Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tori Amos
1 2 3 4 5 6 7 8
shagriml
09.10.2005 10:10:31 (muokattu 09.10.2005 11:00:58)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen ostin ihan huvikseen sinkkuna A Sorta Fairytalen kun oli jääny levykauppaan pyörii kohtuuhinnalla. Ihan jees biisi. Vois jopa albumin ostaa jos jostain vain vinyylillä löytäis...
 
edit: vähän turhan lällyä poppia toi kyllä toisaalta on, kun näin vähän selvempänä erehdyin kuuntelemaan :)
 
dixi19
10.10.2005 12:10:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko loppuun mainita, että duetto Reznorin kanssa on yksi parhaista (ellei paras) duetoista mitä olen kuullut eläissäni.
 
Mikäs duetto on kyseessä? Tiedän kyllä, että Reznor laulaa taustoja Past the Missionissa, mutta onko kyse nyt jostain "oikeasta" duetosta?
 
Amoksella on kyllä monta aivan mahtavaa biisiä, mutta tuotanto on kuitenkin aika epätasaista. Esimerkiksi Boys for Pele ei Caught A Little Sneezeä lukuunottamatta oikein uponnut. Coverit ovat yleensä vähintäänkin hyviä.
 
anomus.com
Mr.Babbit
10.10.2005 21:31:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en tajua tuota cornflake girl-hypetystä. en edes tiennyt sen olevan hittibiisi ennenkuin joku kertoi..
eihän se edes ole Torin parhaimpia biisejä..
 
jigsore
10.10.2005 21:45:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Beekeeperin ostin, kun polkuhintaan sai cdonista. En ole vielä monesti loppuun asti ehtinyt levyä kuuntelemaan, biisejä on paljon ja erittäin hyviäkin. Paljon popimpaa kuin muutama vanhempi levy mitä olen kuunnellut, mitkä ovat välillä vähän tylsiäkin. Tori on kyllä mun suosikkinainen Julee Cruisen ja Anneke van Giersbergenin ohella. Horses on hieno kappale.
 
IHKK #8
Techno-Allah
10.10.2005 22:01:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tori on kyllä mun suosikkinainen ja Anneke van Giersbergenin ohella.
 
Samoilla linjoilla, tosin Julee Cruisea en tiedäkään.
Tori & Anneke=Nam
 
Experto credite, sole et sale nihil utilius!
jigsore
10.10.2005 22:15:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samoilla linjoilla, tosin Julee Cruisea en tiedäkään.
Tori & Anneke=Nam

 
No ehkä Julee ei niinkään ulkonäöllisesti, mutta aah sitä ääntä.
 
IHKK #8
Tempura
11.10.2005 09:57:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli yöllä melkein vähän poru kurkkuun kun soitin Bells for her - laulua.
 
Sitten vasta melkein tulikin kun kuuntelin Joseph Arthuria.
 
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Informaatiokameli
13.10.2005 00:14:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tori on kyllä kova laulamaan. Coveri Raining Bloodista on pelottava, vetää hiljaiseksi...
 
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Rattata
24.04.2007 13:16:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostan tämän koska Torilta ilmestyy uusi levy 2. päivä ja http://www.myspace.com/toriamos voi kuunnella koko levyn ennakkoon.
 
carnation
24.04.2007 13:30:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostan tämän koska Torilta ilmestyy uusi levy 2. päivä ja http://www.myspace.com/toriamos voi kuunnella koko levyn ennakkoon.
 
Onko järkee vai ei? Hieno artisti, mutta nykyään tän mimmin levyillä on aivan saakelisti biisejä. Scarlet's Walk, The Beekeeper ja nyt tämä uusin American Doll Posse. Semmoset 20 biisiä per levy, ei tuollaista jaksa. Esim. Scarlet's Walkin alkupuolella on joitain todella hyviä vetoja, mutta en ole varmaan koskaan jaksanut kuunnella sitä loppuun saakka. Ei sillä että se olisi ihan pakko kuunnella yhdeltä istumalta, mutta silti. Kreisiä hommaa.
 
gorgonoidi
24.04.2007 15:13:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko järkee vai ei? Hieno artisti, mutta nykyään tän mimmin levyillä on aivan saakelisti biisejä. Scarlet's Walk, The Beekeeper ja nyt tämä uusin American Doll Posse. Semmoset 20 biisiä per levy, ei tuollaista jaksa. Esim. Scarlet's Walkin alkupuolella on joitain todella hyviä vetoja, mutta en ole varmaan koskaan jaksanut kuunnella sitä loppuun saakka. Ei sillä että se olisi ihan pakko kuunnella yhdeltä istumalta, mutta silti. Kreisiä hommaa.
 
Sama juttu. Scarlet's Walkia yritin kovasti kuunnella ja vaikka artistista pidänkin, en jaksanut sitä millään. Tämä on niitä artisteja jotka toimivat minulle paremmin yksittäisten biisien avulla kuin levyä kuunnellessa.
Nuo uudet biisit kuulostavat minun korvaani oksettavan hyviltä! Jonkun aikaa niitä olen jo kuunnellut.
 
carnation
24.04.2007 15:23:50 (muokattu 24.04.2007 15:25:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama juttu. Scarlet's Walkia yritin kovasti kuunnella ja vaikka artistista pidänkin, en jaksanut sitä millään. Tämä on niitä artisteja jotka toimivat minulle paremmin yksittäisten biisien avulla kuin levyä kuunnellessa.
 
Joo, mullekin putoaa yksittäiset kappaleet paremmin kuin levykokonaisuudet. From the Choirgirl Hotel kolahtaapi kokonaisista levyistä ehkäpä koviten, se on sopivan pituinenkin. Taisi olla muuten ensimmäinen levy jonka tältä artistilta kuulin, sitä kautta se on muodostunut jotenkin parhaaksi. Amosin hienoimmat yksittäiset biisit on kyllä niillä vanhemmilla levyillä, kuten vaikkapa China ja Winter. Siinä on kaksi niin mainiota kappaletta, että jees.
 
Jenka
24.04.2007 22:35:44 (muokattu 24.04.2007 22:40:50)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin noita biisejä. Kuulostaa jotenkin tasaiselta, rauhalliselta ja..yllätyksettömältä. Sopivalta rauhalliseen chillaukseen. Voihan ne biisit myöhemmin avautua paremmin, kun oikein perehtyy... En väitä että olisi huonoja biisejä.
 
Mutta tykkään vain hulluna From the choigirl hotel-levystä. Se on mind-exploder. Rauhallisempi Tori vain jotenkin kalpenee tuon levyn Torin rinnalla. Niin ja mulla on sama, että tuo levy on ensimmäinen jonka kuulin tuossa joskus vuosia sitten. Ja kannatti ollakin ensimmäinen levy.
 
We are accidents waiting to happen.
Antero--
24.04.2007 22:51:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama juttu. Scarlet's Walkia yritin kovasti kuunnella ja vaikka artistista pidänkin, en jaksanut sitä millään. Tämä on niitä artisteja jotka toimivat minulle paremmin yksittäisten biisien avulla kuin levyä kuunnellessa.
Nuo uudet biisit kuulostavat minun korvaani oksettavan hyviltä! Jonkun aikaa niitä olen jo kuunnellut.

 
Musta taas Scarlet's Walk oli kokonaisuudessaan aika mainio lätty. Yhtenäinen ja samantyylinen juuri sopivalla tavalla, ei oikeastaan heikkoja kappaleita ollenkaan (tosin ei niitä mielenposauttajiakaan).
Minulle Amoksen kolme ekaa levyä, eli Little Earthquakes, Under the Pink ja varsinkin Boys for Pele ovat aivan täyttä rautaa alusta loppuun. Sen jälkeisestä tuotannosta en ole oikein innostunut ollenkaan, paitsi ehkä Scarlet's walkia lukuunottamatta, joka on ihan kiva. Ja To Venus and Backillä on ehkä Amoksen hienoin kappale Suede.
 
Uusi levy kuulostaa varsin lupaavalta näin ensi kuulemalta, rockimpi ote on jees. Mutta eipä taida taaskaan yltää lähellekään alkupään tuotannon tasoa.
 
Antero
 
"Einmal ist Keinmal"
Jackie
25.04.2007 14:19:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tän uuden levyn rokkimeininki on minulle ainakin sellanen "breath of fresh air". Vaikka se tuttu koomaan vaipumis meininki kaikilla muilla levyillä on just se Torin oma juttu, niin onhan se kivaa että välillä irrotellaankin ja kunnolla. Teenage Hustling on uuden levyn kohokohta.. minusta ainakin.
 
Sweeeeeeeeeeeeeet Emooooooooooootion
Lippa
25.04.2007 15:33:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen ostin ihan huvikseen sinkkuna A Sorta Fairytalen kun oli jääny levykauppaan pyörii kohtuuhinnalla. Ihan jees biisi. Vois jopa albumin ostaa jos jostain vain vinyylillä löytäis...
 
edit: vähän turhan lällyä poppia toi kyllä toisaalta on, kun näin vähän selvempänä erehdyin kuuntelemaan :)

 
Vasta tovi sitten kuulin tämän biisin ja täytyypä sanoa, että harva biisi on hetkeen kolissut siihen malliin. Lälly on mun mielestä hieman väärä sana, vaikka aika rauhallisesti biisi polkeekin. Oma intensiteettinsä tuossa kuitenkin on.
 
Ja aivan kuten moni muukin aikaisemmin on todennut, tykkään tältä mirgeliltä kuunnella ennemmin yksittäisiä biisejä kuin albumikokonaisuuksia.
dixi19
25.04.2007 16:31:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scarlet's Walk oli ihan jees levy, mutta ei millään alkupään tuotannon tasoa. Hienoja biisejä silti löytyi muutama. Beekeeper taas on ehkäpä tylsin ja kehnoin koko Amoksen tuotannosta ja siksi iso pettymys. Vähän pettymys on tämä uusikin, jotenkin ei toimi missään vaiheessa täysillä.
 
Paluu Precious Things/Winter -tyyliseen osastoon ois todella jees. Ei nyt oikein iske tämä pirtsakka I'm a MILF, don't you forget...
 
anomus.com
aksiom
26.04.2007 11:33:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scarlet's walk on kokonaisuutena mielestäni Torin ehkäpä paras levy. Alkupään tuotanto sisältää uskomattomia yksittäisiä biisejä (Winter viimeaikojen ykkossuosikkini), mutta levyjä ei tule yksinkertaisesti koskaan kuunneltua kokonaan. Scarlet's walk tekee siinä poikkeuksen. Scarletin jälkeisiä levyjä en ole kuullut, ehkä pitäisi.
 
Vau, ensimmäinen kirjoitukseni melk. neljään kuukauteen. Takaisin Suomessa.
 
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
McNulty
26.04.2007 14:03:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torin The Stranglers "Strange Little Girl" -koveri on kerrassaan miellyttävä. Uutta Doll Possea en ole kuullut, mutta mulla on aina pelko levyistä joiden nimessä on sana Posse. Kammottava sana/termi, niin englanniksi kuin (etenkin) suomeksi. Onko se mistään kotoisin?
 
this is how i disappear
Antero--
26.04.2007 14:06:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torin The Stranglers "Strange Little Girl" -koveri on kerrassaan miellyttävä. Uutta Doll Possea en ole kuullut, mutta mulla on aina pelko levyistä joiden nimessä on sana Posse. Kammottava sana/termi, niin englanniksi kuin (etenkin) suomeksi. Onko se mistään kotoisin?
 
http://www.myspace.com/toriamos
 
Tuolta voi maistella. Itseasiassa koko levyä.
 
Antero
 
"Einmal ist Keinmal"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «