Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pariisin Kevät
1 2 3 4 5 6 7
masterhat
09.02.2012 20:37:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, nostellaas kun alkaa olla taas ajankohtaista. Eli "hyminä" käyntiin :)
 
Sain orkesterin rumpalilta synttärilahjaksi uuden lätyn, ja pakko sanoa että on kyllä ihan tosi mainio albumi, oon nyt luukutellut vajaan viikon tätä päivittäin, niin alkaa jo melodiat tarttumaan ja suosikit löytymään.
 
Levyhän julkasitaan tuossa parin komen viikon päästä (ja onkin todella etuoikeutettu fiilis päästä tätä jo nyt kuntelemaan, kiitos siitä), ja 2.3. perjantaina levynjulkkarit Nosturissa, näitä bileitä ootetaan ku kuuta nousevaa! Ja ainakin omasta puolesta voin sanoa, että parasta pariisin kevättä tähän asti
 
maelstorm
09.02.2012 21:44:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eka oli niin hieno, että annan kyllä kolmannelle mahdollisuuden. siitä huolimatta, että toinen levy oli debyyn nähden oikeastaan aivan kauhistuttavan nolo. myötähäpeilyyn asti.
 
epäilen, että huonouden tiellä on jatkettu.
 
Exhausted
09.02.2012 23:04:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko uusi levy edelleen Tuunelan kokonaan itse tekemä, vai onko levyllä mukana keikkakokoonpano?
Booombox
10.02.2012 09:50:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Innolla ootellaa täällä levyä. Itse olen pitänyt molemmista aikaisemmista levyistä. Saari on ainakin mun mielestä ihan huippu biisi, odotukset korkealla.
 
yesterday I woke up sucking a lemon
masterhat
10.02.2012 13:48:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

taitaapi olla joo aika pitkälti tuunelan aikaansaannos, ja itellekään ei viime levy toiminut läheskään niin hyvin.
 
tässä liikutaan jotenkin melodisesti synkemmissä vesissä, melankolisesti rikkaammissa. ja samalla homma rokkaa aika mainiosti. jollain tasolla tuli jopa J.Sjöroosiin kovemmat kädet aikainen pmmp-mielleyhtymä, en tiedä miksi
 
ångerias
17.02.2012 21:23:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täähän löytyy nyt näköjään Spotifysta kokonaan ennakkoon. Yks kuuntelukerta takana ja toimii kyl, melko erilaistam.
 
hjahhahahahahahahahha barg
miscage
18.02.2012 10:18:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ångerias: Täähän löytyy nyt näköjään Spotifysta kokonaan ennakkoon. Yks kuuntelukerta takana ja toimii kyl, melko erilaistam.
 
Joo kyl. Kolme kertaa eilen kuuntelin ja joka kerta kuulosti paremmalta. Nyt neljäs kierros.
 
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka
Booombox
20.02.2012 20:35:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ekat fiilikset uudesta levystä oli ehkä hieman pettyneet. Biisit ei jäänyt pahemmin mieleen ja muutenkin hieman tasapaksuilta kuulostivat. Mutta nyt kun on ajatuksella luukutellut niin täytyy sanoa että alkaa jo toimia. Helvetin kaunista musiikkia, lyriikoita myöden. Kaikki biisit nyt vielä ei ihan ole auennut, Kesäyö- on ehkä suosikki tällä hetkellä.
 
Lisää kuuntelua kyllä kaipaa vielä ja reilusti. Hyvä niin.
 
Lentävä lause.
Exhausted
20.02.2012 22:56:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parempi kuin Astronautti helposti, mutta ei vieläkään mikään Meteoriitti. Etenkin muutaman ekan biisin jälkeen alkaa toimia
Cathi777
21.02.2012 10:18:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Exhausted: Parempi kuin Astronautti helposti, mutta ei vieläkään mikään Meteoriitti. Etenkin muutaman ekan biisin jälkeen alkaa toimia
 
Joo, ei tämä mikään täydellinen levy ole, mutta hyvä kuitenkin. Keskivaihe levystä toimii selkeästi parhaiten ja sieltä löytyy levyn kovimmat kappaleet (Sytytä valo ja Kesäyö). Alku on ehkä hieman sekavan kuuloista ( Saari-kappaletta lukuunottamatta ) ja soundikin on hieman sekavan kuuloista. Piti useampi kerta pyöritellä levyä, että niiden juoni löytyi.
 
Lopussa hieman taso laskee jälleen, mutta kokonaisuutena aika toimiva levy kaiken kaikkiaan. Ei edelleenkään napakymppi eli parantamista tulevaisuutta varten vielä on ;)
 
Only pop music can break my heart...
Edvin.
22.02.2012 18:32:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä täytyin rakkaudella tässä muutaman päivän sisällä tätä levyä pyörittäessä. Ei tän kritisoinnista tulis yhtään mitään enkä koetakaan sanoa mitään mutta tää musiikki suorastaan hellii sielua ja tuntuu hyvältä sisältä asti! Olen kuullut merestä, ihan mieletön avausraita.
 
sticky fingers
24.02.2012 19:05:40 (muokattu 24.02.2012 19:09:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon vissiin ernu, kun mun mielestä Astronautti on nimenomaan Meteoriittia selvästi vahvempi levy. Tietty ehkä myös hitikkäämpi, mikä on mun mielestä ihan hyvä juttu.
 
Tulivuoria osuu jotenkin omaan mieleen ihan sairaan hyvin. Parhaimpia kotimaisia kappaleita vuosiin mun kirjoissa.
 
EDIT: Niin joo, tajusin vasta, että tuo uusi levy on Spotifyssa. Pitääkin tutustua.
 
EDIT2: "Kädet osuu maahan ja ensimmäinen ajatus on olla nousematta enää koskaan, luovuttaa suosiolla.
 
...
kuutiohead5000
25.02.2012 01:38:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Oon vissiin ernu, kun mun mielestä Astronautti on nimenomaan Meteoriittia selvästi vahvempi levy. Tietty ehkä myös hitikkäämpi, mikä on mun mielestä ihan hyvä juttu.
 
Siis tokikaan ei ole hitikkäämpi, ja on myös huonompi levy.
 
mutta ei siinä mitään.
 
jos haluat tätä astronautti-meininkiä, niin kuuntele vaikka Eppu Normaalia. futaa vitusti tykimmin. on myös sellainen indie-bändi kuin Yö. tosi hyvä sekin!
 
sticky fingers
25.02.2012 08:48:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuutiohead5000: Siis tokikaan ei ole hitikkäämpi, ja on myös huonompi levy.
 
mutta ei siinä mitään.
 
jos haluat tätä astronautti-meininkiä, niin kuuntele vaikka Eppu Normaalia. futaa vitusti tykimmin. on myös sellainen indie-bändi kuin Yö. tosi hyvä sekin!

 
Aijai, jäbä pistää parastaan! Kiitti vinkeistä, pitää tsekata noi sun suositukset.
 
...
TommiTomminen
25.02.2012 10:03:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miustakin Astronautti on bändin paras levy. Ei kai tässä sitten muuta, kuin Yö soimaan ja baanalle.
 
Uusi on hyvä, mutta muutamia turhia biisejä löytyy seasta. Esim. lopetus Häikäisee ei ole auennut oikein mitenkään. Lopeta! on enemmänkin ärsyttävä kuin hauska välikevennys. Hyviäkin juttuja on paljon, kuuntelu jatkuu. Tässä vaiheessa kuitenkin tuntuu siltä, että Tuunela olisi pystynyt parempaankin kun olisi kypsytellyt vielä hetken.
 
masterhat
26.02.2012 23:25:32 (muokattu 26.02.2012 23:26:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mun mielestä lopeta on heti sytytä valojen jälkeen paras, huikeat melodiat ja jotain junnaavaa siistiyttä
 
mut noi taitaa olla melankolisimmat ja elegisimmät musiikeiltaan, siks varmaan digaan niistä eniten
 
pendulum1
18.06.2012 15:49:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli nähtyä ensimmäistä kertaa kyseinen bändi livenä 8.6.2012 Imatran Hyväri Rockissa, vaikka on tullut kuunnetua jo ensimmäisestä albumista lähtien. Keikka itsessään oli loistava, tosin porukkaa olisi saanut olla enemmänkin seuraamassa.
 
jigsore
19.06.2012 03:01:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nauratti kun jossain YleX:llä tulleessa livepätkässä soittivat Metallican Frantic-riffiä jonkun biisin outrossa.
gemisti
19.06.2012 21:27:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jigsore: Nauratti kun jossain YleX:llä tulleessa livepätkässä soittivat Metallican Frantic-riffiä jonkun biisin outrossa.
 
Mua nauratti jossain YleX-livepätkässä se, kuinka huonosti voi livenä laulaa, noita Pariisin Kevään piisejä kuulee karaokepaarissa paremmin vedettyinä. Ja tämä ei siis mikään hyökkäys niitä kohtaan, pidän pändistä kovasti, ja tää uusikin levy on kyllä hyvä. Lähinnä ihmetyttää tuo livelaulu.
 
she sounds like a bag of cats Purple Reckoning
sticky fingers
19.06.2012 22:51:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gemisti: Mua nauratti jossain YleX-livepätkässä se, kuinka huonosti voi livenä laulaa, noita Pariisin Kevään piisejä kuulee karaokepaarissa paremmin vedettyinä. Ja tämä ei siis mikään hyökkäys niitä kohtaan, pidän pändistä kovasti, ja tää uusikin levy on kyllä hyvä. Lähinnä ihmetyttää tuo livelaulu.
 
TUlin huomanneeksi saman. Pitäs vissiin joku keikka käydä katsomassa ja ihan paikan päällä toteamassa asian laita. Ainut vaan, että esim YleX-popin tasoisesta esityksestä (siis siltä osin, mitä radiosta kuulin), en kyllä maksaisi penniäkään.
 
...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «