Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muse
1 2 3 4 534 35 36 37 38
DieGr
05.12.2007 11:37:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Black Holes & Revelationsiin vai Absolutioniin?
 
Ihan sama. Molemmat hyviä!
 
Tarviiko aina vittuilla?... Me ollaan jo muutenki häviöllä.
Kailis
09.12.2007 01:41:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Starlight yksi pophistorian hienoimpia biisejä. Mulla ei ole vielä yhtäkään levyä (olen todella hitaasti syttyvää tyyppiä), mutta Black Holes menee kyllä nyt hankintaan
 
Ozzyneito
09.12.2007 08:40:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Starlight yksi pophistorian hienoimpia biisejä. Mulla ei ole vielä yhtäkään levyä (olen todella hitaasti syttyvää tyyppiä), mutta Black Holes menee kyllä nyt hankintaan
 
play.comin 12€ posteineen lienee halvin tällä hetkellä.
 
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
Roger
03.01.2008 08:43:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.muse.mu/unintended/
 
tuommoinen pätkä löytyi MUSEn kotisivuilta
 
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon
Kailis
03.01.2008 11:54:34 (muokattu 03.01.2008 11:54:54)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.muse.mu/unintended/
 
tuommoinen pätkä löytyi MUSEn kotisivuilta

 
Tää on yksi syy miksi arvostan tätä bändiä. Musiikillisen lahjakkuuden, soittotaidon, mielikuvituksen ja tyylitajun lisäksi on livenä ihan vitun kova nykyään. Olin joskus vuosia sitten Nosturissa katsomassa, ja oli ihan paskat soundit. Tää Butterflies and Hurricanes on intesiteetiltään jopa kovempi kuin levyllä. RESPECT.
http://www.youtube.com/watch?v=VTd6nyHuPdw&feature=related
 
Rotuvaari
03.01.2008 13:53:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.muse.mu/unintended/
 
tuommoinen pätkä löytyi MUSEn kotisivuilta

 
Nokitan kuusi vuotta aiemmalla vedolla (sama biisi). http://www.youtube.com/watch?v=HPxHWCjJ_P0
 
Välistä tulee mietittyä miten Mattin ääni kestää kaulasuonten pullistellessa ja laulun näyttäessä jotenkin vaikealta, vaikka se ilmiömäisen puhtaasti tuleekin. Kai kaverilla on tekniikka hiottu kohdalleen kuitenkin, mutta jotenkin on jäänyt sellainen kuva, ettei esim. Micro Cutsia vedetä keikalla vaikka yleisö sitä toivoisikin. Tuo ylemmän linkin Unintended on soitettu capolla ja laulettu selvästi alempaa, kun taas alemman ilman capoa ja vedetty korkeammalta. Varsinkin tuo räjähtävyys lopussa jäi Wembleyn versiossa kuulematta. Pointti? Oliko tässä sellainenkin? Ei ollut. Jatkakaa.
 
Huhut kirjoittajan pienestä peniksestä ovat suuresti liioiteltuja.
rybk
06.01.2008 21:48:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään näköjään jatkuu FSTllä Jools Holland jossa vieraana mm. Muse. 23:05. Mää missaan aina nää vastaavat ilmoitukset. Toivottavasti te ette...
 
On kioski ohimolohkossain Rosalyn Carterin muotoinen. Für ich niemals, niemals schlafe einsam.
sticky fingers
07.01.2008 13:44:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään näköjään jatkuu FSTllä Jools Holland jossa vieraana mm. Muse. 23:05. Mää missaan aina nää vastaavat ilmoitukset. Toivottavasti te ette...
 
vittu...eipä.
 
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
PekkaM
08.01.2008 15:23:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oikein ymmärrä bändin nauttimaa suosiota. Pari levyä tullut kuunneltua (Origin ja Black Holes). Tosin on mulla Porcupine Tree:tä ja Coldplay:takin pari kiekkoa kumpaakin hyllyssä ja aika samaan kategoriaan eli "boring" tipahtelevat nopeasti.
 
Tosin PT:n Stars Die | Delerium Years -kokoelmaa jaksaa kuunnella.
 
ANtTIKRISTUS
08.01.2008 16:01:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oikein ymmärrä bändin nauttimaa suosiota. Pari levyä tullut kuunneltua (Origin ja Black Holes). Tosin on mulla Porcupine Tree:tä ja Coldplay:takin pari kiekkoa kumpaakin hyllyssä ja aika samaan kategoriaan eli "boring" tipahtelevat nopeasti.
 
Tosin PT:n Stars Die | Delerium Years -kokoelmaa jaksaa kuunnella.

 
Kokeile niitä suosittuja levyjä, PTn kolme uusinta ja Muselta Absolutionia. Jos ei vaan nappaa niin eipä sille sitten mitään voi, kuuntele jotain muuta.
 
Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat.
HaloOfFlies
08.01.2008 21:07:01 (muokattu 08.01.2008 21:09:22)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katsoikos kukaan Jools Hollandia sunnuntaina? Muse oli siellä ja veti kyllä aivan perkeleen hyvin.
 
Knights Of Cydonia on yksi parhaita levynlopetuksia ikinä.
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Pluto
08.01.2008 21:35:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oikein ymmärrä bändin nauttimaa suosiota. Pari levyä tullut kuunneltua (Origin ja Black Holes). Tosin on mulla Porcupine Tree:tä ja Coldplay:takin pari kiekkoa kumpaakin hyllyssä ja aika samaan kategoriaan eli "boring" tipahtelevat nopeasti.
 
Tosin PT:n Stars Die | Delerium Years -kokoelmaa jaksaa kuunnella.

 
Mulle taas Muse on sellainen bändi, jota arvostan teknisenä suorituksena kovasti, mutta tunnepuolella jättää jostain syystä kylmäksi.
 
Dillon, you son of a bitch!
Juuho
08.01.2008 22:06:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katsoikos kukaan Jools Hollandia sunnuntaina? Muse oli siellä ja veti kyllä aivan perkeleen hyvin.
 
Knights Of Cydonia on yksi parhaita levynlopetuksia ikinä.

 
Katsoin kyllä. Samaa mieltä Cydoniasta. Siinä on kyllä niin uskomaton biisi, kuin vain voi olla. Miten voikin saada pienen tilan kuulostamaan niin "suurelta" yhden kappaleen avulla.
 
Harmittaa vain, että Jools Hollandissa, sekä Liveä Abbey Roadilta ohjelmassa bändi soitti aivan samat biisit. No, kai se on pakko ne sinkkubiisit sitten aina esittää. Harmittaa vain, että uudelta levyltä jää yleiseen paitsioon monia muita mahtavia biisejä, kuten Assasin ja City Of Delusion.
 
jss1
10.01.2008 20:09:39 (muokattu 10.01.2008 20:11:05)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitanpa nyt itseni löysään hirteen ja uskallan aloittaa yleisen keskustelun orkesterista nimeltään Muse. Bändistä on keskusteltu täällä eri levyjen ja äskeisen Suomen vierailun yhteydessä, mutta aloitan nyt yleisen topicin kaikesta Museen liittyvästä. Ja keskusteltavaahan tästä bändistä riittää, sillä ovat tälläkin hetkellä erittäin aktiivisia ja täältä m.netistä löytyy aivan varmasti laaja kannattajakunta kyseiselle yhtyeelle.
 
Yle FST:n Liveä Abbey Roadilta-ohjelmassa bändin live-soittoa näytetään juuri. Jos nyt missasit, tulee se huomenna uusintana samalta kanavalta. Mutta kertokaahan mulle, mitä se keikka-kosketinsoittaja väänteli räkistä esim. Starlightin aikana. Samalla laitteella vissiin tehty Take A Bowin alku? Sivistäkää tietämätöntä.
 
Museltahan on tulossa myös uusi dvd. Julkaisupäivämäärä vaihtelee joulukuun ja helmikuun välillä. Onko jollakulla tarkempaa tietoa ilmestymisajankohdasta? Ilmeisesti kyseessä on Hullabaloon kaltainen Cd+Dvd-julkaisu, jolta löytyy materiaalia viime kesän Wembleyn keikoilta.
 
Ilmeisesti uutta materiaaliakin Bellamy ainakin suunnittelee. Kuulemma ollaan yhä enemmän menossa elektroniseen suuntaan.
 
Keskustelua yhdestä maailman parhaista yhtyeistä.

 
merkittävä yhtye - paljon hyviä biisejä.
olen kuunnellut niiden kotisivuilla levyjä. todella hyvää kamaa.
omistan uusimman levyn ja ollaan soiteltu time is running outtiä bänditreeneissä.
 
Kailis
22.01.2008 18:10:12 (muokattu 22.01.2008 18:11:55)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Popparienkelistä ostin tänään Black Holes.... ja Absolution levyt 9 euroa kpl. Hell yeah!
Kuuntelen juuri duunissa Sennheiserin HD 600 kuulokkeilla Black.... levyä ja soundaa kyllä ihan siis että voi...
 
Juuho
07.02.2008 17:44:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cd/Dvd viime kesän Wembleyn keikoista ilmestyy nyt siis 17.3. Netissä pyörii muutama lyhyt maistiainen tulevan dvd:n annista ja odottaminen vain lisääntyy ne nähtyään.
 
Booligan
08.02.2008 10:16:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jakaapas bändi paljon mielipiteitä! Ite omistan Showbizin, Absolutionin, Origin of Symmetryn ja Blackholesin. Black holes on EHDOTTOMASTI paras Muse levy tähän mennessä, oikeastaan yhtään biisiä ei joudu skippaamaan (kuka uskaltaa väittää Exo-politicsia hudiksi? aivan mahtava rockralli ja tarpeellinen keventäjä). harmittaa kun en saanut lippua Jäähallin showhun. luulin että Muse on vielä Suomessa marginaalibändi, eihän sinne kukaan nyt paikanpäälle eksy..
 
nuotteja säästämättä
KillingMachine
10.02.2008 11:21:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cd/Dvd viime kesän Wembleyn keikoista ilmestyy nyt siis 17.3. Netissä pyörii muutama lyhyt maistiainen tulevan dvd:n annista ja odottaminen vain lisääntyy ne nähtyään.
 
Meinaako ne nyt ruveta joka levyn tiimoilta julkaisemaan live-dvd:n? Johan niiltä on tullu ulos Hullabaloo ja Absolution Tour. Kauheata rahastusta.
 
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
kingdom
10.02.2008 12:08:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinaako ne nyt ruveta joka levyn tiimoilta julkaisemaan live-dvd:n? Johan niiltä on tullu ulos Hullabaloo ja Absolution Tour. Kauheata rahastusta.
 
Paras tapa taistella rahastusta vastaan on jättää ostamatta.
 
TÄMÄ EI OLE MAINOS | I'm no fucking buddhist, but this is enlightenment.
miscage
10.02.2008 12:59:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinaako ne nyt ruveta joka levyn tiimoilta julkaisemaan live-dvd:n? Johan niiltä on tullu ulos Hullabaloo ja Absolution Tour. Kauheata rahastusta.
 
Ei mua haittaa jos bändi julkaisee live-dvd:itä vähän useammin, varsinkaan kun kyseessä on yksi parhaita livekokoonpanoja ikinä.
 
Maailmassa on paljon hyviä syitä käyttää vahvoja huumeita itsetuhoisesti.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 534 35 36 37 38

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «