Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Red Hot Chili Peppers
1 2 3 4 540 41 42 43 44
MK73
07.04.2009 22:29:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stadium on kaikessa löysyydessään ja ylipituudessaan, niin leppoista kuunneltavaa, että harvoin tulee eteen..
 
Osuvasti sanottu :-) Sitä rentoa ja pakotonta musisointia kuuntelee mielikseen, eikä siinä ole yhtäkään biisiä liikaa, kaikki toimii.
 
Minä en voi sietää RHCP:n alkuaikojen ylikireyttä, joka hiertää vielä BSSM-albumillakin.
 
Hiki ja vääntö.
Terry Pantheras
08.04.2009 11:41:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MK73: Osuvasti sanottu :-) Sitä rentoa ja pakotonta musisointia kuuntelee mielikseen, eikä siinä ole yhtäkään biisiä liikaa, kaikki toimii.
 
Minä en voi sietää RHCP:n alkuaikojen ylikireyttä, joka hiertää vielä BSSM-albumillakin.

 
Uplift Mofo Party Plan on siitä hauska lätty, ettei siinä ainakaan mun mielestä ole juuri tuota kireyttä havaittavissa. Johtunee osittain Hillel Slovakin rönsyilevämmästä ja hipimmästä kitaroinnista kuin esim. Mothers Milkin aikaisen Fruscianten, joka taisi olla silloin vain 17-vuotias!
 
MASTEROID ~~ stoner - doom - heavy metal - sludge ~~
timus
08.04.2009 13:03:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MK73: Osuvasti sanottu :-) Sitä rentoa ja pakotonta musisointia kuuntelee mielikseen, eikä siinä ole yhtäkään biisiä liikaa, kaikki toimii.
 
Minä en voi sietää RHCP:n alkuaikojen ylikireyttä, joka hiertää vielä BSSM-albumillakin.

 
Jepulis, MK puki paremmin sanoiksi omatkin ajatukseni. Jotenkin itselle niistä alkuaikojen levyistä jäi hieman liiallinen pusertamisen maku. Pakottomuus ja rentous, sehän se juuri tosiaan toimii...
 
"no sound, no sound problems" -Henry Rollins
Makupala
09.04.2009 01:46:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luulin aikoinaan että olen enemmän uuden pippureiden kuuntelija, mutta tulipa tuossa ostettua freaky style ja uplift mofo party plan ja näiden ostosten myötä kuuntelin myös aikaisemmin omistamaani ekaa levyä ja tulin siihen tulokseen että kyllä tuosta vanhastakin tuotannosta tykkää. Todella erilaista se kyllä on kuin nämä uusimmat levyt.
 
One hot minute ja red hot chili peppers jäävät hieman heikoimmaksi levyiksi, muuten kyllä tykkään tuotannosta kauttaaltaan. En sitten tiiä minkälaisia nuo ekan levyn biisit livenä ois kuulostanu, kun kuulemma tuottaja Andy Gill oli kussu hommia miksauksessa yms, yrittäen saada siitä radiosopivampaa musiikkia.
 
Oon kyllä myös vähän sitä mieltä että jos nykypippurit sukkamunassa (En kyllä oo jokaista keikka nähny, että vieläkö ne repäisee, mutta pari livetallennetta oon nähny ja aika siveellisissä asuissa rokkaa) heiluis yhtä täysillä kuin 80-luvulla niin ei se ehkä ois niin tyylikästä ja nykysävellykset on oikein hyviä ja frusciante vetelee stemmoja siihen malliin että diggailen.
 
Jorqe
13.04.2009 16:29:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mä kuuntelen lähes kaikkia Chili Pippureiden biisejä mutta ihan kaikista funkahtavimmat ei kolahda. What It Is on kyllä ihan huippu! : )
 
Fintrollx
14.04.2009 22:12:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanha red hot chili peppers on kyl kovaa en sit tiä tosta uudesta materiaalista.
 
eliaskahila
07.05.2009 17:19:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moikka,
 
Pistin Funk-sello coverin Youtubeen RHCP:n biisistä "Tell me baby". Tuolla:
 
http://www.youtube.com/watch?v=Pqn4bkLwRfk&fmt=18
 
Elias
http://www.youtube.com/eliaskahila
 
Mikaelo
07.05.2009 21:58:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eliaskahila: Moikka,
 
Pistin Funk-sello coverin Youtubeen RHCP:n biisistä "Tell me baby". Tuolla:
 
http://www.youtube.com/watch?v=Pqn4bkLwRfk&fmt=18

 
Karsee biisi, mutta huikea versio! +
 
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
konnamatti
07.05.2009 22:46:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikaelo: Karsee biisi, mutta huikea versio! +
 
Aika namu kyllä! Moaar plz.
 
velipesonen
07.05.2009 23:43:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras R-Peppersin kokoonpano on tietenkin Flea - Frusciante - Irons - Iggy. Nyt kun Ron Aschetzein potkaisi tyhjää niin se voisi vaikka toteutuakin.
 
No joo onhan Cliff R. Martinezilla puolensa mutta se on kyllä ylimainostettu jätkä; kaikki diggaa vaan sitä että se on soittanut tekotaiteilija Beefheartin pumpussa. Navarro on täysin raivostuttava kakkosdivarin hevijätkä.
 
Californiacation on paras, Stadium alkaa unettaa.
 
saturnzreturn
08.05.2009 13:37:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MK73: Osuvasti sanottu :-) Sitä rentoa ja pakotonta musisointia kuuntelee mielikseen, eikä siinä ole yhtäkään biisiä liikaa, kaikki toimii.
 
Minä en voi sietää RHCP:n alkuaikojen ylikireyttä, joka hiertää vielä BSSM-albumillakin.

 
Joo, funk rock on kyllä semmonen musiikkityyli, että mitä tiukemmin sitä vedetään ni sitä paskemmalta se kuulostaa.
 
my wallet's fat and so is my head
muuntaja
08.05.2009 14:33:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

soittanut tekotaiteilija Beefheartin pumpussa. Navarro on täysin raivostuttava kakkosdivarin hevijätkä.
 
kuunteles Beefheartin levy Clear Spot ja arvioi toi "tekotaiteilija" -termin käyttö vielä uudestaan. Aika paljon relevantimpaa ja merkityksellisempää materiaalia kuin mitä tässä threadissa nyt muuten kommentoidaan.
 
velipesonen
08.05.2009 16:40:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

muuntaja: kuunteles Beefheartin levy Clear Spot ja arvioi toi "tekotaiteilija" -termin käyttö vielä uudestaan. Aika paljon relevantimpaa ja merkityksellisempää materiaalia kuin mitä tässä threadissa nyt muuten kommentoidaan.
 
Kas vain, enpä ole tutustunut musiikkitermiin nimeltä relevanssi. Jos relevanssilla tarkoitetaan taiteellista painoarvoa, sen ratkaisevat kulttuuripoliitikot ja erilaisten stipendien jakajat, en minä. Clear Spotin olen toki kuullut joten se siitä.
 
Kailis
09.05.2009 05:39:54 (muokattu 09.05.2009 05:51:58)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=T-I7ZpXphzY
 
Navarro. Tai siis, ihaN saatanan huono assosiaatio?
 
http://www.youtube.com/user/terranaomi
 
Saatana kun tulee jotkut eräänkin kitaristin jutut mieleen.
 
velipesonen
09.05.2009 08:39:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: http://www.youtube.com/watch?v=T-I7ZpXphzY
Navarro. Tai siis, ihaN saatanan huono assosiaatio?

 
Muija on paremman näköinen kuin Navarro, mutta huokailee liikaa. Kuulostaa tupakoitsijalta. Bändi on niin selvän oloinen että epäilen mitä niissä pulloissa oikein on. Mutta siis jos tämä nyt ei ollut oikea Jane's Addiction niin kyllä minä näitä kuuntelen mielummin.
 
eliaskahila
09.05.2009 13:36:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikaelo: Karsee biisi, mutta huikea versio! +
 
tänks!
 
Elias
 
J Drummer
23.07.2009 13:33:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Smith ja Kiedis "julkaisseet" tiedon jonka mukaan RHCP kokoontuisi vihdoin lokakuussa suunnittelemaan uuden materiaalin työstöä.
 
velsa
28.07.2009 03:07:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: http://www.youtube.com/watch?v=T-I7ZpXphzY
 
Navarro. Tai siis, ihaN saatanan huono assosiaatio?
 
http://www.youtube.com/user/terranaomi
 
Saatana kun tulee jotkut eräänkin kitaristin jutut mieleen.

 
Oliko toi huono?
 
Kauas on pitkä matka........
Makupala
11.08.2009 11:44:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J Drummer: Smith ja Kiedis "julkaisseet" tiedon jonka mukaan RHCP kokoontuisi vihdoin lokakuussa suunnittelemaan uuden materiaalin työstöä.
 
Joo, tuon uutisen itsekkin kuuntelin ja eilen työskenteltäessäni postilla olin kuulevani radiosta red hot chili peppers kamaa, jota en tunnistanut vanhaksi pippureiksi. Toki varaston puolella työskennellessä radiosta ei saa niin selvää, joten olen aivan hyvin voinut erehtyä, mutta onko kellään tietoa oisko mitään mahdollisuuksia että ne ois luukuttanu jo ekaa singleä radiosoittoon?
 
Tosin nuohan puhuu että lokakuussa alkaisivat vasta työstään materiaalia, niin sen pohjalta voisi päätellä että oon kuullut harhoja eikä uutta materiaalia vielä olisi.
 
Kailis
11.08.2009 12:00:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

velsa: Oliko toi huono?
 
Ei, vaikka humalaisesta assosioinnistani sen kuvan voi helposti saada. Tykkään tosta mimmistä. Ja velipesonen; tais Lennon ja Maccakin polttaa, ja pulloissa oli ties mitä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 540 41 42 43 44

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «