Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Karnivool
1 2 3 4
ozz3
01.03.2010 15:23:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ramionparas: helposti, tiketti näyttää vielä vihreetä..
 
Tänks, näillä puheilla uskaltanen lähteä paikalle. Vaikka ei sitä koskaan tiedä että minkälainen viimehetken hype tätäkin bändiä seuraa :D
 
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
ramionparas
02.03.2010 15:20:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

huippu keikka, kättely kitaristin kanssa ja tpaita kruunasivat illan..
 
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
ganesha
05.03.2010 07:01:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nyt kun bändiin on ehtinyt paneutua ajatuksella, niin olen ollut huomaavinani jonkinlaista sielunveljeyttä sellaiseen bändiin kuin Oceansize. Uudelta levyltä biisi nimeltä Goliath sopisi mille vain Oceansizen levylle eikä kukaan huomaisi mitään :D (noh,okei laulajalla on aikalailla erilainen soundi mutta muuten...)
 
Oceansize sekin pukkasi hiljan uuden levyn ulos, itseäni se ei oikein ole vakuuttanut vielä. Kyllä Karnivoolin Sound Awake on astetta parempaa scheisseä :)
 
viina. hanuri. ja naiset.
Terry Pantheras
10.03.2010 09:34:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö kellään tule tästä mieleen Tool tahi Perfect Circle? Itselleni liikaa siinä määrin, että leikkaa parhaimman terän sinänsä mielenkiintoisesta musiikista.
 
einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~
Carvel
10.03.2010 10:14:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: Eikö kellään tule tästä mieleen Tool tahi Perfect Circle? Itselleni liikaa siinä määrin, että leikkaa parhaimman terän sinänsä mielenkiintoisesta musiikista.
 
Mulla nimenomaan positiivisessä mielessä. Laulajasta diggailen paljon.
 
stratocaster
11.03.2010 19:47:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Carvel: Mulla nimenomaan positiivisessä mielessä. Laulajasta diggailen paljon.
 
Itsellä tulee välillä mieleen jopa Mars Volta? Erittäin hieno bändi joka tapauksessa.
 
"Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream
Ziggy Bubba
11.03.2010 22:29:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tästä Tool ja APC tulee vaffasti mieleen, eikä vähiten laulajan Maynard-soundin takia :)
 
This Is Sonar Transistor...
Kulkunen
12.03.2010 00:24:52 (muokattu 12.03.2010 11:23:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sikki-six: Kyllähän tästä Tool ja APC tulee vaffasti mieleen, eikä vähiten laulajan Maynard-soundin takia :)
 
Kieltämäti, mutta kuulostaapa helvetin hyvältä MySpacen biisien perusteella. Miksi nämä löytyy ainaa siihen aikaan yöstä kun pitäisi jo nukkua.
 
E: Kiinnostuneille tiedoksi, että Spotifystä löytyy uusin Sound Awake -levy, spotify:album:5eGiOj9BPyPAxxg4phpMz4
 
The downward spiral never ends.
Carvel
12.03.2010 10:35:51 (muokattu 12.03.2010 10:36:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kulkunen: ...Miksi nämä löytyy ainaa siihen aikaan yöstä kun pitäisi jo nukkua.
 
haha! sanos muuta :D
 
Mipe-iha-ite
15.03.2010 22:39:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä tosi pätevää settiä! Itellä tuli kans Porcupine Tree mieleen, mutta silti omanlaista musaa. 2 päivää oon nyt kuunnellu putkeen Sounds Awakea.
 
Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny päntisä.
hotellikuolio
15.03.2010 23:36:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niheetä progerunkutusta parin näytteen perusteella,mutt ainakin Janne Joutsenniemi viihtyi: http://www.rumba.fi/janne-joutsenni … he-machine-livena-helsingissa-4422/
 
"Pelkästään se, että jonkun toisen kirjoitus ärsyttää juuri sinua, ei ole syy painaa varoitusta, etenkään jos kyseessä on asiallinen kirjoitus." Moderaattori
rkellu
18.03.2010 17:32:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kingnothing: Onko kuin tuttu orkesteri täällä päin? Levyn pistin juuri Platasta tilaukseen, sen verran tiukan kuuloista tavaraa on.
 
kuulosti liikaa toolilta.
 
aslave
05.04.2010 19:33:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kuulosta tippaakaan Toolilta, kuulostaa Karnivoolilta. Sound Awake on kevyesti parasta mitä on julkaistu pitkään pitkään aikaan.
 
care und love
koera
05.04.2010 21:36:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aslave: Ei kuulosta tippaakaan Toolilta, kuulostaa Karnivoolilta. Sound Awake on kevyesti parasta mitä on julkaistu pitkään pitkään aikaan.
 
Samaa mieltä. Ihan uniikkia matskua.
 
I'm on seafood diet: I see food, I eat it.
Kulkunen
05.04.2010 21:40:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aslave: Ei kuulosta tippaakaan Toolilta, kuulostaa Karnivoolilta. Sound Awake on kevyesti parasta mitä on julkaistu pitkään pitkään aikaan.
 
Kyllä sieltä vielä selkeästi Tool-vaikutteita bongailee (yksittäisiä riffejä yms), mutta alkuun tulleet "kevyt-Tool" -vibat ovat hävinneet aika äkkiä kuunteluiden myötä.
 
The downward spiral never ends.
rkellu
06.04.2010 17:10:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aslave: Ei kuulosta tippaakaan Toolilta, kuulostaa Karnivoolilta. Sound Awake on kevyesti parasta mitä on julkaistu pitkään pitkään aikaan.
 
ei se muuten haittais mutta kun en edes pidä toolista...
 
pushead
02.05.2010 18:45:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli hommattua tuo sound awake ja täytyy sanoa että olen aika täydellisen koukussa siihen. Pari kertaa päivässä levy pyörii läpi soittimessa. Rumpalin näkökulmasta tuo on ihan mielenkiintoinen levy.
 
bedlam
04.05.2010 13:16:11 (muokattu 04.05.2010 13:19:38)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myspacesta tässä piisejä kuuntelen, eikä mulla kyllä satunnaisia lauluosuuksia lukuunottamatta mieleen tule Tool. Tavallisesti olen herkkä sille, että liian selvät vaikutteet häiritsevät kuuntelukokemusta, mutta ei kyl tässä tapauksessa. Onhan tämä melodisuudessaan miljoona kertaa popimpaa ja 'helpompaa'. Porcupine Tree parista riffijutusta tuli mieleen kylläkin, mutta ei sekään haitannut.
 
Tykkäsin kyllä niin paljon, että tilaukseen lähtee kumpikin levy. Jossain biisissä häiritsi se ontto tila, joka syntyy korkean laulun ja matalalta möyrivien instrumenttien väliin. Mutta kai sitä voi ilmavuudeksikin sanoa. Ja ehkä tää myspace ja tietsikan kaiuttimet ei ole paras soundinmittausstudio.
 
Simo78
04.05.2010 17:43:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä mua häirinnyt "onttotila" yhtään, enemmän häiritsee useassa etenkin raskaamman musa levyssä, "täyteen ahtaminen", kun kaikki soittimet ja örinä/laulu tappelee niistä alataajuuksista. Helkkarin hyvää matskua, levyt lähtee ostoon...
 
rkellu
04.05.2010 20:51:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itse asiassa kyl mä sittenkin tykkään Toolista, mutta rockia kohtaan on vaan niin yliannostus tullut viimeisen 15+ vuoden aikana ettei jaksa oikein enää mitään kuunnella.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «