Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Van Halen
1 2 3 4 582 83 84 85 86
kid ego
07.01.2006 12:23:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EDIT: Vai olikos se pelkkä 5150 se levy, ettei ois Sabbathin biisi tuo E5150.
 
Hagarin ekat levyt oli 5150 ja OU812. En tykkää. Seuraavat F.U.C.K. ja Balance: RAUTAAAAAA!!
 
Paska soi ja balalaikka haisee.  •••  Kuolema kuittaa kalavelan.
sirdickyj
07.01.2006 12:34:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OU812.
 
Tais olla vastaveto Eat èm and smilelle toi "Ai säki söit yhden?"
 
Juu, ei lämmitä yhtään niin paljon noi ekat Sammyt ku sit tosiaan F.U.C.K. ja Balance. 5150:lla ainaki on niin käsittämättömän paskat soundit, että se pilaa jo sinänsä kuuntelukokemuksen.
 
Ennenkin tätä mietitty, mutta nostetaas nyt taas esiin; Rothin aikaisista levyistä yksikään ei mennyt listaykköseksi, Hagarin aikaiset menivät kaikki. Silti kokonaismyynnissä Van Halen 1 ja 1984 jo yksistään pesee nuo Hagar-kiekot, molemmat myyneet yli 10 miljoonaa.
 
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen!
musatuukka
07.01.2006 20:52:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hagar on ihan sonta verrattuna Rothiin. Hagar kauniine sandaaleinen ja typerine juttuineen ei kyllä ole mistään verratuna Rothiin vaikka mies ei pystyis enää laulamaan ku kahta nuottia.
 
Jazz se on saatanan musiikkia!
Mrezzye
07.01.2006 21:53:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OU812.

Tais olla vastaveto Eat èm and smilelle toi "Ai säki söit yhden?"

 
Hohoo... enpäs ole tuota hoksannutkaan ;)
 
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.

superfly
07.01.2006 22:12:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan aika monelle on käynyt kuten minulle, eli ensimmäinen Hagarin aikainen Halen -levy aiheutti niin suuren pettymyksen, että kiinnostus bändiin loppui sen siliän tien. Tosin minä en hirveästi hehkuta kaikkia Rothinkaan aikaisia tuotoksia, lähinnä debyyttiä ja 1984:ää tulee kuunneltua. Hyviä irtobiisejä löytyy muiltakin, mutta jotenkin sekava vaikutelma niistä älppäreistä kokonaisuutena tulee.
 
Ihan samat fiilikset mulla. Ei se ollut enää sama orkesteri kun Dave lähti. Ei lähelläkään. En ole sen jälkeisestä tuotannosta oikein ikinä pitänyt.
 
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
rheinone
08.01.2006 10:56:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan aika monelle on käynyt kuten minulle, eli ensimmäinen Hagarin aikainen Halen -levy aiheutti niin suuren pettymyksen, että kiinnostus bändiin loppui sen siliän tien. Tosin minä en hirveästi hehkuta kaikkia Rothinkaan aikaisia tuotoksia, lähinnä debyyttiä ja 1984:ää tulee kuunneltua. Hyviä irtobiisejä löytyy muiltakin, mutta jotenkin sekava vaikutelma niistä älppäreistä kokonaisuutena tulee.
 
Mulle pettymys tuli pikkuhiljaa jo paljon aikaisemmin. Neljä ekaa ovat kovia levyjä, vaikka niiltä kaikilta löytyy myös hutipiisejä, jotka saattavat antaa albumeista joillekin sekavan vaikutelman. Suosikkini on Fair Warning.
 
Mutta Diver Down oli mulle se pettymys, eikä bändi toipunut syntsapoppissysteemeistä sitten sen koommin. Eli 1984:kään ei vastannut mun odotuksia palaamisesta kunnon kitararokkimeininkeihin.
 
Hagar oli mun mielestä erittäin onnistunut valinta sen linjan bändin solistiksi. Sehän on aivan mielettömän taitava laulaja verrattuna esimerkiksi Rothiin.
 
Saattaa olla ihan turhaa se E5150:n haukkuminen, ehkä se nykyisin kuulostaisi ihan hyvältä. Mutta enpä voi asiaa tarkistaa, kun lahjoitin levyn aikoinaan pois...
 
EDIT: Vai olikos se pelkkä 5150 se levy, ettei ois Sabbathin biisi tuo E5150.

 
Enemmän tulee nykyaan kuunneltua 5150:tä kuin Diver Downia ja 1984:ää.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
sirdickyj
08.01.2006 11:16:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosikkini on Fair Warning.
 
Yllättävän monen muunkin pitkän linjan musadiggarin suosikki on juuri tämä yleisilmeeltään yllättävän synkeä levy, jossa Eddie Van Halen on elämänsä iskussa, ja koko bändi myös. Hieno albumikokonaisuus, parasta Halenia IMO. Myöhempien aikojen Balance on sukua mielestäni tälle levylle, siinä on vaan niitä turhuuksia mukana, kun levyille asetetut vatimukset ovat tietenkin kerinneet 15 vuodessa muuttua.
 
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen!
lukeman
08.01.2006 11:34:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olenko yksin mielipiteessäin; Hagar on kovempi kuin Roth..
 
Olen myös täysin samaa mieltä tässä asiassa.
 
kid ego
08.01.2006 14:02:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olenko yksin mielipiteessäin; Hagar on kovempi kuin Roth.
 
Mulle tää on vähän kuin "kumpi on kivempi; isä vai äiti"
 
Paska soi ja balalaikka haisee.  •••  Kuolema kuittaa kalavelan.
rakula
08.01.2006 16:33:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En jaksa enää innostua tästä uutisesta vaikka Van Halen on aina lempibändeihin kuulunut. Joko tämä ei tule koskaan toteutumaan tai sitten lyhytkestoisena, näin uskon.
 
...paitsi että täytyy vielä mainita että viime Roth-reunionista on perintönä yksi Van Halenin parhaimmista biiseistä, Me Wise Magic.

 
Totta, paras kipale.
 
Eat my ass and balls
Silvio Dante
08.01.2006 21:08:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hohoo... enpäs ole tuota hoksannutkaan ;)
 
Vähän "OU812" julkaisemisen jälkeen Gang Green julkaisi "hauskannimisen" levyn "I81B4U"
 
Aijai!
2541
08.01.2006 21:14:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli 1984:kään ei vastannut mun odotuksia palaamisesta kunnon kitararokkimeininkeihin.
 
Eihän tolla levyllä ole syntsabiisejä kuin kaksi (plus se intro). Ihan loistokitarabiisejä levy täynnä, esim. Panama, Drop Dead Legs ja varsinkin House Of Pain.
 
Fair Warningista tykkään myös minä.
 
Silvio Dante
08.01.2006 21:47:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eihän tolla levyllä ole syntsabiisejä kuin kaksi (plus se intro). Ihan loistokitarabiisejä levy täynnä, esim. Panama, Drop Dead Legs ja varsinkin House Of Pain.
 
Noi on hyviä, siihen ku viel lisätään Hot For Teacher ja Top Jimmy jossa EVH vetää Ripley stereokitaralla tai mikä se nyt sitten onkin.
 
Fair Warningista tykkään myös minä.
 
Loistava levy on se.
 
Aijai!
kingdom
08.01.2006 21:55:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noi on hyviä, siihen ku viel lisätään Hot For Teacher ja Top Jimmy jossa EVH vetää Ripley stereokitaralla tai mikä se nyt sitten onkin.
 
Älkääpä unohtako Girl Gone Badia! Ehkä levyn paras biisi.
 
2541
08.01.2006 23:01:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisätään nyt vielä, että vaikken tällä hetkellä omistakkaan kuin nuo kaksi kehumaani, niin on kaikki Rothin aikaiset VH:t tullut kuultua ja ehkäpä jossain vaiheessa hommaan niitäkin uudestaan. Women And Children Firstillä oli sellainen biisi kuin "In A Simple Rhyme", mistä taisin tykätä kovastikin.
 
Hagarista sen verran, että minulle riittää Montrosen kaksi ekaa levyä.:)
 
Flash
09.01.2006 09:58:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fair Warningia on tullut hehkuteltua varmaan jokaisessa Van Halen ketjussa, mutta kyllähän ne kaikki neljä ensimmäistä levyä ovat täyttä asiaa. Sen jälkeisillä levyillä on enemmän "vikoja", mutta kaikilla on kyllä hetkensä. Paitsi ehkä sillä Cherone levyllä, joka ei ole oikein koskaan auennut.
 
Toivottavasti Eddie Van Halen saa palikkansa järjestykseen ja Van Halen nähdään vielä tien päällä ja mieluusti Euroopassakin.
 
Live Music Is Better!
rheinone
09.01.2006 10:17:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisätään nyt vielä, että vaikken tällä hetkellä omistakkaan kuin nuo kaksi kehumaani, niin on kaikki Rothin aikaiset VH:t tullut kuultua ja ehkäpä jossain vaiheessa hommaan niitäkin uudestaan. Women And Children Firstillä oli sellainen biisi kuin "In A Simple Rhyme", mistä taisin tykätä kovastikin.
 
Eihän 1984 munkaan mielestä mikään huono levy ole. Pettymykseni liittyi todennäköisesti paljolti siihen aikaan kun levy ilmestyi. Olin 80-luvun alussa lukiolaisjolppina jonkin sortin VH-fani. Fair Warningilla oli juuri se saundimaailma ja meininki mitä pidin ton tyylin runttaukselle optimaalisena. Diver Down latisti innostukseni, ja 1984:n saundit (kitarapiiseissäkään) eivät vastanneet mun käsitystä bändin parhaasta puhdista. Jossain dokkarissa Edward itsekin sanoo 1984:n olleen ensimmäinen "uuden linjan" Van Halen albumi. Mun mielestä se on loogisesti todettu, eli saundimaailman epäjatkuvuuskohta on jo ennen Rothin vaihtumista Hagariksi.
 
Ja Women And Children First on aivan perhanan kova lätty. Raakaa meininkiä! And The Cradle Will Rock...
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
rheinone
09.01.2006 10:39:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fair Warningia on tullut hehkuteltua varmaan jokaisessa Van Halen ketjussa, mutta kyllähän ne kaikki neljä ensimmäistä levyä ovat täyttä asiaa.
 
Rupesin oikein miettimään että missä ihmeen jokaisessa Van Halen ketjussa. Ei haku ainakaan löytänyt otsikoista muita Halen-ketjuja. Offtopiikkina muistan minäkin kyllä Fair Warningia hehkuttaneeni.
 
Pitäisikö perustaa yleinen Van Halen topikki, sillä tästä bändistä varmaan riittäisi juttua muutenkin kuin tuon reunion-huhun tiimoilta?
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
sirdickyj
09.01.2006 10:48:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rupesin oikein miettimään että missä ihmeen . Ei haku ainakaan löytänyt otsikoista muita Halen-ketjuja. Offtopiikkina muistan minäkin kyllä Fair Warningia hehkuttaneeni.
 
Pitäisikö perustaa yleinen Van Halen topikki, sillä tästä bändistä varmaan riittäisi juttua muutenkin kuin tuon reunion-huhun tiimoilta?

 
Jep...mutta onneks off-topic rules, ja niinpä tänne kerääntyvät taatusti kaikki asiasta kiinnostuneet. Eli ei tarvi uutta ketjua, kunhan vaan sovitaan että tähän ketjuun ei pistetä mitään "mites tää liittyy alkupereäseen aiheeseen"-juttuja. Kaikki Van Haleniin liittyvä kelpaa, sovitaanko näin?
 
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen!
rheinone
09.01.2006 10:55:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep...mutta onneks off-topic rules, ja niinpä tänne kerääntyvät taatusti kaikki asiasta kiinnostuneet. Eli ei tarvi uutta ketjua, kunhan vaan sovitaan että tähän ketjuun ei pistetä mitään "mites tää liittyy alkupereäseen aiheeseen"-juttuja. Kaikki Van Haleniin liittyvä kelpaa, sovitaanko näin?
 
Joo, näin tehdään.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 582 83 84 85 86

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «