Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uutta Pearl Jamia ensi keväänä
1 2 3 4 513 14 15 16 17
Hannu H.
03.06.2009 14:53:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiiä onko joku yleinenkin jekku, mut bongasin videoita kattellessa et pojat pyöräytti aliven loppuun war pigsiä vähän mukaan.
 
http://www.youtube.com/watch?v=VbhsYC4gKy4
 
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
professori
03.06.2009 20:01:24 (muokattu 03.06.2009 20:01:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiiä onko joku yleinenkin jekku, mut bongasin videoita kattellessa et pojat pyöräytti aliven loppuun war pigsiä vähän mukaan.

http://www.youtube.com/watch?v=VbhsYC4gKy4

 
Tuo Pinkpopin keikka vuodelta 1992 on muutenkin intensiteetissään vailla vertaa. Ei jumalauta mikä meno! Vedderin loikka yleisöön on melkoinen. (muistaakseni Porchin aikana)
 
"God damn you Walter! You fuckin' asshole! Everything's a fuckin' travesty with you, man! And what was all that shit about Vietnam? What the FUCK, has anything got to do with Vietnam? What the fuck are you talking about?"
moderndrummer88
04.06.2009 01:05:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

professori: Tuo Pinkpopin keikka vuodelta 1992 on muutenkin intensiteetissään vailla vertaa. Ei jumalauta mikä meno! Vedderin loikka yleisöön on melkoinen. (muistaakseni Porchin aikana)
 
http://www.youtube.com/watch?v=ckRsIy4Zqgo&feature=related asiameininki...
 
"Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista"
howlinwolf
08.06.2009 12:32:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mun odotukset uudest levystä on hyvin pienet,koska pj esiintyi conan o´brianissa ja huonoo oli musa,ainoa hyvä oli Vedder ne muut oli ihan amatöörejä
 
reino
08.06.2009 14:26:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

howlinwolf: mun odotukset uudest levystä on hyvin pienet,koska pj esiintyi conan o´brianissa ja huonoo oli musa,ainoa hyvä oli Vedder ne muut oli ihan amatöörejä
 
Nyt nyt.... :D
 
Tuosta biisistä sen verran, että ihan reipas rokkirykäisy oli kyseessä. Ei mitään mullistavaa, mutta odotuksia levylle silti on. Edellinen levy oli oikeen mallikas.
 
ding-dong
InHiding77
13.06.2009 22:42:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

See you in Manchester! ;D Toi uusin biisi oli aika erilaista mutta kiva rokkimeininki =)
 
MarkoA
14.06.2009 23:39:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Menee pahoin ohi näiden juttujen, mutta laitan silti kun PJ:stä täällä kirjoitetaan. Onko täällä muita PJ:n kuuntelijoita, jolle TEN oli SE levy ja sen jälkeen taika katosi? Hiljalleen, levy levyltä meni jotain hienoutta hukkaan. Ten oli mulle ja kaveripiirille silloin tullessaan ihan mullistava levy kaiken räimehevin seassa. Siihen jotenkin koukuttui totaalisesti ja edelleen siinä on jotain semmosta mitä ei monilta levyiltä löydy.
Mulle jo heti seuraava levy oli kova pettymys. Ostin sen silti. Vitalogyllä oli hetkensä, mutta kyllä se tykkääminen lopahti jossain vaiheessa. No Codekin löytyy hyllystä, mutta aika vähälle kuuntelulle on se jäänyt. Ten, sekä muut sen aikaiset julkaisut - sinkut yms vedot on edelleen ihan maagista kamaa.
 
Myytävänä BOSS SD-1 modaamaton - torilta tiedot
2541
15.06.2009 14:41:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MarkoA: Menee pahoin ohi näiden juttujen, mutta laitan silti kun PJ:stä täällä kirjoitetaan. Onko täällä muita PJ:n kuuntelijoita, jolle TEN oli SE levy ja sen jälkeen taika katosi? Hiljalleen, levy levyltä meni jotain hienoutta hukkaan. Ten oli mulle ja kaveripiirille silloin tullessaan ihan mullistava levy kaiken räimehevin seassa. Siihen jotenkin koukuttui totaalisesti ja edelleen siinä on jotain semmosta mitä ei monilta levyiltä löydy.
Mulle jo heti seuraava levy oli kova pettymys. Ostin sen silti. Vitalogyllä oli hetkensä, mutta kyllä se tykkääminen lopahti jossain vaiheessa. No Codekin löytyy hyllystä, mutta aika vähälle kuuntelulle on se jäänyt. Ten, sekä muut sen aikaiset julkaisut - sinkut yms vedot on edelleen ihan maagista kamaa.

 
Veikkaan, että löytyy. Itse olen taas toista maata, "Ten" on se vähäisin PJ levy meikäläiselle. Jotenkin liian suurta ja ahdistavaa, kuulostaa väkinäiseltä vaikka ei varmasti ollut mitään teeskentelyä. Toki levyllä on hienoja biisejä, mutta esim. joku "Black" ei ole koskaan kolahtanut.
 
Toki ostin sen remixatun deluxe -version.:)
 
miscage
16.06.2009 05:30:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

2541: Veikkaan, että löytyy. Itse olen taas toista maata, "Ten" on se vähäisin PJ levy meikäläiselle. Jotenkin liian suurta ja ahdistavaa, kuulostaa väkinäiseltä vaikka ei varmasti ollut mitään teeskentelyä. Toki levyllä on hienoja biisejä, mutta esim. joku "Black" ei ole koskaan kolahtanut.
 
Toki ostin sen remixatun deluxe -version.:)

 
Itselleni taas "VS" on se levy, jossa Jamit on suurimillaan. Ten on hyvä, mutta vähän halju muutamia huippuhetkiä lukuunottamtta (Esim. Alive ja Black).
 
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka Naapurisi voi olla terrori. Osta pyssy.
HaloOfFlies
24.06.2009 15:39:40 (muokattu 24.06.2009 16:05:43)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Backspacer ilmestyy 23. syyskuuta ja bändi heittää elokuussa neljä keikkaa Euroopassa. Eivät vaan tule Suomeen. Pitää toivoa että levyn julkaisun jälkeen tulisi lisää Euroopan-keikkoja.
 
http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=17336
 
Semmoinen virhe tuossa uutisessa muuten on että edellisen albumin tuottaja ei ollut Brendan O'Brien vaan Adam Kasper. Uusi levy sen sijaan on Brendan O'Brienin tuottama, ensimmäinen sitten Yieldin.
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Deino
24.06.2009 15:47:58 (muokattu 24.06.2009 15:52:29)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MarkoA: Menee pahoin ohi näiden juttujen, mutta laitan silti kun PJ:stä täällä kirjoitetaan. Onko täällä muita PJ:n kuuntelijoita, jolle TEN oli SE levy ja sen jälkeen taika katosi?
 
Kyllä. Ten on parhaita levyjä ikinä missään ja siinä on joku uskomaton magia. Kun kuulin sen ensimmäisen kerran, tuntui kun olisin kuunnellut kaikkia biisejä vuosia (hyvällä tavalla) ja levy vain paranee ajan myötä...
 
E: Ja Pinkpop 1992 on parhaita keikkoja ikinä :)
 
Sancty
21.07.2009 10:57:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.myspace.com/tenclub Uusi tuleva singlebiisi kuunneltavissa MySpacessa. Omaan korvaan vähän liiankin turvallista Pearl Jamia.
 
Max-X
22.07.2009 10:38:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo-o. Pikkasen kevyehkösti koottu biisi. mutta toisaalta ihan kelpo rallatus. Odotukset levyä kohtaan ovat kyllä kovat, koska viimosin st. upposi todella hyvin. Toivotaan, että jätkät näyttää taas kuzet ja pazkat...
 
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
Max-X
18.08.2009 12:37:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli muuten messevä keikka Berliinissä ja Wüllheide on ehkä upein keikkapaikka koskaan!
Bändistä näki, että innostuivat Backspacerin biiseistä (ainakin soittivat 2) erittäin paljon. Uuuh... levyä odotellessa.
 
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
rybk
18.08.2009 12:48:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löyty tommonen promovideon pätkä youtubesta. Saisivat julkaista sellasen Single Video Theory tyyppisen ratkaisun jokaisen levyn kohdalla.
 
http://www.youtube.com/watch?v=GRxoCE8ftbA
 
"So we started out with the idea of maybe write something with a jagged time signature, like 5/7 or something, but that doesnt make your booty move." - Perry Farrell, tahtilajitaiteilun mestari
mrk
18.08.2009 16:01:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Max-X: Oli muuten messevä keikka Berliinissä ja Wüllheide on ehkä upein keikkapaikka koskaan!
Bändistä näki, että innostuivat Backspacerin biiseistä (ainakin soittivat 2) erittäin paljon. Uuuh... levyä odotellessa.

 
Hieno keikka. Koko viikonloppu meni hieman sumussa lähes nukkumatta lentoaikataulujen takia, mutta keikka oli kaiken sen arvoinen. Bändi oli paremmassa iskussa kuin aiemmilla näkemilläni kerroilla Vedderin ääni mukaanlukien. Uudet biisit toimivat livenä hienosti ja biisilistassa muutenkaan ei valittamista. Wuhlheide on kyllä upea paikka, harmi vaan että 10club-jonotus ei tällä kertaa toiminut niin hyvin kuin viimeksi samassa paikassa ja kentän etuosaa ei ollut aidattu erikseen.
 
Ensi vuonna pitäisi olla pidempi Euroopan kiertue, sitä ja uutta levyä innolla odottaessa.
 
"Short On Long Term Goals"
Max-X
19.08.2009 16:17:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rybk: Löyty tommonen promovideon pätkä youtubesta. Saisivat julkaista sellasen Single Video Theory tyyppisen ratkaisun jokaisen levyn kohdalla.
 
http://www.youtube.com/watch?v=GRxoCE8ftbA

 
Olipa muuten loistava dokkari! Erittäin hyväntuulisia muusikkoja siinä esiintyi.
 
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
rybk
20.08.2009 15:32:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On ollut Guardianissa yllättävän hyvä ja laaja haastattelu näköjään männäviikolla.
 
http://www.guardian.co.uk/music/2009/aug/13/pearl-jam
 
"So we started out with the idea of maybe write something with a jagged time signature, like 5/7 or something, but that doesnt make your booty move." - Perry Farrell, tahtilajitaiteilun mestari
Max-X
21.08.2009 15:03:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikka, dokumentti, haastattelu... nää on oikeesti hyviä jätkiä!
 
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
masterhat
21.08.2009 19:25:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no code ja vitalogy ehdottomat suosikit, etenkin no coden soundista ja biiseistä diggaan paljon.
 
myös vs on kova, mutta ten ei sitten toimi ihan niin hyvin, vähän turhan kasaria tai jotain. vähän sama ku alice in chainsin facelift, ok lätty, mutta paljon huonoa glamrock-menoa
 
uuden rainan kuulin radiosta mennäviikolla, mutta ei toiminut yhtään mulle
 
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 513 14 15 16 17

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «