Muusikoiden.net
07.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Boycott
1
yellow
04.03.2006 18:02:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilta-Sanomissa oli juttu, jonka mukaan Boycott kasataan taas. Kesällä joitakin keikkoja ja studioonkin mennään. Hyvä juttu, että Läntinen päätti palata rockmusiikkiin. Boycott oli tiukka bändi aikoinaan.

muuan
04.03.2006 21:49:50

Löysin mitä etsin, juuri TÄTÄ aihetta!!!!! Siis diggasin Boycott´ia silloin noin 15v. sitten, näin eka kerran DinoSauRockissa -89 tai -90. Mutta. Eikös Tommin sekä Hombren egot olleet liian isot samaan pubiin, ja lavalle?! Vasta luin JayJay Leskisen kirjottaman kirjan Tommista Tää on myös mun maailma, ja siinä herra Läntinen sen itse kertoo. Ok, breikki tekee hyvää ja ehkä vanhat unohdettu..? Se, että Tommin juhlakiertueella Hombre soittaa pari biisiä ei kuitenkaan oo sama ku alottaa bänditoiminta...Anyway, Tomminhan piti muuttaa ulkomaille, olix se Luxenburgiin vai Brysseliin vai minne? Jaa, taitaa herrat tehdä sit "dingot"... Onnea vaan.........................

Gritsen
15.05.2016 02:37:11 (muokattu 15.05.2016 05:14:56)

Nosto aikojen alusta, 14.5.2016 menehtyneen Ari "Hombre" Lampisen muistolle. Ainoita rock-kitaristeja suomesta, joita olen aina katsonut ylöspäin.

Oma henkilökohtainen suosikkini Hombrelta oli tää aivan SAIRAAN kuuloinen huuliharppumainen kitaratone Boycottin biisistä I Want My Money Back. Hevarit voi niellä hattunsa biisissä 3:02 "sweepin" kohdalla. Ollaan kyllä todellakin niin asian ytimessä kun olla ja voi. ROOTS, mutta progressive!

https://www.youtube.com/watch?v=nVNZ9xfw6D4

T.T. Oksalakin on mennyt, joten salaisuus tosta tonesta mennee hautaan. Suunnittelin jopa joskus meneväni Porvooseen Hombren musakauppaan kysymään mieheltä itseltään...

Lucky 7
23.05.2016 23:56:20

Boycot oli eka rokkipändi jonka näin livenä, olisko ollu -88. Muistaakseni Läntinen kerto keikan olevan viimenen tööttien kans. Hyvä meininki niillä oli.

TÄ?
Free Bird
26.05.2016 21:43:02

Gritsen: Nosto aikojen alusta, 14.5.2016 menehtyneen Ari "Hombre" Lampisen muistolle. Ainoita rock-kitaristeja suomesta, joita olen aina katsonut ylöspäin.

Oma henkilökohtainen suosikkini Hombrelta oli tää aivan SAIRAAN kuuloinen huuliharppumainen kitaratone Boycottin biisistä I Want My Money Back. Hevarit voi niellä hattunsa biisissä 3:02 "sweepin" kohdalla.

No eikö se ole sairaan hyvän kuulonen Ahlqvistin harppu koko biisissä, vai onko tää joku kompa?

No, niin, no
Jucciz
26.05.2016 21:55:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Free Bird: No eikö se ole sairaan hyvän kuulonen Ahlqvistin harppu koko biisissä, vai onko tää joku kompa?

Harpulta se mun korvaan kuulosti, ei kitaralta.
Lonesome
27.05.2016 11:58:28

Ei liity Boycottiin, mutta Hombren kitara kuulosti mielestäni "sairaan hyvältä" Even bändissä, ainakin v. 1987 viitekehyksessä. Sillä porukalla tuo Boycott kasattiin...

"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
caution2
25.06.2016 15:09:18 (muokattu 25.06.2016 15:12:46)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Boycott: No! (1988). Ajatuksia ja pohdintaa tästä levystä.

http://levyhyllyntakaa.blogspot.fi/2016/06/boycott-no-1988.html

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti