Muusikoiden.net
10.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Magenta Skycode - IIII
1 2 3 4 5 6
Cathi777
17.03.2006 18:30:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko ihmiset ehtineet tätä levyä jo hankkia ja mitä siitä ollaan mieltä?

Itse tykästyin tähän kyllä kovasti. Hienoja biisejä ja tunnelma on koko levyn oikein toimiva. Itse pidän enemmän tästä kuin This Empty Flow:n aikaisesta materiaalista. Biisit ovat nyt parempia ja muutenkin toimivampaa kamaa. Täytyy kyllä Jorille nostaa hattua siitä, että kaverilta tulee hienoa tavaraa musatyylistä riippumatta.

Kovassa kuuntelussa levy on ollut ja myöhemmin voin kertoa lisää, kun tulee enemmän kuuntelukertoja.

Only pop music can break my heart...
Jester
19.03.2006 17:22:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin tuon heti kun ilmestyi. Hyvää fiilistelymusaa, kovassa kuuntelussa ollut!

ENERGY! SHIT MUSIC ONLY!
carnation
10.04.2006 18:53:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yllätyin aika lailla kun tämän levyn soittimeen asetin, hyvää ja miellyttävää musiikkia. Pari kuuntelukertaa kuitenkin vasta takana, parhaiten jäivät kappaleista mieleen Hands Burn ja Open Air. Eikös tämä Jori Sjöroos aka. Fu-Tourist ole aiemmin vääntänyt jotain dance-kamaa? En olisi uskonut että tällaista melankolista ja elektronista postpunkiin nojaavaa musiikkia tulee Sjöroosilta, tai sitten minulla on ollut hepusta aivan vääränlainen käsitys.
MrHands
10.04.2006 18:59:39

Eikös tämä Jori Sjöroos aka. Fu-Tourist ole aiemmin vääntänyt jotain dance-kamaa?

Ja Parasta Doomia Thergothonissa! THERGOTHON!

Haluaisin ehkä kuulla tätä levyä. Jossain, olisko Rytmissä, hehkuteltiin kovasti.

carnation
10.04.2006 19:06:10

Ja Parasta Doomia Thergothonissa! THERGOTHON!

Katos perkele. Kuuntelin tuosta vähän http://myspace.com/thergothon

Ja onhan tuo Sjöroos käsittääkseni tehnyt musaa myös PMMP:lle. Outo jätkä.
maelstorm
11.04.2006 01:09:44

Katos perkele. Kuuntelin tuosta vähän http://myspace.com/thergothon

Ja onhan tuo Sjöroos käsittääkseni tehnyt musaa myös PMMP:lle. Outo jätkä.

Älä unohda Fu-tourist -nimellä tehtyä poppielektroa millä Sony luuli olevan menekkiä euroopan valloitukseen asti. King Kong of the dancefloor oli hauska biisi mutta muuten oli kyllä aika moista häränpyllyä kaikki futouristaaminen. Silti, Sjöroos on kummallinen äijä :D

Siivet.
Diablero
11.04.2006 21:51:24

Skorpio on äiä

Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä
carnation
12.07.2006 15:32:08 (muokattu 12.07.2006 15:33:10)

Nostellaanpa vähän ja kysellään ihmisten mielipiteitä, että millaiseksi levyksi tämä Magenta Skycoden IIIII on muodostunut? Olen itse sitä mieltä, että tässä on yksi parhaista levyistä mitä 2000-luvulla on Suomessa tehty. Levy herättää vähän samantapaisia ajatuksia kuin vaikkapa Interpolin Antics ja juuri kun luuli saaneensa levystä tarpeekseen taas vaihteeksi, se on pakko asetella uudestaan soittimeen ja antaa ilmavien soundien virrata korvista sisään kohti sielun sopukoita. Mahtava levy johon ei tunnu millään kyllästyvän, joka houkuttelee aina vain kuuntelemaan lisää ja jonka pariin on aina yhtä hienoa palata. Hyvä että Suomessa tehdään tällaista musiikkiakin välillä, great!!

"Ostin myös Morrisseyn uuden levyn. Olen aina ollut kiinnostunut vinkuvista, valittavista homoista, jotka arvostelevat mm. muiden ihmisten ruokatottumuksia. Meat is murder. Vittu, mikä pelle." (Jouni Hynynen)
asleep
12.07.2006 17:34:59

Kyseessä on suomalainen(miksei kansainvälinenkin?) klassikko, kyllä. Pikaisen arvion mukaan pyörähtänyt soittimessa noin 30 kertaa, eikä kyllästymistä ole näköpiirissä.

Keikallakin kuulostaa hienolta. Kohta taas Tavastialle ihastelemaan neroutta.

Miquis
15.07.2006 02:28:35

Olen itse sitä mieltä, että tässä on yksi parhaista levyistä mitä 2000-luvulla on Suomessa tehty.

Tää levy on kyllä jotain mahtavan hienoa. En kirjoita enempää, ettei fiilis mene tässä turhia selittelemällä.

carnation
18.07.2006 18:36:42

Onko kellään mitään tietoa, mistä saisi tämän levyn lyriikoita? Ei googlettelu oikein anna tuloksia... kaikesta ei aivan saa selvää ja olisihan noita Sjöroosin tekstejä muutenkin kiva lueskella. Ei vain taida olla missään esillä niitäkään.

Niin, ja vähän aikaa kyseisen yhtyeen webbisivuja selailtuani huomasin, että kyllähän ne vain tänne Rovaniemellekin tulevat tuossa syksymmällä keikkailemaan, yhdessä Underwater Sleeping Societyn kanssa. Täytyy olla ehdottomasti paikalla! Tähän musiikkiin olen hurahtanut aivan täysillä, mutta aika harvalle ihmiselle tämä on täällä tuttu. Ettei ketju vaivu unholaan, levitän Magenta Skycoden "surusanomaa" tämän linkin kautta, joka iikka sinne nyt kuuntelemaan Suomen parasta musiikkia:

http://www.myspace.com/magentaskycode

Frankenstone
20.07.2006 00:53:56

Ettei ketju vaivu unholaan, levitän Magenta Skycoden "surusanomaa" tämän linkin kautta, joka iikka sinne nyt kuuntelemaan Suomen parasta musiikkia:

http://www.myspace.com/magentaskycode

Suurkiitokset linkistä! Mainioltahan tuo kuulosti, kun nyt viimein pääsin kokonaisia kappaleita kuulemaan. Hienoa fiilistelykamaa, jollaista ei Suomessa olla vielä liikaa tehty...jokin toistaiseksi nimeämätön jäi vielä vähän kaihertamaan, pitänee kuunnella lisää. Ja käydä Kickstartissa katsomassa, jos varallisuus riittää, näyttävät olevan tulossa sinne soittamaan.

let us not sleep as do others
juhajuha
20.07.2006 11:20:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saakohan tuota vinyylinä mistään?

Pian on taas maanantai
Viceroy
24.08.2006 22:48:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin levyn ihan vain lehti- ja nettikirjoitusten innoittamana. Muutaman biisin verran olen nyt kuunnellut, ja ainakin tunnelman ja soundien puolesta toimii!

Kirjoittelen lisää, kun olen saanut kuunneltua enemmän :)

Rattata
25.08.2006 07:58:49

Törkeen hyvä levy. En ole paljoa kerennyt sitä kuuntelemaan, mutta sen mitä olen kuunnellut niin todella hyvältä on kuulostanut.

M.A.C.H.O. #11
masterhat
26.08.2006 02:45:55

Eikös tämä PMMP:een Kovemmat Kädet ns."hittilevy" ole lähes kokonaan Sjöroosin vääntämä. Tai sanoituksia lukuunottamatta jätkä on tehnyt kaiken levylle, käytännössä muodostanut koko PMMP:een soundin, biisit, sovitukset jne.

Tehotyttö95
asleep
26.08.2006 11:11:28

Kyllä näin on. Lahjakas kaveri!

IIIII on edelleen vuoden paras levy.

jigsore
05.09.2006 00:31:00

Erittäin hyvän kuuloista on.. Mistähän voisi levyä ostaa?

jo nyt on saatana
Akiman
05.09.2006 00:36:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erittäin hyvän kuuloista on.. Mistähän voisi levyä ostaa?

Kaupasta? Esim. Free Record Shopeissa, Levykauppa Äxissä ja Airon Musiikissa on tullut nähtyä.

jigsore
05.09.2006 00:49:26

Kaupasta? Esim. Free Record Shopeissa, Levykauppa Äxissä ja Airon Musiikissa on tullut nähtyä.

Eissääh. Luin nimen Magnetaksi, ei ihmekään kun haut eivät tuottaneet tuloksia. lol

jo nyt on saatana
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti