Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: VELVET REVOLVER - Libertad
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Tympee Huttunen
19.04.2007 08:53:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miks ihmeessä? Elantoa tulee ja saa pitää hauskaa. Olihan sillä mahikset mennä Limp Bizkitiin muistaakseni, tai johonkin vastaavaan, ennen VR:ää. Jätti väliin ja ei kuulemma oo harmittanu.
 
Hyvä paikka Kushnerilla tosiaan. Ei mies Limp Bizkit-pestistä kieltäytynyt, hän kieltäynyt koesoitosta Bizkittiin.
Jack_J
19.04.2007 23:32:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miks ihmeessä? Elantoa tulee ja saa pitää hauskaa. Olihan sillä mahikset mennä Limp Bizkitiin muistaakseni, tai johonkin vastaavaan, ennen VR:ää. Jätti väliin ja ei kuulemma oo harmittanu.
 
Ei mua ainakaan vittutais olla Kushnerin housuissa. Tarviiko sitä aina päteä kun voi soittaa iisimminkin?

 
Juu. Onhan mies itse paikkansa valinnut. Jos rokkitähdeksi olis halunnu ei superpändin "tuntemattomamman" jäsenen paikka ois ollu oikee.
Huvittavaa vaan kun ei kamera vahingossakaan osu daveen paria kertaa enempää.
 
"Liha on hyvää!" -Au Pair
Joees
19.04.2007 23:51:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu. Onhan mies itse paikkansa valinnut. Jos rokkitähdeksi olis halunnu ei superpändin "tuntemattomamman" jäsenen paikka ois ollu oikee.
Huvittavaa vaan kun ei kamera vahingossakaan osu daveen paria kertaa enempää.

 
Ehkä se ei halunnu rokkitähdeks? Ja onhan se starba, ei se pelkkä rivijäsen ole. Ja tottakai kamerat niitä keulahahmoja/hahmoa kuvaa enemmän. Yleensä, ainakin mun tietääkseni. Jätkä on päässyt kovaan seuraan soittamaan, rahnaa tulee ja keikkoja riittää. Ei mua vituttaisi hetkeäkään vaikka en olisi "rokkitähti" tuossa tapauksessa. Mieluummin VR:ssä "tuntemattomana" hyypiönä starbojen seassa kuin jossain Limpissä. Ainakin minä. Mähän siis oon VR:n uusi kitaristi, ne tarvi kolmannen ja lupasin nyt tulla hoitaa sen tontin kun kauniisti pyysivät.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Jack_J
20.04.2007 00:45:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä se ei halunnu rokkitähdeks? Ja onhan se starba, ei se pelkkä rivijäsen ole. Ja tottakai kamerat niitä keulahahmoja/hahmoa kuvaa enemmän. Yleensä, ainakin mun tietääkseni. Jätkä on päässyt kovaan seuraan soittamaan, rahnaa tulee ja keikkoja riittää. Ei mua vituttaisi hetkeäkään vaikka en olisi "rokkitähti" tuossa tapauksessa. Mieluummin VR:ssä "tuntemattomana" hyypiönä starbojen seassa kuin jossain Limpissä. Ainakin minä.
 
Haha. Hyvinhän Dave tonttinsa hoitaa, ei siinä minkään. Ja luulisi, että keikkapalkkiovirran lisäksi tuossa bändissä toimii henkilökemia , ainakin mitä levyntekofiiliksiä kuuntelee. Itselläni saattaisi tämä pakettiauton kokoinen ego astella poikkiraitein. Ja mitä Limpiin tulee niin mieluummin soittelisin kotona(olipas asiaton kommentti).
 
Mähän siis oon VR:n uusi kitaristi, ne tarvi kolmannen ja lupasin nyt tulla hoitaa sen tontin kun kauniisti pyysivät.
Ai ne soitti sullekin? Kyl mä oisin kans lähteny mut Slashi sano et se haluu vetää kaikki soolot. Ihme diiva... :)
 
"Liha on hyvää!" -Au Pair
käsi
27.04.2007 04:47:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli levytysten aikana slash käynyt vieroituksessa. Kertoivat asiasta classic rock lehden lyhyessä haastattelussa
 
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
rheinone
18.05.2007 15:46:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mähän siis oon VR:n uusi kitaristi, ne tarvi kolmannen ja lupasin nyt tulla hoitaa sen tontin kun kauniisti pyysivät.
 
Sälli on päässy Valtion Rautateille hommiin?
 
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Joees
18.05.2007 16:59:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sälli on päässy Valtion Rautateille hommiin?
 
Joo. Soitan kitaraa junassa ja rautateiden varrella matkustajien iloksi. Palkka ei oo häävi mutta kivaa on.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
gösplstorm
18.05.2007 17:07:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää oli kyl hiton kova livenä jäähallilla Helsingis, levyltä ei oikeen sytyttäny.
 
Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
Joees
18.05.2007 17:15:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää oli kyl hiton kova livenä jäähallilla Helsingis, levyltä ei oikeen sytyttäny.
 
Mun mielestäni saisivat tulla uudestaan kohtuullisen pian. Tai, tulevathan ne, festarille. Mutta niinkun jäähallille vetämään. Festarit on ihan eri juttu mun mielestä. Siksi vähän harmittaakin tuo, mutta ehkä ne sieltä vielä tulevat taas.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Abysmal
21.05.2007 20:44:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velvet Revolverin fanisivuilta voi kuunnella pätkiä muutamista uusista biiseistä:
 
http://www.velvet-revolver.com/
 
Etusivun vasemmassa laidassa on kappaleita pyörittävä soitin.
 
HaloOfFlies
23.05.2007 11:45:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändi lähtee kesällä jenkkirundille yhdessä Alice In Chainsin kanssa. Tulkaa Eurooppaan myös!
 
http://www.vh1.com/artists/news/156 … evolver.jhtml?rsspartner=rssMozilla
 
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Joees
23.05.2007 13:42:45 (muokattu 23.05.2007 13:50:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saisivat juu suomeen tulla. Jättäisivät vaan ton festarin väliin niin hyvä, heh.
 
E: Olipas hauska lopetus tossa VH1:n jutussa. Kieltämättä olisi ollut kohtuullisen huvittava näky se.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
slowdive
24.05.2007 16:53:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

She Builds Quick Machines MP3
http://www.fmqbproductions.com/epks/2007/velvetrevolver2/download.html

 
Ja samaisen biisin video:
http://video.music.yahoo.com/up/music/music/?rn=1301797&vid=43898234
 
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Mrezzye
25.05.2007 10:29:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

scottin laulu on aika repseestä aina keikoilla...
 
Hyvin se ainakin Helsingissä veti Contraband -rundilla.
 
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???


Mustikkamuffinssi
25.05.2007 11:13:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja samaisen biisin video:
http://video.music.yahoo.com/up/music/music/?rn=1301797&vid=43898234

 
Tuli tosta videosta Musen Knights of Cydonia mieleen. Ihan hyvä video oli, ei siinä mitään. Levyä odotellessa.
 
"Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää." kalamies#45 >-)))>
HaloOfFlies
03.06.2007 11:02:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velvet Revolverin keikka tänään webcastina Rock Am Ringistä kello 19.10
 
http://www.rockpalast.de/livestream/
 
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Sälski
03.06.2007 19:44:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velvet Revolverin keikka tänään webcastina Rock Am Ringistä kello 19.10
 
http://www.rockpalast.de/livestream/

 
Hvvöö meininkii!
 
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
Abysmal
03.06.2007 20:29:54 (muokattu 03.06.2007 20:43:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, mitäs piditte?
 
Mun mielestä tää keikka pieksi aika hyvin bändin parin vuoden takaisen keikan samaisella festarilla. Scott lauloi vahvemmin ja bändikin tuntui olevan ihan vireessä, välillä vaan pitkittivät noita biisejään niillä eriskummallisilla välikohdillaan. Noi motherfucker -huudot olis ehkä voitu jättää vähemmälle, mutta samapa tuo. Soittivat ihan mukavasti noita uusiakin kipaleita, Just 16 kolahti mulle kaikista parhaiten. Sex Type Thing ja Vasolinekin kuultiin pitkästä aikaa.
 
Edit: Mikäs sekaannus niille oikein tuli ennen Fall To Piecesiä? Scott taisi muistaa väärin settilistan järjestyksen..?
 
Sälski
04.06.2007 00:13:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, mitäs piditte?
 
Mun mielestä tää keikka pieksi aika hyvin bändin parin vuoden takaisen keikan samaisella festarilla. Scott lauloi vahvemmin ja bändikin tuntui olevan ihan vireessä, välillä vaan pitkittivät noita biisejään niillä eriskummallisilla välikohdillaan. Noi motherfucker -huudot olis ehkä voitu jättää vähemmälle, mutta samapa tuo. Soittivat ihan mukavasti noita uusiakin kipaleita, Just 16 kolahti mulle kaikista parhaiten. Sex Type Thing ja Vasolinekin kuultiin pitkästä aikaa.
 
Edit: Mikäs sekaannus niille oikein tuli ennen Fall To Piecesiä? Scott taisi muistaa väärin settilistan järjestyksen..?

 
mitä vikaa motherfucker huudoissa on?:D
oli kyl loistava keikka, scott lauloi hyvin duff oli sopivan pihalla ja slash cool as ever.
gnr biisit oli kyl keikan kohokohta
 
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
HaloOfFlies
08.06.2007 12:24:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään olisi luvassa liveä Download Festivalilta netin välityksellä. Tämä pitää ehdottomasti nähdä, sillä missasin Rock Am Ring-keikan. Kello 21.05 tässä osoitteessa http://downloadfestival.co.uk/webcast/
 
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 59 10 11 12 13

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «