Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Radiohead
1 2 3 4 526 27 28 29 30
ydinaukio
13.05.2006 14:14:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä! Mahtava homma, mikäli pitää paikkaansa...
 
Nita Nitro
16.05.2006 01:51:12 (muokattu 16.05.2006 01:51:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jopas jopas. Aika puun takaa tuli, mutta kyllähän tuo suun hymyyn vetää.
 
mystische!
Exhausted
16.05.2006 11:46:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hail to the Thief oli paperilla hyvä, mutta ei lopulta toiminut. Levy oli kaiken keskinkertaisuuden lisäksi liian pitkä. Kid A on minun Radiohead-suosikkini.
tekerolant
12.07.2006 14:56:48 (muokattu 12.07.2006 14:58:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"...its called The Eraser.
nigel produced & arranged it .
i wrote and played it.
the elements have been kicking round now for a few years and needed to be finished & i have been itching to do something like this for ages.
it was fun and quick to do.
inevitably it is more beats electronics.
but its songs.
stanley did the cover...
 
...i think its out in july and im pretty certain XL are going to put it out.
 
love thom"

 
http://www.theeraser.net/Stage1UK/
 
Hommasin Eraserin itunesista ja kylläpä tämä levy toimii! Ne parit popimmat biisit on kyllä levyn heikoimpia lenkkejä -kun seura on mitä on. Olis T.Y. tehnyt kokonaisen rytmihäröilylevyn vaan rohkeasti.
 
"Elä naisen kanssa, niin opit pelkäämään..." (H.P. Björkman FC Venus -elokuvasssa)
ydinaukio
12.07.2006 17:38:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin eilen Eraser-vinyylin ja onhan se saatanan kova levy.
 
carlos
12.07.2006 20:05:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mut miks ihmees tossa lukee, että Radiohead ja uusi levy. Eikös tää nyt ollut vain Yorken sooloprojekti, vaikka hän ei sillä nimellä tätä haluakaan kutsuttavan..?
 
Don't waste your time or time will waste you.
Planetist
12.07.2006 20:07:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mut miks ihmees tossa lukee, että ja uusi levy. Eikös tää nyt ollut vain Yorken sooloprojekti, vaikka hän ei sillä nimellä tätä haluakaan kutsuttavan..?
 
Koska tämän ketjun alussa keskusteltiin radioheadin tulevasta levystä, jossain vaiheessa juttu sitten muuttui yorkeen.
 
Eraseriin kommentoin: on se hyvä.
 
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
tekerolant
12.07.2006 21:25:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mut miks ihmees tossa lukee, että ja uusi levy. Eikös tää nyt ollut vain Yorken sooloprojekti, vaikka hän ei sillä nimellä tätä haluakaan kutsuttavan..?
 
Mun vika, etsin haulla kirjoituksia aiheesta ja päätin että en avaa uutta ketjua aiheesta, kun tämä ketju jo oli lipsunut tähän suuntaan pari viikkoa sitten.
 
"Elä naisen kanssa, niin opit pelkäämään..." (H.P. Björkman FC Venus -elokuvasssa)
carlos
12.07.2006 21:27:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun vika, etsin haulla kirjoituksia aiheesta ja päätin että en avaa uutta ketjua aiheesta, kun tämä ketju jo oli lipsunut tähän suuntaan pari viikkoa sitten.
 
Eissiin mitää! Kunhan lähinnä vain varmistin, että kyseessä on tosiaan Yorken sooloprojekti :D
 
Don't waste your time or time will waste you.
A.l
21.07.2006 16:14:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie se en kyllä ymmärrä kuukausienkaan jälkeen Ok Computeria. Ne uudemmat vaan on kaikki niin paljon mielekkäämpiä. Ehkä olen sitten liian nuori;)
 
Jemo
21.07.2006 19:38:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OK Computerilla on vielä hyviä melodioita ja oikeita biisejäkin. Pelkät sovitukset on harvoin kuunneltavan arvoista kamaa.
 
-Jemo
 
"Synassa on 600 soundia, ja ne on kaikki paskoja. Sähkökitarassa on 2 soundia, ja ne on kummatkin hyviä." -digitaaliJaska
ydinaukio
21.07.2006 20:45:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OK Computerilla on vielä hyviä melodioita ja oikeita biisejäkin. Pelkät sovitukset on harvoin kuunneltavan arvoista kamaa.
 
-Jemo

 
Aloitetaanko väittely?
 
zorro
21.07.2006 20:58:30 (muokattu 21.07.2006 21:00:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloitetaanko väittely?
 
tuo tuli mullaki mieleen :)
kyllä minä ymmärrän niitäki jotka tästä uudemmasta tykkää. itse olen silti bends ja ok miehiä.
 
Yorken osalta HTTT kuulosti minusta siltä että sinne on väkisin väännetty sitä laulua sellasiinki paikkoihin jotka olisi toiminu 100% paremmin instrumentaalisena. muutenkin kuulostaa minun korvaan että niihin melodioihin ei ole oikeen panostettu. on se kuunneltava levy silti.
 
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
ydinaukio
22.07.2006 12:21:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä olen nimenomaan OKC, Kid A ja Amnesiac-miehiä. Niitä muita levyjä en enää jaksa kuunnella.
 
Kid A:n biisithän ovat aivan perkeleen hienoja pop-kappaleita pohjimmiltaan.
 
2541
23.07.2006 22:39:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puhumattakaan Amnesiacin b-puolista, jotka pääosin hakkaavat jo sinänsä loistavat albumiraidat mennentullen.
 
"Cut Tooth" on hieno.
 
Jemo
23.07.2006 23:44:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloitetaanko väittely?
 
No, helvetti! Meidän mutsi tekee parempia lapsia kun teidän mutsi.
 
-Jemo
 
"Synassa on 600 soundia, ja ne on kaikki paskoja. Sähkökitarassa on 2 soundia, ja ne on kummatkin hyviä." -digitaaliJaska
sn
23.07.2006 23:49:45 (muokattu 23.07.2006 23:51:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meidän mutsi tekee parempia lapsia kun teidän mutsi.
 
Meidän äiti tekee teidän äidin lapset.
 
Ai, keskustelu oli Radioheadista. OkC:n jälkeen aika tylsää, Yorke on ärsyttävä vänisijä.
 
Jemo
24.07.2006 00:11:32 (muokattu 24.07.2006 00:22:51)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yorke on ärsyttävä känisijä, mutta ärsyttävyydessä ja känisijyydessä ei ole yhtään mitään vikaa. Päinvastoin!
CMX:n kysymyspalstalla kiteytettiin taannoin hemmetin hyvin Radiohead:
 
Parhaimmillaan varsin vavahduttavaa piiloavaruusmatkailua, pahimmillaan sisäänpäinkääntynyttä runkkailua.
 
-Jemo
 
piaf: eikös Radiohead ole ainakin '95 käynytkin Suomessa? Huvila-teltasta ainakin löytyy maininta.
 
"Synassa on 600 soundia, ja ne on kaikki paskoja. Sähkökitarassa on 2 soundia, ja ne on kummatkin hyviä." -digitaaliJaska
ydinaukio
24.07.2006 08:14:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yorke on ärsyttävä känisijä, mutta ärsyttävyydessä ja känisijyydessä ei ole yhtään mitään vikaa. Päinvastoin!
CMX:n kysymyspalstalla kiteytettiin taannoin hemmetin hyvin Radiohead:

Parhaimmillaan varsin vavahduttavaa piiloavaruusmatkailua, pahimmillaan sisäänpäinkääntynyttä runkkailua.

-Jemo

 
Sisäänpäinkääntyneessä runkkailussa ei ole mitään vikaa.
 
Down with rock'n'roll!
 
Rotuvaari
24.07.2006 14:42:03 (muokattu 24.07.2006 14:42:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thomin Eraser -soolo on jokseenkin häkellyttävän hyvä levy. Ehkäpä juuri siksi, että ainakin omalla kohdalla levy pääsi yllättämään täysin puskista. Kovimmat odotukset oli sysätty Musen uutukaisen harteille eikä sekään pettänyt, päinvastoin. On Eraser silti kovempi levy. Sinänsäkin harvinaislaatuinen platta, että sen voi kuunnella lävitse ilman syventymistä, jolloin levy soi täysin taustalla, mutta tällöinkin on äänite kuunneltava heti uudestaan. Itse olen enemmälti Bends ja Ok Commodore -miehiä mutta jotain nerokasta sisältyy Eraserin looppailuun. Tämä levy ainankin pakottaa hankkimaan Radioheadin viimeisimmätkin levyt, kun niitä juuri on tähän Eraseriin verrattu. Kaunista.
 
Profiilissa perinteinen kesäpoppis.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 526 27 28 29 30

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «