Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Incubus
1 2 3 4
tracyjacks
27.02.2008 20:05:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Incubus Suomeen 10.6 Jäähallissa!!!!!!!
http://plaza.fi/kaista/musiikki/uut … t/incubus-saapuu-suomeen-kesakuussa
http://www.noise.fi/uutiset/?id=9081&ref=rss1
 
Mahtavuutta!

 
Oijoi, mahtavaa kyllä! Itse oon nyt vasta viime kuukausien aikana löytänyt kyseisen bändin kunnolla. Monta vuotta tullut kuunneltua aina siellä täällä Incubuksen kappaleita, mutta nyt vasta ottanut kunnolla kuunteluun. Parasta, että tulevat myös keikalle nyt! :)
 
terrible!
KillingMachine
28.02.2008 12:51:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon samanaikasesti ihan helvetin innoissaan tosta ja vielä sitä enemmän stressaantunut että ei pääsekään tonne. Piti kuitenkin YouTubesta sitten ihan mennä tsekkaamaan live clippejä kun olin aiemmin nähnyt ainoastaan telkusta pari biisiä näiden Rock in Rion keikasta vuodelta 2004. Sitte seki vähäsen huolettaa että pystyykö ne vielä vetämään sillä samalla nuoruuden innolla kuin vielä pari vuotta sitten? Brandon Boyd on kummiskin jo kolmekymppinen.
 
Ja sitten vielä tosta Look Alive -dvd:stä sitä, että onks tää siis jotain pelkkää instrumentaali -kamaa kun jossain oli jotain siihen suuntaan viitattu?
 
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
kyseinen
28.02.2008 13:24:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meen kattoon jos lipun saan, mutta eipä oo mitään erikoisia odotuksia, kaikki pätkät mitä oon livenä nähnyt (jo vuosien takaakin) ei oo kyllä vakuuttanut että tää bändi mikään hurja liveakti olisi.
 
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
jukej
28.02.2008 18:32:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan mahtavaa! Ties kuinka monen vuoden odotus, jeah!! Harmi kun toi uusin levy oli bändin huonoin.. Mutta ei haittaa yhtään loppupeleissä. Aivan must. Jia! :) ttu.
 
tracyjacks
08.03.2008 17:54:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli hommattua tuo Look Alive-dvd, pirun hyvä dvd kyllä! Suosittelen katsastamaan. :)
 
terrible!
tracyjacks
29.04.2008 23:40:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkas moni on nyt menossa sit kattomaan kyseistä bändiä? Itse tuli hommattua lippu samantien kun tuli myyntiin.
 
terrible!
Blackbird_
29.04.2008 23:57:09 (muokattu 29.04.2008 23:57:38)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Incubus on kyllä hyvä bändi. Ite tykkään Morning Viewista ehkä eniten.
Ja olen menossa katsomaan kesäkuussa! Ihmehän se on, että tänne tulevat.
 
tracyjacks
30.04.2008 08:57:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmehän se on, että tänne tulevat.
 
Mutta onneksi tulevat. Tämä vuosi on kyl muutenkin aika A-luokkaa esiintyjien suhteen. Itse olen menossa katsomaan juuri Incubusta, Bruce Springsteeniä, Bon Jovia, 30 Seconds To Marsia, Foo Fightersiä, Paramorea, Interpolia ja The Nationalia ainakin.
 
terrible!
KillingMachine
30.04.2008 14:41:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkas moni on nyt menossa sit kattomaan kyseistä bändiä? Itse tuli hommattua lippu samantien kun tuli myyntiin.
 
En ole vieläkää saanu ostettua lippua, kun ei ole kyytiä varmistunu Helsinkiin. Lippurahat onki jo oottanu pitempään tosa pöydällä joten toivottavasti kenttälippuja on vielä jokunen jäljellä jos pääsen paikalle. Missasin Kornin, Chris Cornellin ja Mötley Cruen ja jos tää menee ohi niin se on viimenen naula arkkuun.
 
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
JeeVes
30.04.2008 17:16:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyyl kyyl, kesällä kattomaan. Ehdottomasti kova bändi ja jo pelkästään Brandonin saundin kuuleminen livenä on menemisen arvoista.
 
"Its time for love revolution"
haunted
27.05.2008 13:29:44 (muokattu 27.05.2008 13:32:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lapko taitaa lämmittää:
 
http://www.last.fm/event/528377
 
iha jees.
 
Atomikellojen vuosittainen kalibrointi toteutetaan Herra Hoglanin timen avulla.
W4R
27.05.2008 13:47:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lapko taitaa lämmittää:
 
http://www.last.fm/event/528377
 
iha jees.

 
No jaa. :/
 
,|,,
author
27.05.2008 14:36:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pientä offtopcia butbut;
Incubusin ystäville pitää suositella yhtyettä nimeltä Kulture:
 
http://www.mikseri.net/artists/?id=36999
 
Paljon vaikutteita Incubusilta ja toisinaan biisit kuulostavatkin lähes identtisiltä soundeiltaan ja tyyleiltään.
 
"Brothers and sisters friends and neighbours, vibrations in the mind of the one true God whose name is love." -William Melvin Hicks (1961-1994)
Mr.Babbit
01.06.2008 09:22:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm. Radio helsinki on jonkin verran soitellut noiden biisejä ja musta ne on kuulostaneet lähinnä väsähtäneiltä enkä ymmärrä yhtään tätä hirveää hypetystä "maailman paras bändi". Miksi? Siksikö että grunge tulee takas ja tää kuulostaa hiukka Pearl Jamilta?
Pitäisi kai tutustua tarkemmin mutta muutaman biisin perusteella ei liikauta mitään tuntokarvoja joten...
 
Juntunen
01.06.2008 11:59:46 (muokattu 01.06.2008 12:00:46)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siksikö että grunge tulee takas ja tää kuulostaa hiukka Pearl Jamilta?
 
Wtf??
 
Pitäisi kai tutustua tarkemmin mutta muutaman biisin perusteella ei liikauta mitään tuntokarvoja joten...
 
Radiossa soi lähinnä uusimmat levyt ja ne on kyllä aika poppista. Suosittelen tutustumaan levyyn nimeltä S.C.I.E.N.C.E. Ei takuulla ole ainakaan väsähtänyttä. Melkoisen tiheää biittiä ja härskiä bassottelua.
 
EDIT: Aloita vaikka tuosta: http://www.youtube.com/watch?v=UEmx9kyahxU
 
Dianin uusi promosinkku kuultavissa! Tsekkaa www.dianband.net Nyt myös Demostudiossa.
Milkop
01.06.2008 13:49:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fungus Amongusta rohkenen suositella itse. Härskiä svengiä, tiukkaa bassottelua ja lähes Mr Bungle-maista fiilistä. Vieläkin Incubuksen paras levy imo.
 
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
tracyjacks
11.06.2008 15:01:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se nyt vaan voi ehkä ollakkin niin, että Incubus on paras bändi ikinä... ehkä. Keikka eilen oli ainakin ihan mahtava.
 
terrible!
Azwethinkweiz
11.06.2008 15:32:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se nyt vaan voi ehkä ollakkin niin, että Incubus on paras bändi ikinä... ehkä. Keikka eilen oli ainakin ihan mahtava.
 
Olipahan hyvä keikka tosiaan. Kaksi festarivetoa olen Incubukselta aiemmin nähnyt (RAR '05 ja Pearl Jam In The Park '07) ja molemmat olivat jotenkin vaisuja. Eilinen kuittasi enemmän kuin hyvin kaikki pettymykset. Ei varmaan ole siistiä soittaa tyhjälle jäähallille mutta hienosti ne vetivät ja hyvällä asenteella. Ja ainakin kentällä oli yleisössäkin hyvä fiilis, tuntui että kaikki paikalla olleet olivat faneja; mukana laulettiin, sanat oli hallussa jne. Hyvä ilta. Ja Punch Drunk encoreissa, voi pojat.
 
Settilistan järjestystä en muista, mutta ainakin seuraavat biisit kuultiin:
 
S.C.I.E.N.C.E.:
Vitamin
 
MAKE YOURSELF:
Drive, Stellar
 
MORNING VIEW:
Nice To Know You, Circles, Just A Phase, Wish You Were Here, Are You In?
 
A.C.L.O.T.M.:
Megalomaniac, A.C.L.O.T.M., Sick Sad Little World, Pistola, Priceless
 
LIGHT GRENADES:
A Kiss To Send Us Off, Anna Molly, Love Hurts
 
Ja sitten se Punch Drunk, joka on toinen Light Grenadesin bonusraidoista.
 
Axa
 
Check out my band Moistmaker http://www.myspace.com/moistmakerband
Haitaristi
11.06.2008 20:29:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtava keikka oli kyllä. Harmi ettei ollu enempää yleisöä. Megalomaniac toi kyllä parhaat fiilikset. Ja se spiikki ennen Punch Drunkkia oli mahtava
tracyjacks
12.06.2008 11:12:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä meno tosiaan, ihmettelin kyllä että eivät Digiä soittaneet. Mutta tosiaan yleisö oli hyvin menossa mukana, itselläni oli eilen ainakin ääni hieman käheänä.
 
terrible!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «