Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Samae Koskinen
1 2 3 4
Marque
08.03.2006 13:52:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy mennä katsastamaan livenä tässä joku kaunis päivä.
 
Livenä ihan pirun kova.
 
Beississä Veli Kauppinen (yle-x, red carpet) groovaa aivan mielettömällä menolla. Samae hoiti komiasti kitaran lisäksi kiipparipuolen Wurlitzrin pianolla. Stemmoihin oli panostettu todenteolla. Diggaan levyä, hiukan ehkä ylituotettu/höylätty, mut lavalla toimii kuin sima vappuna.
 
Talvi nielaisee meidät
The Duke
08.03.2006 14:22:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sinkku ok. Just sopivasti musaa. Täyspitkää ei jaksa kuunnella montaa kertaa. Mut parempaan suuntaan menny heppu. Sister Flo ei kyl toimi ainakaan mulle. Tylsääkin tylsempää menoa...
 
It's not another state of mind..It's another mind of state...
hanhjelm
08.03.2006 19:23:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä ihme siinä on, että muutoin varsin mainio artisti ei oschaa laulaa kuin "hän aschzuu näillä kulmilla" ja niin edelleen?
 
Huokailu on sinänsä ihan jees tyylikeino, mutta mies artikuloi kuin hammaslääkäri olisi survonut seitsemän letkua kaverin suun.

 
Meitsi diggaa kyllä ihan kympillä kaverin äänenkäytöstä! Tänään olin jo levyä ostamassa mutta Karkkiautomaatin kokoelma vei vielä voiton.
 
Jani The Rock
08.03.2006 20:05:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luin tänään lehtijutun tosta Samaesta. Jätkähän on tosiaan siviilipalvelusmies ja kärsinyt vielä paniikkihäiriöstäkin. Kerrankin artisti, johon voi todella samaistua.
 
Mutta onneksi en kuitenkaan oo saman näkönen.
 
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
rockpock
08.03.2006 21:39:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samae on aika ankea vänisijä, biisinsä tylsiä ja Sister flokin on tylsä. Tylsä jätkä!
 
"tylsä jätkä"? ehkä olisi parempi sanoa "tylsää/ankeaa musiikkia", jos ei miestä tunne.
 
"Life is very short, and there’s no time for fussing and fighting, my friend." -The Beatles-
el Bastardo
08.03.2006 22:25:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luin tänään lehtijutun tosta Samaesta. Jätkähän on tosiaan siviilipalvelusmies ja kärsinyt vielä paniikkihäiriöstäkin. Kerrankin artisti, johon voi todella samaistua.
 
Mutta onneksi en kuitenkaan oo saman näkönen.

 
Samaehan on lisäksi rokkijätkä lieskatatuointeineen. Kukaan, joka diggailee Minor Threatia, ei voi olla kovin huono ihminen.
 
Sister Flosta pidän paljonkin, Samaen soolo on jäänyt tyystin kuulematta. Saattaa hyvinkin mennä poistoon tämä.
 
Pieni rumpalipoika
08.03.2006 23:38:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samihan on vanha punk-jätkä, et tatskojen ottamisen se alotti jo 90-luvun alussa. Tota homopoppiahan se alko väsään vasta reilu parikymppisenä.
 
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Jenka
08.03.2006 23:56:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaapas ihmiset, että miksi Hän asuu näillä kulmilla-biisi kuulostaa niin tutulta? Ikään kuin olisi joku vastaavalta kuulostava englanninkielinen kappale. Mikä? Heti ensi kuulemalla siinä oli vain jotain hyvin tuttua. Tai sitten se biisi vain tuntui niin läheiseltä heti.
 
ten
09.03.2006 00:38:54 (muokattu 09.03.2006 00:39:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samae Koskinen asuu näillä kulmilla.
 
Ihan leppoisa se sinkkubiisi. En kyllä tiiä jaksaisko pidempään kuunnella. Meikä diggaa säröstä ja rokkaavasta menosta!
 
E: Kertokaapas ihmiset, että miksi Hän asuu näillä kulmilla-biisi kuulostaa niin tutulta? Ikään kuin olisi joku vastaavalta kuulostava englanninkielinen kappale.
 
Se on vaan hitti syntyessään. :D
 
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
paavi
09.03.2006 14:11:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

asuu näillä kulmilla.
 
Tiedätkö, missä talossa? :)
 
Joo, aika häkellyttävää kaverin laulaminen noin niinku teknisesti ja sillee...mutta hyviä biisejä!
 
...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains.
hanhjelm
09.03.2006 18:51:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samihan on vanha punk-jätkä, et tatskojen ottamisen se alotti jo 90-luvun alussa. Tota homopoppiahan se alko väsään vasta reilu parikymppisenä.
 
Joissain death-metal bändeissä on jytyyttänyt myös.
 
Pieni rumpalipoika
09.03.2006 19:28:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joissain death-metal bändeissä on jytyyttänyt myös.
 
Joo. Ala-asteella ;-) Mun käsittääkseni selkeästi "oikea" keikkaileva bändi Samilla on toi Sister Flo. Piti meillä yhellä skedepunk-poppoolla olla veto, mut joku mursi ranteensa. Vuonna 1994 tai jotain. Hoho.
 
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
hanhjelm
09.03.2006 19:30:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo. Ala-asteella ;-)
 
No mutta kuitenkin :)
 
moose_88
30.03.2006 19:20:56 (muokattu 30.03.2006 19:22:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mun mielestä samaee hypetetään aivan liikaa. aika mitäänsanomaton esiintyjä ja laimeeta musaa.
 
Jätti kyllä minutkin tosi kylmäksi. Voiko joku kertoa minulle mitä uutta Koskisen levy tarjoaa? Luulin, että Samae ois ollu vähän kunnianhimoisempi soololevynsä kanssa.
 
Cathi777
30.03.2006 20:29:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jätti kyllä minutkin tosi kylmäksi. Voiko joku kertoa minulle mitä uutta Koskisen levy tarjoaa? Luulin, että Samae ois ollu vähän kunnianhimoisempi soololevynsä kanssa.
 
Voisko joku kertoa jonkun bändin joka tarjoaisi jotain uutta?
 
Only pop music can break my heart...
zaahrock
05.04.2006 14:13:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä ihme siinä on, että muutoin varsin mainio artisti ei oschaa laulaa kuin "hän aschzuu näillä kulmilla" ja niin edelleen?
 
Huokailu on sinänsä ihan jees tyylikeino, mutta mies artikuloi kuin hammaslääkäri olisi survonut seitsemän letkua kaverin suun.

 
no, täytyy sanoo jotain positiivista ettei miestä nyt sentään mestata...se runoilija halus sen schösschötyksen siihen biisiin, näin oon ainaki kuullu...ja voin kertoa, että livenä kun käytte katsastaa hemmon soittoa, nin kyl se yleisön vangita osaa...
 
david keksi rokin.
moose_88
06.04.2006 16:26:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisko joku kertoa jonkun bändin joka tarjoaisi jotain uutta?
 
No okei, mutta kun Samaen musiikissa ei oo mitään mikä erottas sitä muusta suomirockista. Kyllä soundissa pitäs sentään olla jotain omalaatuista.
 
Jenka
06.04.2006 16:56:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tähän sanon vaan, että LOL.
 
"I keep your picture upon the wall. It hides a nasty stain that's lying there."
Rattata
06.04.2006 16:58:12 (muokattu 06.04.2006 17:50:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tähän sanon vaan, että LOL.
 
Hä, oliks huono levy?
 
edit: jaa tää taiskin viitata ylempään kirjotukseen.
 
Tempura
06.04.2006 17:48:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No okei, mutta kun Samaen musiikissa ei oo mitään mikä erottas sitä muusta suomirockista. Kyllä soundissa pitäs sentään olla jotain omalaatuista.
 
Itse mitä radiosta kuulin, niin käänsin volyymiä välittömästi isommalle ja tokaisin hiljaa pääni sisällä että hyvä että tämmöistä kuulee vielä suomalaistenkin tekemänä.
 
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «