Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tarja Turunen
1 2 3 4
Röntgen-Jeesus
04.12.2007 20:50:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että eipä ole uusi Nightwish-albumikaan paljon Tarjan sooloa häävimpi. Kovin mitääsanomatonta, tylsää puuroa
 
PsychedelicWarlord
05.12.2007 09:19:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että eipä ole uusi Nightwish-albumikaan paljon Tarjan sooloa häävimpi. Kovin mitääsanomatonta, tylsää puuroa
 
Rehellinen mielipide - kyllä. Mun mielestä uusi Nightwish on yksi tämän vuoden -ja muutaman edellisenkin- parhaista levyistä.Monipuolinen ja taiten sävelletty.Ei pelkkä kasa riffejä sekavassa järjestyksessä.
 
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Regalis Apertura
06.12.2007 13:43:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^ Juu täytyy kompata kun näin itsenäisyyspäivän kunniaksi olen (jälleen kerran) kuunnellut uutta levyä (Islander menossa paraillaan). Mättö ja sinfooninen ilmaisu kerrankin balanssissa... Ei sekalaisia riffejä peräjälkeen.
 
Kimmo72
13.12.2007 21:00:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmh. Olipas tyhmää. Tarja vetäs pleipäkkinä tuola Kummien joulukonsertissa.
Tylsää.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Joees
13.12.2007 23:42:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmh. Olipas tyhmää. Tarja vetäs pleipäkkinä tuola Kummien joulukonsertissa.
Tylsää.

 
No eipä tuo kai yllätys ollut.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
sterbo
13.12.2007 23:58:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauhean kuuloista soopaahan se oli, pakko oli käydä laittamassa televisio äänettömälle, vaikka toisessa huoneessa makoilin. Eipä tuo uusi Nightwishkaan mitenkään säväytä, ei kyllä se vanhempikaan.
 
"Syö burritoja"- [Royal Banzai].
Kailis
14.12.2007 02:50:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kammottava ääni, lausuu huonosti englantia, hirvittävä oopperalaulajan maneeraus ja diivan elkeet. NW:n uusi laulaja 100% parempi
 
Kimmo72
14.12.2007 06:28:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eipä tuo kai yllätys ollut.
 
No ei ollukkaan. Olis vaan ollu mukava kuulla miltä se livenä kuulostaa nykyään.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
stagestar
14.12.2007 08:32:21 (muokattu 14.12.2007 08:32:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tottahan Tarja tuolla lauseellaan käytännössä puhui: Hyvin on tyttö vielä julkisuudessa esillä ja omaa materiaaliaan on saanut julkaistua. Taustabändi on kasassa ja keikkaa pukkaa. Se, että ei _enää_ tarvitse jotain bändiä menestyäkseen, ei tarkoita että kaikki aikaisempi tuotanto tältä bändiltä on käyttökelvotonta sontaa. Kyllä minä voin hyvin kuvitella tekeväni saman tempun Tarjan sijassa mikäli samanlaisesta tilanteesta soolouralle lähtisin.
 
Edit: Nimim. "En ole Tarja-fani".

 
Mutta tarvitsee kuitenkin, niinkuin olette todenneet, miten pitkään yleisö tulee kuuntelemaan, jos hän vain laulais keikoilla niitä uusia biisejä, jos sieltä ei ala löytymään oikeita hittejä. Hienot oli hevibändillä nuo nuottitelineet tuossa berliinin keikalla !
 
rok rok !!!
jazzmies
14.12.2007 10:59:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauhean kuuloista soopaahan se oli, pakko oli käydä laittamassa televisio äänettömälle, vaikka toisessa huoneessa makoilin. Eipä tuo uusi Nightwishkaan mitenkään säväytä, ei kyllä se vanhempikaan.
 
Kerrassaan kaikin puolin ala-arvoista sovitustyötä tuon kappaleen tiimoilta. Intro/säkeistö antoi odottaa jotakin suurta, mutta kuvottavasaundinen Cbbbbbbbbbbbbb-vireinen kertosäkeistö latistutti niin paljon, että rupes etomaan. Huonoa tuotantoa. Piste.
 
Maukasta makkaraa - Raikasta vettä - Kirkasta kalakeittoa
masterhat
15.12.2007 11:45:57 (muokattu 15.12.2007 20:56:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aikaa soopaahan tuo on. Nightwishkin olis paljon parempi jos ne sais tukittua Hietalan suun
 
E: vähän selkeytin viestiä
 
Snails against humanity
käsi
16.12.2007 10:13:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mielipitäeitähän on kaikilla ja tässä mun. Tarjan potkut teke NW:lle vain hyvää. Anettea pidän laulajana parempana koska mun mielestä hänen äänessä on enemmän persoonaa kuin Tarjan. Pikkuisen sellaista poprockmeetsabba juttua siinä soinnissa joka mun mielestä sopii Nw:n musaan todella hyvin.
 
Taidan sittenkin ostaa ainbakin yhden NW levyn. Oceanbornin ostin aikoinaan ja jonku sinkun tai kaksi.
 
Luin nw kirjan ja mun täytyy sanoa että vaikka en ole nw fani alko mua ottamaan päähän bändin poikien puolesta. Vaikkakin kirjassa on tuotu mun mielestä vähän liikaa vain yhtä näkökulmaa riittäisi potkujen perusteeksi kolmasosakin siitä mitä on tapahtunut.
 
TArjan uutta matskua oon kuullu parin biisin verran, niiden peruisteella on vaikea sanoa mitään. Mutta sanonpa silti että musa ei lämmitä yhtään. Kliinistä ja tylsää.
Pahasti pelkään että jos musan taso on tuota alkaa parin levyn jälkeen tarja keskittymään joulukonserttien sun muiden pikkukekkerien kiertämiseen että pysyy hän ja aviomies leivässä.
 
Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni
Kimmo72
21.10.2013 18:32:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarja ja Floor
http://www.youtube.com/watch?v=hAnVFJFmFx8#t
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
The Rikza
21.10.2013 21:16:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimmo72: Tarja ja Floor
http://www.youtube.com/watch?v=hAnVFJFmFx8#t

 
Mitäköhän NW-pojat tähän sanovat?
 
F.K.A. Mallaslahti
Osteri
21.10.2013 23:27:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimmo72: Tarja ja Floor http://www.youtube.com/watch?v=hAnVFJFmFx8#t
 
Wau! Hyvä meininki.
Kyllähän Tarja jotain todella merkittävää aloitti kun Nightwish breikkasi. Siis omalla äänellään uutta. Tänään on kuitenkin Floorin aika omalla loistavalla äänellään ja NW menee eteenpäin. Mutta onhan tuo hienoa katseltavaa kun "siskokset" noin hyvällä fiiliksellä vetää kaveri-duon.
 
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
Regalis Apertura
21.10.2013 23:28:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ketäs nuo taustabändijampat ovat? Revamp? Joku muu?
 
The Rikza
22.10.2013 17:29:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Regalis Apertura: Ketäs nuo taustabändijampat ovat? Revamp? Joku muu?
 
Eikös tuo ole Tarjan kiertuebändi?
 
F.K.A. Mallaslahti
Regalis Apertura
22.10.2013 21:09:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Selevä. Enpä tiennytkään ketä/minkä näköisiä tyyppejä hänen bändissä olikaan;)...
 
Deeku
05.08.2016 09:52:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanhaan aiheeseen jotain uutta eli tänään ilmestyy Tarjan uusi levy http://kaaoszine.fi/tarja-the-shadow-self/
 
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Regalis Apertura
05.08.2016 10:58:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään striimataan Tarjan Wackenin keikka 22.10 Suomen aikaa:
 
http://stream.wacken.com/
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «