Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Black Crowes - missä mennään?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
oulukyllosa
18.01.2011 22:22:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

danny: Eivät ihan vielä jää tauolle. Kesällä tekevät kahdeksan keikkaa Euroopassa. Pohjoismaat jäävät taas väliin valitettavasti:
 
Thu 7/7 Vigevano, ITL (Milan) Dieci Giorni Suonati City Festival 1/27
Sat 7/9 Bilbao, SPA Bilbao Rock Festival Now
Mon 7/11 Manchester, ENG Academy 1/28
* Tue 7/12 London, ENG Shepherds Bush Empire 1/28
* Wed 7/13 London, ENG Shepherds Bush Empire 1/28
Fri 7/15 Lichtenvoorde, NL Zwarte Cross Festival Now
* Sun 7/17 Amsterdam, NL Paradiso 1/27
* Mon 7/18 Amsterdam, NL Paradiso
 
http://www.blackcrowes.com/tbc_110118.html

 
Tuonne pitäis ehdottomasti päästä. Vaan saa nähdä, on nuo elämän muut kuviot vähän estämässä lähtöä. Hienoja arvosteluja bändi saanut. Lopettavat tosiaan uransa huipulla.
 
Gov`t Mulea ja Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins
Texas Ranger
19.01.2011 00:58:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iso kiitos vinkistä. Se on joko Lontoon tai Amsterdamin reissu tiedossa. Toivottavasti saa liput tilattua.
 
HaloOfFlies
19.01.2011 10:45:58 (muokattu 19.01.2011 10:52:17)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oulukyllosa: Lopettavat tosiaan uransa huipulla.
 
Niin no, pitkä levytystauko ei välttämättä lopettamista merkitse. Eiköhän sieltä uutta levyä tule sitten kun ukoista taas siltä tuntuu. Edellisen levytystauon pituus oli seitsemän vuotta. 2001 ilmestyi Lions ja vasta 2008 tuli seuraava levy Warpaint.
 
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
samase
31.01.2011 10:41:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Menipä Amsterdaminkin liput kuumille kiville.
Amerikkalaisen kaverin luottokortti ei ensin kelvannut ja joutui tekemään varauksen uudestaan niin eipä enää ollut mitä varata.
 
Folcce
31.01.2011 11:21:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jälkimmäiselle Amsterdamin keikalle liput hallussa. Nopeasti tosiaan menivät.
 
Music's my life, Moxey.
A.Starving
31.01.2011 12:03:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitokset Folccelle, Damiin mennään.
 
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
Texas Ranger
31.01.2011 14:37:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin pohdin Amsterdamiin lähtöä, mutta ajattelin, että lippuja voi olla hankala saada ja vitutuksen määrä on valtava, jos jää ilman lippuja. Pelasin siis varman päälle ja ostin Lontoon molemmille keikoille liput. Tiedossa olisi omalla kohdallani kolmas (ja neljäs) kerta kun pääsen bändiä katsomaan. Onko muut päässeet todistamaan bändiä livenä?
 
samase
31.01.2011 15:17:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Amsterdamiin minäkin olen lähdössä.
 
Olin tavastialla -91(?), silloin kun gunnaritkin olivat katsomassa.
Ja ruisrokissa -96?
Tämä tulee siis olemaan kolmas kerta.
 
Folcce
31.01.2011 21:19:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1995 (ysiviis se oli) Ruisrockissa tuli nähtyä eli onhan siitä jokunen vuosi vierähtänyt. Nyt on toki kovemmat odotukset kun on klubikeikka. Ja onhan tää nykyinen kokoonpano kiistatta Crowesien paras.
 
Music's my life, Moxey.
Texas Ranger
31.01.2011 21:35:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun keikat on tuoreempaa tavaraa vuodelta -08 ja -09. Molemmat Brixton Academyssa. Loisto reissuja. Ois ollut hienoa nähdä bändi tuolloin -95 Ruisrockissa, kun bändissä oli vielä Marc Ford, Johnny Colt ja Ed. Meininki oli muutenkin erilaista tuolloin.
 
samase
01.02.2011 11:44:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä muistan siitä Ruisrokin keikasta sen, että siinä missä tavastialla 1991 oli todella tiukka rokkibändi, Ruisrokissa soittivat 20-minuuttisia jamiversioita ja meininki oli enempi häröilyä.
Silloin mä en ehkä osannut arvostaa sitä niin paljon kuin arvostaisin nyt.
 
Muistan myös Eddie Harschin pössyttelevän siinä lavan reunalla lentäjälasit päässään. Oi aikoja.
 
Of course, I was very very drunk.
 
Dull Finn
02.02.2011 11:41:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

95 Ruisrock, valitettavasti en diggaa nykyisenlaisesta lentomatkailusta, niinpä jää bändi näkemättä tällä(kin) kertaa.
 
horsehead75
03.02.2011 18:30:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Just just,
 
hyvä että osa onnistui lippujen kanssa! Mä olin valitettavasti LIIAN myöhässä Amsterdamin keikkojen lippujen kanssa.
 
Mikäli jollekin tulee TÄYSIN ylipääsemätön este, olen valmis lunastamaan hyvään hintaan liput keikalle. Laittakaahan vaan pikaviestiä!
 
Niin, en mä nyt oikeasti usko siis että kukaan haluaa missata tätä, mutta josko kävisi tuuri asian suhteen.. !)
 
When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace. - Jimi Hendrix
burnt
14.02.2011 20:47:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin tänään seatwaven kautta liput lontoon keikalle. Lipuille tuli tuplahinta plus välityspalkkiot ja ups:n taksat, mutta kerrankos tuota. Eli kyllä niitä lippuja vielä saa jos on valmis maksamaan hiukka suolasempaa hintaa.
 
horsehead75
16.02.2011 08:09:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aissaakeli!
 
Pitäisköhän sitä laittaa kortti vinkasemaan..? Kyllä!
Kiitos vinkistä!
 
burnt: Tilasin tänään seatwaven kautta liput lontoon keikalle. Lipuille tuli tuplahinta plus välityspalkkiot ja ups:n taksat, mutta kerrankos tuota. Eli kyllä niitä lippuja vielä saa jos on valmis maksamaan hiukka suolasempaa hintaa.
 
When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace. - Jimi Hendrix
A.Starving
21.02.2011 20:06:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pärähti sitten vielä joku festariveto Belgiassa tohon 'damin keikkaa edeltävälle päivälle, eli 16.7. Näinköhän pitäisi sitä kautta koukata, kun kuitenkin hollilla pyörii?
http://www.brbf.be/index.html
 
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
HaloOfFlies
31.05.2011 16:32:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko yhtyä Before The Frostin kehujiin. Jumalauta mikä levy!
 
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
Dull Finn
15.06.2011 11:56:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mies jonka syyllistän kokopartojen uudesta tulemisesta hyvittää pahoja tekojaan:
 
http://www.youtube.com/watch?v=hG-elwnyrYE
 
yleisö huolehtii savupommeista! Tämä soolobändi on kyllä pirun kova, mutta tokkopa Crowesin jälkeen Eurooppaan saadaan.
 
Folcce
16.07.2011 11:15:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kohtahan sitä olis lähdettävä Helsinki-Vantaalle ja sieltä KLM:llä Amsterdamiin kolmeksi päiväksi. Kai siinäkin kaupungissa jotain hyviä keikkoja lähipäivinä pukkaa.
 
Music's my life, Moxey.
Texas Ranger
16.07.2011 19:33:31 (muokattu 16.07.2011 19:36:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin noilla molemmilla Lontoon keikoilla. Mitähän noista nyt osaa muuta sanoa, kuin että oli hemmetin kovat vedot. Aloittivat keikat akustisesti reilun tunnin setillä sitten pieni tauko ja sähköinen setti perään. Bändi oli hyvällä tuulella ja ennen kaikkea loistavassa vedossa. Useat biisit venyivät jameiksi, joissa varsinkin Luther Dickinson sai näyttää osaamistaan. Aiempiin keikkoihin verraten tuntui että myös kosketinsoittaja Adam MacDougalille oli annettu enemmän tilaa. Muuten meininki oli yhtä hurmoksellista kuin ennenkin. Chris heitti läppää silloin tällöin ja pariin otteeseen olin huomaavani Richin jopa hymyilevän :)
 
Diggailin ehkä jälkimmäisestä keikasta enemmän. Asiaan saattaa vaikuttaa myös se, että itse JIMMY PAGE käveli itsestäni noin kahden metrin päähän ja liittyi encoreen bändin kanssa!!! Uskomaton huipennus loistavalle keikalle.
 
EDIT. Keikoilla törmäsin myös suomalaisiin heppuihin. Mukavia sällejä ja siistiä, että Crowes diggareita löytyy myös täältäkin.
 
Tässä pari videota kiinnostuneille:
 
http://www.youtube.com/watch?v=vNOYMvfviIw
http://www.youtube.com/watch?v=ehtuznZVA6w
http://www.youtube.com/watch?v=10GrkpSo2qI
 
12.7.11 Settilista
 
- Set One -
REMEDY
HOTEL ILLNESS
WHOA MULE
WELCOME TO THE GOODTIMES
TONIGHT Ill BE STAYING HERE WITH YOU
WHAT IS HOME
BALLAD IN URGENCY ->
WISER TIME
SHE TALKS TO ANGELS
MY MORNING SONG
 
- Set Two -
EXIT
JEALOUS AGAIN
OH SWEET NUTHIN'
THORN IN MY PRIDE
OH JOSEPHINE
HARD TO HANDLE
SOUL SINGING
GOODBYE DAUGHTERS OF THE REVOLUTION
- encore -
BOOMERS STORY
 
13.7.11 Settilista
 
- Set One -
COLD BOY SMILE
SOUL SINGING
SISTER LUCK
THORN IN MY PRIDE
NO EXPECTATIONS
DOWNTOWN MONEY WASTER
GARDEN GATE
DRIVIN WHEEL
JEALOUS AGAIN
 
- Set Two -
FEELING ALRIGHT
GOOD MORNING CAPTAIN
(ONLY) HALFWAY TO EVERYWHERE
DESCENDING
WISER TIME
POOR ELIJAH - TRIBUTE TO JOHNSON (MEDLEY)
APPALOOSA
HIGH HEAD BLUES
SEEING THINGS
REMEDY
- encore -
SHAKE YOUR MONEY MAKER (w/JIMMY PAGE)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «