Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rage Against The Machine
1 2 3 4 519 20 21 22 23
slipkorn
22.01.2007 19:34:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko näillä siis kolme studioalbumia, jossei livejä ja cover-härpäkkeitä lasketa? Debyytin (joka on kova) omistan, mitä mun kannattaisi seuraavaksi hommata? Live-dvd:(t?)kin kiinnostaisi kovin.
Aleksi-serkku
22.01.2007 19:59:47 (muokattu 22.01.2007 20:05:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko näillä siis kolme studioalbumia, jossei livejä ja cover-härpäkkeitä lasketa? Debyytin (joka on kova) omistan, mitä mun kannattaisi seuraavaksi hommata? Live-dvd:(t?)kin kiinnostaisi kovin.
 
Jep, debyytin lisäksi Evil Empire ja The Battle of Los Angeles sisältävät studiossa nauhoitettua omaa materiaalia. Viimeiseksi jääneeltä Renegadesilta löytyy sitten vain noita covereita, jotka on tosin useimmiten istutettu ihan uudenlaisiin muotteihin. Live & Rarelta löytyy sitten nimensä mukaisesti kymmenkunta livevetoa ja pari harvinaisempaa studio-otosta. Varsinaisia live-dvd:tä on ilmestynyt kaksi, The Battle of Mexico City ja tossa jo vähän aiemmin mainittu Live at the Grand Olympic Auditorium. Settilistat on kummallakin aika pitkälti samat, mutta ainakin ite tykkään tuon Olympic Auditoriumin keikan menosta enemmän. Jo ekstroista löytyvä demokraattien vaalikonventin edustalla muutamalla kameralla kuvattu pikkukeikka tekee tuosta filmistä pakko-ostoksen.
 
Noin niin kuin tiivistettynä voisin suositella sua seuraavaksi hommaamaan koko lopun tuotannon:) Ite en levyiltä löydä hakemallakaan huonoja biisejä, vaan meininki on timanttia alkurysäyksestä loppukarjuntoihin. The Battle of Los Angelesia voisin kuitenkin itse suositella takuuvarmana hankintana, ZZ Topin Deguellon ohella ottanut todennäköisesti eniten kierroksia levysoittimessani. Rytmiryhmä onnistuu yksinkertaisilla jutuillaan punomaan koko Battlen ympärille niin pirullisen koukuttavan verkon, että mun leukani heiluu jossain tuolla polvien tuntumassa aina kiekkoa kuunnellessa. Ja rumpusoundit ovat jotain ihan uskomatonta.
 
Standing with the fury that they had in '66
Piepe
22.01.2007 20:07:02 (muokattu 22.01.2007 20:16:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hä. Kauhea kohu yhdestä (1) keikasta.
Minä muuten tykkään Renegadesista aika perkeleesti, tulee kuunneltua paljon enemmän ku vaikkapa Evil Empireä. Suht tyylikäs paketti, pari heikompaa hutasua ei haittaa ollenkaan kun levyltä löytyy Microphone Fiend, How I could just kill a man, Maggies Farm ja timantinkova Street Fighting Man.
 
Niin ja noista soundeista. Battle Of Los Angelesilla on kyllä jännät & hyvät soundit, ei niin tiukat mutta semmoset ilmavat. Helvetin hyvin onnistunut tuotanto kun onnistuttiin luomaan jotain oikeasti uuden ja tuoreen kuuloista, nykyään rock-musiikissa aika harvinaista kun kaikki tehdään samalla muotilla. MUTTA siis, asia mihin olin tulossa oli se, että nimenomaan Renegadesilla on miun mielestä ne THE rumpusoundit. Jokainen basarin potku on nyrkkiä mahaan ja snare = bitchslap naamaan. EHANATA!
 
go create.
Bonesaw
22.01.2007 20:34:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hä. Kauhea kohu yhdestä (1) keikasta.
Minä muuten tykkään Renegadesista aika perkeleesti, tulee kuunneltua paljon enemmän ku vaikkapa Evil Empireä. Suht tyylikäs paketti, pari heikompaa hutasua ei haittaa ollenkaan kun levyltä löytyy Microphone Fiend, How I could just kill a man, Maggies Farm ja timantinkova Street Fighting Man.

 
Pakko hehkuttaa tässäkin ketjussa tätä livevetoa Cypress Hillin kanssa:
 
http://www.youtube.com/watch?v=0QoJh9wO8DI
 
Joo'o
carlos
22.01.2007 20:58:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy kai poistaa tuo Renegades CDONilta ja täydentää RATM-kokoelmaa! :)
 
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Aleksi-serkku
22.01.2007 21:27:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä muuten tykkään Renegadesista aika perkeleesti, tulee kuunneltua paljon enemmän ku vaikkapa Evil Empireä. Suht tyylikäs paketti, pari heikompaa hutasua ei haittaa ollenkaan kun levyltä löytyy Microphone Fiend, How I could just kill a man, Maggies Farm ja timantinkova Street Fighting Man.
 
Totta. Renegades on kyllä yks niistä harvoista cover-levyistä, joiden pariin mä jaksan oikeasti palata kerrasta toiseen. Se on hienoa miten niistä ralleista on nostettu pieniä koukkuja koko biisiä kannatteleviksi tukipilareiksi, esimerkkinä vaikkapa I'm Housin'n "relate to the matter"-linja.
 
Soiton kannalta Renegades on pirun toimiva paketti, ja etenkin Wilkillä on jotain todella hienoja juttuja tolla levyllä. Ja How I Could Just Kill a Manin bassoriffi pistää lantion vatkaamaan ja nyrkin takomaan välittömästi.
 
Niin ja noista soundeista. Battle Of Los Angelesilla on kyllä jännät & hyvät soundit, ei niin tiukat mutta semmoset ilmavat. Helvetin hyvin onnistunut tuotanto kun onnistuttiin luomaan jotain oikeasti uuden ja tuoreen kuuloista, nykyään rock-musiikissa aika harvinaista kun kaikki tehdään samalla muotilla. MUTTA siis, asia mihin olin tulossa oli se, että nimenomaan Renegadesilla on miun mielestä ne THE rumpusoundit. Jokainen basarin potku on nyrkkiä mahaan ja snare = bitchslap naamaan. EHANATA!
 
Renegadesillakin basari lyö nenän lyttyyn, mutta jotenkin ne Battlen rumpukolinat vaan kuulostavat korvissani parhailta. Köppäsimmälläkin poppivehkeellä kuunnellessa tuntuu siltä, että lattiatomi kääntää vatsan nurin ja pellit ympäröivät koko äijän.
 
Standing with the fury that they had in '66
Late_
22.01.2007 21:38:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko hehkuttaa tässäkin ketjussa tätä livevetoa Cypress Hillin kanssa:
 
http://www.youtube.com/watch?v=0QoJh9wO8DI

 
Ei kyllä hirveästi hehkuttamisen arvoista tuossa ole. RATM vetää tietenkin helvetin hyvin, mutta varsinkin tuossa Zackin kanssa laulaessa huomaa, että Cypress Hillin tyypit ovat aivan perseestä tuon vokalisoinnin kanssa. Hieman on raisu sanavalinta, älkää loukkaantuko. Mutta verratkaa nyt hyvät ihmiset Zackin räpäytystä ja Cypress Hilliä... Ei jumankautajuunääspäivää. Zackissä on vaan sitä jotain.
 
-We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease-
hjukke
22.01.2007 22:06:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kyllä hirveästi hehkuttamisen arvoista tuossa ole. RATM vetää tietenkin helvetin hyvin, mutta varsinkin tuossa Zackin kanssa laulaessa huomaa, että Cypress Hillin tyypit ovat aivan perseestä tuon vokalisoinnin kanssa. Hieman on raisu sanavalinta, älkää loukkaantuko. Mutta verratkaa nyt hyvät ihmiset Zackin räpäytystä ja Cypress Hilliä... Ei jumankautajuunääspäivää. Zackissä on vaan sitä jotain.
 
Jep, Cypress Hill jää auttamatta statisteiksi noissa karkeloissa. Ei toimi äijien soundit.
 
Kaikki rannekellotornin mukana
Mohla
22.01.2007 23:40:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näenkö mä unta, vai kahminko mä lunta? On mahtava meininki meneillään!
 
Vielä kun tulisivat kerran Suomeen, ja jos vaikka kerran vielä studioonkin niin ois jo aika mahtavaa!
 
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
wah
23.01.2007 13:18:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ratm, eka bändi jota mä oon digannu tosissani mutta livenä ei oo nähty, joten ei muutaku bändi kasaan ja albumia sekä keikkoja työstämään...
 
aikamoista toiveajattelua tullut huhusta, mutta toivotaan parasta :P
 
HaloOfFlies
23.01.2007 15:43:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä viikko on ollut varsinainen reunion-viikko, kun neljä 80- tai 90-luvun bändiä on ilmoittanut paluustaan: RATM, James, Crowded House ja Jesus & The Mary Chain. Näistä kolme esiintyy Coachellassa.
 
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
rheinone
23.01.2007 19:40:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aikamoista toiveajattelua tullut huhusta, mutta toivotaan parasta :P
 
Toivotaan parasta, ja tervetuloa kehiin.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
stigcarpelan
23.01.2007 22:13:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tommosen bongasin http://www.coachella.com/
 
THV-klubi#48
"Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio."
Bonesaw
23.01.2007 22:15:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tommosen bongasin http://www.coachella.com/
 
Nyt iski himo lähtä tonne.
 
Joo'o
hjukke
23.01.2007 22:16:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt iski himo lähtä tonne.
 
M.net seuramatkat!
 
Kaikki rannekellotornin mukana
HaloOfFlies
24.01.2007 13:33:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onneksi tuon näkee netistä.
 
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Bonesaw
24.01.2007 14:56:57 (muokattu 24.01.2007 14:58:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edit. Ei mitää
 
Joo'o
KillingMachine
24.01.2007 15:54:10 (muokattu 24.01.2007 15:54:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi jumankauta nyt iski slaagi. Onko tämä nyt varmasti ihan varmaa tietoa? Siis että reunion on tulossa ainakin yhden keikan ajaksi?
 
Basistit kunniaan.
Aleksi-serkku
24.01.2007 17:29:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi jumankauta nyt iski slaagi. Onko tämä nyt varmasti ihan varmaa tietoa? Siis että reunion on tulossa ainakin yhden keikan ajaksi?
 
On se. Muun muassa Nightwatchmanin Myspace-sivulta tuon voi lukea.
 
Standing with the fury that they had in '66
Juhani
24.01.2007 19:53:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtavaa.

I think Jack has a message for Bush back in the States: "Fuck you, we won't do what you tell us, mothefucker!"

http://www.youtube.com/watch?v=vo3e4EnSigs
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 519 20 21 22 23

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «