Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jippu
1 2 3 4 5 610 11 12 13 14
Basismi
10.04.2007 16:50:18 (muokattu 10.04.2007 16:51:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyi olkoon! Muutenkin syljettää aina kaikki etukäteen puhkihehkutetut pakkostarat, jotka voittaa kaikki levy-yhtiögaalat ennenkuin kukaan on kuullut koko artistista. Kukas se edellinen vastaava olikaan.... Emmi?
 
Hmmm, Emmi? Onko sellaista ollut, kuka muistaa?
 
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
Rotuvaari
10.04.2007 20:29:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmmm, Emmi? Onko sellaista ollut, kuka muistaa?
 
Emmillä oli muutama hyvä biisi, vaikkakin tuotantopuoli taisi olla vahvemmin esillä, kuin Emmin oma panostus (korjatkaa jos olen väärässä). Johonkin neito sitten katosi vain. Tämä Jippu tosiaan nököttää YleX:n X-Raadissa, ja tuokin ohjelma voisi toimia paremmin ilman Jipun läsnäoloa. Ei sillä ole oikeasti mitään oikeaa sanottavaa mistään biisistä ja sen puheenvuorot menee ihme narinaksi ja lässyttämiseksi siitä, miten hän oli edellis päivänä ostanut numeroa liian isot housut, ja että biisiä voisi tanssia ihanissa korkkareissa hillitysti, jos olisi oikean kokoiset housut jalassa. Jippu on niiden laulujen perusteella, jotka olen päässyt kuulemaan, sellaista patologien kevyttä iltapäivämusaa.
 
Sitten kaiki kääntyivät katsomaan Blondin vaimoa, joka sanoi: "Älkää minua katsoko. Hän teki itse eväänsä."
PomppoK
10.04.2007 20:53:38 (muokattu 10.04.2007 21:03:47)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Emmillä oli muutama hyvä biisi, vaikkakin tuotantopuoli taisi olla vahvemmin esillä, kuin Emmin oma panostus (korjatkaa jos olen väärässä). Johonkin neito sitten katosi vain.
 
Miten sen nyt ottaa, tai siis vaikea sanoa, mutta omaa materiaaliahan Emmin levyt ovat pääpiirteittäin ollut. Levyjähän on siis tullut jo kolme, joista viimeisin vuonna 2005. Loppuvuodesta 2006 lienee "viimeinen aktiivinen" tämän artistin osalta, tuskin hän kuitenkaan vieläkään mihinkään on kadonnut.
 
JA jottei kääntyisi aivan Emmi-ketjuksi, niin ilmaisenpa ihmetykseni siitä, miten ja millä tapaa Emmi otettiin juuri tässä ketjussa esille. Jippu ja Emmi ovat kuitenkin aika kaukana toisistaan.
 
TJEU: http://www.emminet.net
 
"Vastarinnan tekijät ovat pikemminkin nautiskelijoita. Eikä ketään ole koskaan pantu vankilaan impotenssin tai pessimismin vuoksi."
jannu
11.04.2007 03:20:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuon YLe Liven perusteella ei paljoa lämmittänyt, pikemminkin ärsytti. Paikoitellen jopa kuvotti se runotyttöily ja kohtalokkaat "käsi otsalla"-poset. Laulukin kulki koko ajan aika lailla vierestä.
 
Mutta kai tästä on pakko nyt sit tykätä kun niin kovasti ylistetään.
 
"Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke. Start smoking today, be a ninja tomorrow!" -Tompsi
Bluesmies
11.04.2007 20:53:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kyseinen heebo Einstein-ohjelmassa ja voi hyvänen aika. Ei tuota kyllä jaksa, vaikka musiikki ihan hyvää onkin.
Cujo
11.04.2007 20:59:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kyseinen heebo Einstein-ohjelmassa ja voi hyvänen aika. Ei tuota kyllä jaksa, vaikka musiikki ihan hyvää onkin.
 
Samaan hajosin äsken itekin, pakko myöntää. Varsinkin kun toisena vieraana oli Tommy Taberman, jota ainakin itse pidän kuitenkin älykkäänä ihmisenä.
 
Kettu osaa monta temppua, siili kaksi hyvää.
Long time no ocean...
Dunga
11.04.2007 21:08:41 (muokattu 11.04.2007 21:41:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaan hajosin äsken itekin, pakko myöntää. Varsinkin kun toisena vieraana oli Tommy Taberman, jota ainakin itse pidän kuitenkin älykkäänä ihmisenä.
 
Tuon tytön ärsytyskerroin oli todella suuri. Tuli Rytmihäiriö-yhtyeen kappale "Nyt loppu purpatus" mieleen kun tämä mietti vastauksia muka runollisin sanoin ja muka-fiksusti. AAArgghhh!
 
loppuuko se
vittu loppuuko se...
 
PURPATUS
NYT LOPPUU PURPATUS!

 
e. mainitaan nyt, että yhtään biisiä en ole häneltä kuullut, eikä ärsytykseni syy ole musikaalinen.
 
Ridin´ with the Horst.
elbowski
11.04.2007 21:25:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuon tytön ärsytyskerroin oli todella suuri. Tuli Rytmihäiriö-yhtyeen kappale "Nyt loppu purpatus" mieleen kun tämä mietti vastauksia muka runollisin sanoin ja muka-fiksusti. AAArgghhh!
 
:D Tästä on pakko antaa plussa.
 
This is forever
Sunna
12.04.2007 09:27:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuon YLe Liven perusteella ei paljoa lämmittänyt, pikemminkin ärsytti. Paikoitellen jopa kuvotti se runotyttöily ja kohtalokkaat "käsi otsalla"-poset. Laulukin kulki koko ajan aika lailla vierestä.
 
Mutta kai tästä on pakko nyt sit tykätä kun niin kovasti ylistetään.

 
Sama. Se lausuu laulaessa myös s-kirjaimen ärsyttävällä tavalla takaa ja se kuulostaa epäselvältä mössötykseltä. Yle Livessä se vaikutti myös siltä, ettei saanut henkeä ja survoi itestään väkisin jotain kitinää ulos.
 
Kevät! Ensimmäinen kevät!
rybk
12.04.2007 09:48:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensi kerran törmäsin ko. artistiin joulun aikaan, kun sille oli uhrattu kymmenen minuuttia jostain A-studion tapaisesta ohjelmasta, missä oli ihan yleistä jonninjoutavaa lätinää niin kuin muusikkoinserteissä nyt yleensä. Ärsytys alkoi tästä ja ei toi YLE Live ärsytystä pahemmin heikentänyt. Vibra oli jotain slow-motion Hanna Ekolaa, aika kauheeta...
 
Mun lempikirosanat on nykyään jippu ja kentala.
 
On kioski ohimolohkossain Rosalyn Carterin muotoinen. Für ich niemals, niemals schlafe einsam.
Stain
12.04.2007 11:19:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama. Se lausuu laulaessa myös s-kirjaimen ärsyttävällä tavalla takaa ja se kuulostaa epäselvältä mössötykseltä.
 
Minusta se kuulosti ihan kivalta. Mutta en tiedä tuosta eläytymisestä, kyllä se ehkä paikoin meni överiksi. Tai ainakin noin television välityksellä tuntui siltä. En tiedä sitten minkälainen livetilanne olisi, että häiritsisikö se niin paljoa.
 
It's a bittersweet symphony, this life
Tietysti Pauligin
12.04.2007 11:39:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun nyt myöhemmin pureskelen näkemääni ja kuulemaani (Yle live) ja puntaroin notta onko nuo muutamat biisit joita olen kuullut tämän hehkutuksen arvoisia, niin oma korvani kyllä sanoo rankasti ei.
 
Tylsää lätinää (en vain kuule sitä persoonallista nuorta naista sieltä, biiseistä tai äänestä) ja ärsyttävän oloinen hahmo. Mielelläni olisin tästä artistista sinänsä pitänytkin mutta ärsyttää lähinnä.
 
Argh.
 
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
MK73
12.04.2007 16:30:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika kumma, yleensä täällä artisteja moititaan tuotteistetuiksi massapoppareiksi, joiden musiikki on mautonta ja hajutonta radiopuuroa. Sitten kun joku on selvästi erilainen, niin se ärsyttää.
 
Sanoinhan itsekin, ettei Jipun live-esitys oikein makuhermoja kutkuttanut, mutta levyltä sitä kuuntelee mielikseen. Menee lisäksi meillä jakeluun niin vaimon, kuin lastenkin keskuudessa. Joten mun fiilikseni Jipusta jää edelleen selvästi positiivisen puolelle.
 
Mielipiteensä saa toki ilmaista, oli se sitten puolesta tai vastaan.
 
carnation
12.04.2007 17:13:49 (muokattu 12.04.2007 17:14:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika kumma, yleensä täällä artisteja moititaan tuotteistetuiksi massapoppareiksi, joiden musiikki on mautonta ja hajutonta radiopuuroa. Sitten kun joku on selvästi erilainen, niin se ärsyttää.
 
Sanoinhan itsekin, ettei Jipun live-esitys oikein makuhermoja kutkuttanut, mutta levyltä sitä kuuntelee mielikseen. Menee lisäksi meillä jakeluun niin vaimon, kuin lastenkin keskuudessa. Joten mun fiilikseni Jipusta jää edelleen selvästi positiivisen puolelle.
 
Mielipiteensä saa toki ilmaista, oli se sitten puolesta tai vastaan.

 
Enpä minä itse ihan suorintein lähde artistin musiikkia tuomitsemaan alimpaan helvettiin, tuota "ah niin kohtalokasta" live-esiintymistä tuli vain kritisoitua kun se pomppasi silmille. Jotenkin se esiintyminen vei huomioni niin totaalisesti, etten jaksanut musiikkia kuunnella keskittyneesti. Ja ettei menisi aivan negatiiviseksi jankuttamiseksi, niin lainasin muuten ton Jipun levyn kirjastosta tässä eilen kun kerran sattui vastaan, että on tässä artistissa nyt jotain mielenkiintoista kuitenkin. Eiköhän levy tule kuunneltua jossain vaiheessa, katsotaan että onko ne varsinaiset biisit hyviä.
 
Margarita
12.04.2007 17:46:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jippu on tosi nuori artisti. Totta kai se eläytyy täysillä ja tuntee kaikki tunteet suurina. Antakaa sille muutama vuosi aikaa kypsyä, jos "runotyttöily" ja diivailu ärsyttää mutta muuten musiikki kiinnostaa. Se on vain hyvä, että jotkut vielä uskaltavat heittäytyä!
 
rybk
12.04.2007 20:18:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noihin voisi lisätä Astrid Swanin, todella hienoa ja lupaavaa musiikkia Kate Bushin ynnä muiden jalanjäljissä, ainakin ensimmäisen levyn perusteella. MySpacesta voi kuunnella jotain. Kyllä Suomessakin osataan.
 
Antero

 
Oli vaan kovasti pettymys toi Astrid Swanin levy niiden demobiisien jälkeen mitä sen sivuilla oli joskus männä vuonna. Ei se sitten lunastanutkaan paikkaansa Suomen Aimee Mannina.
 
On se silti paljolti miehenpuolikastaan, Nick Triania, lahjakkaampi muusikko ja esiintyjä.
 
Sama ilmiö kävi Sansalle, josta joskus livenä haltioiduin. Kai Pekka Ruuska sitten tuhos sen potentiaalin. Tai onhan Sansa livenä vieläkin ihan omassa luokassaan laulaja/lauluntekijä/esiintyjä-osastolla.
 
On kioski ohimolohkossain Rosalyn Carterin muotoinen. Für ich niemals, niemals schlafe einsam.
Margarita
12.04.2007 22:10:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama ilmiö kävi Sansalle, josta joskus livenä haltioiduin. Kai Pekka Ruuska sitten tuhos sen potentiaalin. Tai onhan Sansa livenä vieläkin ihan omassa luokassaan laulaja/lauluntekijä/esiintyjä-osastolla.
 
Joo, tämä menee nyt aiheen sivusta, mutta kirjoitanpa silti että Sansa on nyt vapautunut Warnerin ikeestä, ja äänittänyt kahdestaan tuottajan kanssa uuden, itsensä näköisen levyn (julkaisijasta ei kai vielä tietoa). Onni, että niin lahjakas nainen tajusi lähteä lipettiin ja ottaa ohjakset omiin käsiinsä. Kyllä hänestä vielä kuullaan, ei tuollaista noin helposti tuhota!
 
jazzmies
12.04.2007 22:21:56 (muokattu 12.04.2007 22:22:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joten mun fiilikseni Jipusta jää edelleen selvästi positiivisen puolelle.
 
Sama täällä. Vaikka hän haastateltavana onkin lievästi sanottuna molemmat jalat tukevasti ilmassa ja live-vedot ovat olleet haparoivia, ei voi sanoa muuta, kuin että hän on tervetullut ilmiö tähän kaikkialta pursuvaan hevihelvettiin.
 
Jippu, Sansa, Norah Jones ja mitä teitä onkaan: teidän musiikkianne tarvitaan - teidän musiikille on selkeä tilaus, koska suuri osa ihmisistä rakastaa musiikkia, jossa on tilaa, siis tilaa sanoituksille, kuunnella sanoituksia ja nauttia tunnelmasta.
 
Kuulin yksi päivä autoradiostani 'Enkelten kaupungin', tykkäsin kaikesta siinä kappaleessa. Hyvä Jippu!
 
Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa.
Tb
13.04.2007 09:26:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en pidä musiikista enkä lauluäänestä. muuten ihan söpö tyttö.
 
And finally, 12 points go to Finland!!!
jussimus
13.04.2007 11:55:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en pidä musiikista enkä lauluäänestä. muuten ihan söpö tyttö.
 
Niin, paskat musiikista ja lauluäänestä, kunhan on söpö :)
 
Miksei mulle koskaan sanota noin...?
 
:D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 610 11 12 13 14

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «