Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hanoi Rocks lopettaa
1 2 3 4 5 6 7 8 9
RocknRoll
21.10.2008 19:45:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä ainakin odotan Andy McCoyn toivottavasti tulevia sooloiluja. Kaikella kunnioituksella Michael Monroeta kohtaan, mutta herralla on ollut tapana tehdä liikaa keskinkertaista rokettirollia, kun taas Andy ominpäin on tehnyt mitä parhaimpia rockbiisejä.
 
Hargon
21.10.2008 19:54:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Astuisikohan tosiaan originaali-Hanoi kehiin ensi vuonna?
 
Originaali-Hanoi:
Macke Fagerholm (Matti Fagerholm) - Laulu
Nasty McCoy (Jan Stenfors) - Kitara
Stefan Piesnack - Kitara
Jesu Hämäläinen - Basso
Nedo - Rummut
 
"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan."
sub zero
21.10.2008 20:06:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

suomenkielisessä wikipediassa on komea artikkeli bändistä, kun taas enkkuwikin artikkeli on lyhyt. tässä ois nyt hyvä sauma faneilla tehdä bändille palvelus ja kääntää toi suomenkielinen artikkeli enkuksi. jos porukalla kääntää niin tulee kullekin vain vähän työtä. wikipediaahan luetaan, ja pitkästä artikkelista jengi heti näkis, että on tärkeä bändi kyseessä
 
huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale .... he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen.
teg
21.10.2008 20:49:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Originaali-Hanoi:
Macke Fagerholm (Matti Fagerholm) - Laulu
Nasty McCoy (Jan Stenfors) - Kitara
Stefan Piesnack - Kitara
Jesu Hämäläinen - Basso
Nedo - Rummut

 
Loisto kysymys illan istujaisiin. Varmaan monella on hiukan tieto hukassa...
 
Siinä sitten meni paras/merkittävin ROCK-yhtye, mitä Suomen maasta on koskaan tullut. Ja epäilenpä, että tulee tämänkään jälkeen ( joo sori vaan Hurriganes-fanaatikot. Ganes oli/on tunnettu Suomessa ja Ruotsissa, eipä sitten muualla, Hanoi sitten pikkuisen laajemmalla).
 
Hiukan jo soolomateriaalia odottelen varsinkin Monroen suunnalta. Andy on täysi mysteeri, jos saa hyvän bändin ja malttaa pysytellä selvällä linjalla, niin mikä ettei.
 
Juntunen
21.10.2008 20:53:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa olla myöhäistä kysyä mutta miksi ylipäätään aloittivat?
Käsi ylös kaikki ne joita Andy on innoittanut aloittamaan kitaransoiton.

 
Mm. Slash nostaa käden ylös jossakin päin maailmaa. Taitaisipa Mötley Crüen pojistakin joku heilauttaa. Ja kun nuokin, ni kyl määki sit.
 
Lama tuloo ja meikämannea vaan naurattaa. Uus biisi ois.
M-Juhana
21.10.2008 21:14:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen sen ekan invaasin lapsia. Ei tää uusi yltänyt samalle tasolle biisien suhteen. Livenä toimi edelleen.
 
Mut en oikeastaan sano mitään. Antti ja Matti on tehneet jotain legendaarista sarallaan. Loistavaa parhaimmillaan.
 
"Akaan Saabisti" -Veikko
jazzmies
21.10.2008 21:36:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotain mitä opistojäbät ja tekniikan hinkkaajat ei ikinä ymmärrä, eikä tavoita.
 
Eivätkä haluakaan ymmärtää saati tavoittaa, onneksemme:)
 
Dimebag Darrell 1966-2004
Lape
21.10.2008 22:02:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisi kyllä hienoa päästä tuolle vihoviimeiselle Tavastian keikalle, tai kuka sitä tietää onko viimeinen.. Olisi kyllä hyvä jos saisivat vikoille keikolle special guesteja tyyliin Sami ja Nasty. Olisin kyl aivan pähkinöinä. Vittu ku ei taida päästä lauantain Tampereen keikalle.
 
"You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try." "No matter what you do there's always someone who's better" - Homer Simpson
sirdickyj
21.10.2008 22:38:25 (muokattu 21.10.2008 22:39:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eivätkä haluakaan ymmärtää saati tavoittaa, onneksemme:)
 
vaan se komppiryhmä Lacu-Conny-mikälie höyhenpuuhkabasisti kyllä oli kova, ihan opistotasoa
 
opitohinkaajien väheksyjät ovat useimmiten itse täysiä paskoja soittajana, eli juuri sellaisia, joille Hanoi Rocks edustaa ainoaa käsitystä rock'n rollista.
 
silloin oli Monroe kovimmassa seurassa, kun oli opistohinkaaja-Stevensin kanssa yhden levyn ajan kimpassa.
 
Enemmän tissiä näkyviin
Guildfinger
21.10.2008 23:16:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen Two steps from the movin kuuntelemista. Asiat ovat kohdallaan. Eivät Hanoit mitään heikkoja soittajia ole koskaan olleet. Nassehan oli hyvinkin tiukka kitaristi, esim. Demolition 23 aikoina...myös livenä! Itse olen aina ihaillut Andya ja Nassea nimenomaan parivaljakkona. Se vaan toimii.
 
Ymmärrän hyvin Makkosen kommentit siitä Jerusalem Slimistä aikoinaan. Se hiffas, että nyt alkaa steriilipeikko vaanimaan ja painoi jarrua. Mutta nää on genremieltymys juttuja pohjimmiltaan.
 
Superkingi
22.10.2008 00:36:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mhmh Velvet Revolverissahan ois laulajan paikka auki....
 
mafiakingkong
22.10.2008 01:32:17 (muokattu 22.10.2008 01:34:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käsi ylös kaikki ne joita Andy on innoittanut aloittamaan kitaransoiton.
 
Moni kitaristi on aloittamiseen vaikuttanut mutta kyllä Andy ja Nasty ovat vaikuttaneet itseeni ainakin aika helvetisti.
 
Harmittaa sikana tämä Hanoi Rocksin lopettamis päätös. Osasin jotakin epäillä, kun Lacu lähti bändistä ja muutenkin tuputetaan uusia ruotsalais jäseniä kokoajan. Ei tässä uudessa tulemisessa ole löytynyt samanlaista henkilökemiaa kuin vanhassa ja kyllähän se jätkiä on muunlisäksi varmaan jäsenvaihdoksetkin rassanut.
 
Vaan täytyypä se silti muistaa, että mikään hyvä ei kestä ikuisesti! Olin Hanoi fani nuoresta iästäni huolimatta jo ennen kuin se teki comebackin ja kuultuani siitä olin helvetin ilonen. No nytten taas on fiilikset vähän paskamaiset.
 
Kiitos hienoista keikoista, biiseistä ja muistoista suomen parhaalle rock bändille ja ehkä yhdelle kovimmista koko maanpäällä!!
 
Satellite Kid
22.10.2008 03:58:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

o/ Ihan molemmat kädet.
 
http://www.youtube.com/watch?v=R9bdUlfqnSE&feature=related
 
Pirunmoinen harmi mutta minkäs teet. Toivon kaikkea hyvää vain kahdelle Suomen kovimmalle jätkälle jatkossa! Ehkä surun sijaan kannattaa iloita siitä että Suomestakin saatiin timantinkova maailmanluokan rock and roll bändi ei vaan kerran - vaan kahdesti. Kyllä tämä uudestisyntyminenkin oli sitä parhaimpina hetkinään livenä. Ja opistopoikien äitit ovat saaneet pestä monet pissaiset housut Hanoin ansiosta ;) Love & Light miehille !
 
"Ilkka Kanerva myöntää lähettäneensä tekstiviestejä ja kiistää kiistäneensä viestien lähettelyn aiemmin."
Gardenia
22.10.2008 10:16:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On tullut itkettyä jo nyt ihan liikaa. Ei vaan vieläkään jaksa ymmärtää että kohta Hanoita ei enää ole...
 
p130
22.10.2008 11:24:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mm. Slash nostaa käden ylös jossakin päin maailmaa.
 
Taisi olla kuitenkin Aerosmithin Rocks-albumi joka sai Slashin tarttumaan kitaraan. http://www.harpmagazine.com/articles/detail.cfm?article_id=6172
 
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
opaa
22.10.2008 11:58:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mm. Slash nostaa käden ylös jossakin päin maailmaa. Taitaisipa Mötley Crüen pojistakin joku heilauttaa. Ja kun nuokin, ni kyl määki sit.
 
Nii vissiin.
 
Fading Ways Finland
22.10.2008 12:31:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nassehan oli hyvinkin tiukka kitaristi, esim. Demolition 23 aikoina...myös livenä!
 
Niin, sillä levyllähän se ei soittanutkaan.
Ei mitään Nassea vastaan- D23:n Suomen keikat on edelleen mun henkilökohtaisella "Parhaat näkemäni keikat top 10"- listalla- mutta kyllä levylläkin soittaneen Jay Heningin kanssa tehdyt keikat oli vielä jotain muuta, jumalattoman tiukkoja rypistyksiä.
 
Hanoi oli aikoinaan mulle se tärkein bändi, mutta mulle henkilökohtaisesti tää reinkarnaatio ei ollut kovinkaan merkittävä. Olishan sitä silti mielellään suonut niille sen ansaitsemansa menestyksen viimein.
 
Toivon, että Andy saa vielä jotain tehtyä joskus, ja että Mike löytää sen saman kipinän joka teki Demoltion 23.-levystä niin kovan.
 
Zakk
22.10.2008 12:34:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mhmh Velvet Revolverissahan ois laulajan paikka auki....
 
Joo, heti lähti huhut tästäkin kiertelemään, en kyllä jaksa uskoa.
 
KooAa
22.10.2008 14:35:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai ne pitäs kertaalleen vielä nähdä livenä. Taitaa edellinen kerta olla -80 luvun alusta, vuotta en muista mutta paikka oli Pistohiekka ja ajankohta juhannus. Tumppi Varosen kanssa juttelin Puumalan satamassa olevalla terassilla jonkun aikaa enkä silloin tiennyt kuka hemmo se oikein oli. Muut suurinpiirtein muistan paitsi vuosilukua...
 
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. The R.I.P.Off uusi demo kuunneltavissa
teg
22.10.2008 18:06:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, sillä levyllähän se ei soittanutkaan.
Ei mitään Nassea vastaan- D23:n Suomen keikat on edelleen mun henkilökohtaisella "Parhaat näkemäni keikat top 10"- listalla- mutta kyllä levylläkin soittaneen Jay Heningin kanssa tehdyt keikat oli vielä jotain muuta, jumalattoman tiukkoja rypistyksiä.
 
Hanoi oli aikoinaan mulle se tärkein bändi, mutta mulle henkilökohtaisesti tää reinkarnaatio ei ollut kovinkaan merkittävä. Olishan sitä silti mielellään suonut niille sen ansaitsemansa menestyksen viimein.
 
Toivon, että Andy saa vielä jotain tehtyä joskus, ja että Mike löytää sen saman kipinän joka teki Demoltion 23.-levystä niin kovan.

 
Totta tuhiset. D23 oli valan hieno orkesteri. Parasta Hanoin ulkopuolista materiaalia. Harmittavasti jäi vain yhden levyn pituiseksi koko touhu. Yhden keikan näin (pakkahuone) ja se on edelleen yksi parhaista keikoista ikuna koskaan. Tunnin rypistys ilman turhia kikkailuja.
Myös soolona MM on tehnyt hienoa jälkeä. Jostain syystä Watcha Want-levy nousee kärkeen, vaikkakin koostuu lähes kokonaan lainabiiseistä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «