Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Von Hertzen Brothers
1 2 3 4 541 42 43 44 45
teg
03.04.2016 08:37:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä kyllä, mutta en minä siltikään ymmärrä tollasia puolen tunnin taukoja. Esim lavalla ei tapahtynu mitään muuta muutosta kun revittiin rumpukorokkeesta vähän koristekankaita pois. Saman ois voinu tehdä parissa minuutissa ja jatkaa showta. Mutta kai se tosiaan on sitte myytävä kaffeeta ja pullaa nälkäsille...
 
-Q-
03.04.2016 11:05:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

teg: Kyllä kyllä, mutta en minä siltikään ymmärrä tollasia puolen tunnin taukoja. Esim lavalla ei tapahtynu mitään muuta muutosta kun revittiin rumpukorokkeesta vähän koristekankaita pois. Saman ois voinu tehdä parissa minuutissa ja jatkaa showta. Mutta kai se tosiaan on sitte myytävä kaffeeta ja pullaa nälkäsille...
 
En kyllä pitänyt taukoa minkäänlaisena ongelmana. Erotti kivasti nimenomaan sen Approachin omaksi osakseen ja sen päälle sai vielä käytännössä täysmittaisen keikan. Puhumattakaan että toinen kierros aloitettiin lempparillani Bring Out the Sun mikä ei oikein keskelle settiä taida istua.
 
"mitään muuta" lavan suhteen sisälsi myös uusien (lennossa vaihdettavien) taustalakanoiden ripustukset, perkkakiskan purku ja varmaan jotain muutakin mitä ei tullut huomattua. Iso syy pidemmälle tauolle varmasti oli myös kaljan ja paitojen myynti mutta jos ne samalla mahdollisti astetta isomman shown huilistien ja viulutriojen muodossa niin valinta on helppo. Valotkin oli komeat.
 
Soundit jätti toivomisen varaa varsinkin istumapaikalla vähän sivussa. Basso ja basari oli aika muhjua (subbarin humahtelua) ja peitti sitten aika paljon muuta alleen. Jälkipuoliskon olin lavan edessä missä bassopuoli oli OK mutta kitarat jäi silti vähän paitsioon. En ole käynyt kultsalla vuosiin kuuntelemassa rokkibändiä, ei mitään muistikuvaa onko siellä yleensä minkälaista. Kuvittelisin että kun sali on niin leveä niin on vaikea saada hyvää jokapuolelle.
 
Bonham
08.04.2016 17:17:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään vuorossa Turun Domino... hyvää luvassa!
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
BobHope
09.04.2016 00:33:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Tänään vuorossa Turun Domino... hyvää luvassa!
 
Ihan hyvinhän se toimi. Istumapaikat oli vähän outoa musatyyliin nähden, kuten Mikko monesti mainitsi. Miksauksessa oli mielestäni vähän parantamisen varaa. Tuntui, että mikkipiuhan reistailemisesta johtunut biisin katkaisu ja säätö vain vapautti tunnelmaa ja sai ihmiset ylös penkeistään.
 
Tärkeintä on, ettei tee elämässä lainkaan vihreitä.
Bonham
09.04.2016 01:00:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BobHope: Ihan hyvinhän se toimi. Istumapaikat oli vähän outoa musatyyliin nähden, kuten Mikko monesti mainitsi. Miksauksessa oli mielestäni vähän parantamisen varaa. Tuntui, että mikkipiuhan reistailemisesta johtunut biisin katkaisu ja säätö vain vapautti tunnelmaa ja sai ihmiset ylös penkeistään.
 
Juu. Ihan ekaksi pitäisi olla aika hyvin kiitollinen, että tästä maasta löytyy näin kovia rock-bändejä, varsinkin tänä aikana.
Voi miten hienosti koko illasta paistoi läpi musiikillinen lahjakkuus ja lämmin kontakti yleisöön!
Väliajasta nipottaminen tuntuu todellakin siltä, mitä se on - nipottamiselta.
Eka setti oli mitä juhlittiin, levyn juhlavuosi. Toinen setti pelkkää tykitystä - melkoinen määrä "hittejä" bändillä plakkarissa.
Itse nautin mahdollisuudesta istua ja nauttia musiikista.
Tekniset ongelmat jäi tuohon yhteen rikkinäiseen piuhaan. Vaikka ei ollut omaa valomiestä, niin hyvältä näytti.
Great!
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Numb
14.02.2017 11:18:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Herrat veljekset menossa studioon, ja rumpalina mukana Sami Kuoppamäki. Niin hyvä rumpali kuin Kaakkuri onkin, Kuoppiksen kevyemp, ilmavampi ja rullaavampi tatsi istui minusta paremmin VHB-musaan. Vaikka biisit ratkaisevatkin, rumpalin vaihtuminen nostaa odotuksiani.
 
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu
Kanjonit
14.02.2017 15:59:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho! Mahtava kuulla Kuoppista taas tämän bändin riveissä.
 
I can feel the thunder thats breaking in your heart
krautio
14.02.2017 16:03:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sinänsä taitava ja karismaattinen bändi, mutta turha kohkaaminen pois ja tilalle oikeasti hyviä biisejä. En oo ikinä syttynyt bändin tuotantoon, vaikka tuollainen genre toimiikin itselle.
 
Hey Ho, Let's Go!
teg
14.02.2017 18:19:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho, meneekö tässä miehistönvaihdokset sarjaan musiikilliset erimielisyydet vai mitä ?
 
Tympee Huttunen
14.02.2017 18:35:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

teg: Oho, meneekö tässä miehistönvaihdokset sarjaan musiikilliset erimielisyydet vai mitä ?
 
Ellen väärin ole ymmärtänyt, viimeisillä keikoilla oli Kaakkurin sijaan jo toinen rumpali.
 
Mutta joo, omaan makuun Kuoppamäki on maailman parhaita rumpaleita ja tosiaan se soiton keveys ja groovaus sopii Von Hertzenille.
 
SaukHo
14.02.2017 22:16:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämähän on suorastaan ilon ja onnen päivä! Approach-viboja ootellesa.
 
Reps for Jesus!
Apple tree
15.02.2017 08:27:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisin innostua jos edellinen levy ei olis ollu niin tympiä, laskelmoitu pökäle. "Foo fighters ja Coldplay on aika suosittuja, matkitaan vähän niitä." Joka levyllähän Hertzeenit on muuttunu, mutta tuossa mun mielestä hukattiin lähes kaikki oma ja kalasteltiin vaan uutta hitikästä yleisöä.
 
Joees
15.02.2017 10:28:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Apple tree: Voisin innostua jos edellinen levy ei olis ollu niin tympiä, laskelmoitu pökäle. "Foo fighters ja Coldplay on aika suosittuja, matkitaan vähän niitä." Joka levyllähän Hertzeenit on muuttunu, mutta tuossa mun mielestä hukattiin lähes kaikki oma ja kalasteltiin vaan uutta hitikästä yleisöä.
 
Mitä väärää on uuden yleisön kalastelussa? Se yleisö kuitenkin on se joka pitää bändin leivässä.
 
Täytyis toki joskus kuunnella nuo viimeisimmätkin levyt niin tietäis mistä puhutaan.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
öl m
15.02.2017 11:07:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joees: Mitä väärää on uuden yleisön kalastelussa? Se yleisö kuitenkin on se joka pitää bändin leivässä.
 
Ei kai siinä mitään väärää ole, jos haluaa liiketoimintaansa kannattavammaksi.
 
"Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen."
Bonham
15.02.2017 11:51:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

krautio: Sinänsä taitava ja karismaattinen bändi, mutta turha kohkaaminen pois ja tilalle oikeasti hyviä biisejä. En oo ikinä syttynyt bändin tuotantoon, vaikka tuollainen genre toimiikin itselle.
 
Niin joo. Ne vois tehdä sellasta musaa ja sellasia biisejä, joista mä tykkään... nii sit mää tykkäsin niistä...? Eikö tuo ole aika nurinkurinen tapa ajatella?
 
öl m
15.02.2017 12:39:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Niin joo. Ne vois tehdä sellasta musaa ja sellasia biisejä, joista mä tykkään... nii sit mää tykkäsin niistä...? Eikö tuo ole aika nurinkurinen tapa ajatella?
 
Tämä tapa ajatella sopii hyvin yhteen yllämainitun bisnesmallin kanssa.
 
"Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen."
Bonham
15.02.2017 12:43:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

öl m: Tämä tapa ajatella sopii hyvin yhteen yllämainitun bisnesmallin kanssa.
 
Jaa. Mä kyllä sanoisin, että tämä bändi menee aika paljon se musiikki edellä, ei bisnes.
 
öl m
15.02.2017 12:48:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Jaa. Mä kyllä sanoisin, että tämä bändi menee aika paljon se musiikki edellä, ei bisnes.
 
Tähän en ota kantaa. Kommentoin pelkästään joeesin ajatusta.
 
"Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen."
Janus
17.02.2017 10:36:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tympee Huttunen: Ellen väärin ole ymmärtänyt, viimeisillä keikoilla oli Kaakkurin sijaan jo toinen rumpali.
 
Kaakkuri soitti viime kesän Elastisen bändissä, jolla keikkoja oli ihan toisella tavalla kuin VHB:llä, Kuoppalaa työllisti toisaalla mm. Saimaa-yhtye. Jos VHB ei pysty tarjoamaan työntekijöilleen riittävästi duunia, niin tuon kaltaiset uudelleenjärjestelyt ovat varsin järkeviä, tuskin kyse on minkäänlaisista erimielisyyksistä.
 
Numb
17.02.2017 11:33:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janus: Kaakkuri soitti viime kesän Elastisen bändissä, jolla keikkoja oli ihan toisella tavalla kuin VHB:llä, Kuoppalaa työllisti toisaalla mm. Saimaa-yhtye. Jos VHB ei pysty tarjoamaan työntekijöilleen riittävästi duunia, niin tuon kaltaiset uudelleenjärjestelyt ovat varsin järkeviä, tuskin kyse on minkäänlaisista erimielisyyksistä.
 
VH-veljekset itse ovat muotoilleet asian niin, että Kaakkurin ja Kuoppalan status muuttui jäsenistä ystäviksi.
 
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 541 42 43 44 45

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «