Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sydän, sydän
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
punk s blood
02.03.2006 14:39:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä taas äsken ostin Auto-levyn ja ekan kuuntelun jälkeen on kyllä kova pettymys tuon nerokkaan Tårta på tårtan jälkeen...
 
Sainpa tuon Tårta På Tårta- ep:n käsiini ja kuunteluun. Petyin kyllä hieman, valitettavasti. Odotukset olivat kovat tämän puun kirjoittelun myötä. Biisien taso ei yllä lähellekään Auto-levyn materiaalia. Ainoastaan nimibiisi olisi mielestäni mahtunut Auto- levylle.
 
Toivottavasti nämä ep:n biisit olivat jotain ylijäämä materiaalia. Tulevalle levylle sitten tason kohotus, tai muuten uhkaa lässähtää innostukseni bändiä kohtaan ;)
 
ydinaukio
02.03.2006 15:19:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erikoista. Minusta Auto-kuulostaa sellaiselta demolevyltä, nu-metal biisejä soitettuna akustisesti. Onhan sielläkin joitakin helmiä, mutta pari aika huonoakin biisiä. Tårta på tårta taas on alusta loppuun silkkaa mahtavuutta. En ymmärrä, miten joku ei voi tykätä Kukko-biisistä?!
 
sientenystävä.
03.03.2006 18:26:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomatkaa, että Tårtalla biisit on merkitty myös numeroin 13), 14), 15).
Uuden levyn materiaalia on melkein jo purkissa - muutamat lauluraidat enää.
 
Selvä pyy, dude man!
Zigura
03.03.2006 19:39:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä taas äsken ostin Auto-levyn ja ekan kuuntelun jälkeen on kyllä kova pettymys tuon nerokkaan Tårta på tårtan jälkeen...
 
Itse suorastaan rakastuin Auto -levyn suondeihin, ja Tårta på tårta kuulosti sen rinnalla aivan toiselta bändiltä. Kiero huumori on kuitenkin mukana vaikka en erityisemmin uudesta tyylistä välitäkään. I guess it will grow on me, like a fungus. Uutta lp:tä odotellessa...
 
PS. Kaikki huomenna (4.3.06) Loimaan Heimolinnaan Vastakulttuuriklubille katsomaan Sydän, sydäntä! Mukana myös Keuhkot, I Was A Teenage Satan Worshipper ja Nazca.
www.vastakulttuuriklubi.com
 
When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.
patonki
13.04.2006 13:31:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään tipahti postiluukusta arvostelukappale tulevasta albumista. Kuulostaa ihan perkeleen hyvältä.
 
Sydän, Sydän: Au (julkaisu 10.5.2006)
 
ydinaukio
13.04.2006 14:05:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään tipahti postiluukusta arvostelukappale tulevasta albumista. Kuulostaa ihan perkeleen hyvältä.
 
Sydän, Sydän: Au (julkaisu 10.5.2006)

 
Aah, ihanaa!
Onko se samanlaista kuin Tårta på tårta? Onko siellä Kukko-biisin tyylistä meininkiä yhtään?
 
aikavaikea
13.04.2006 14:07:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko tunnustaa, että pelkästään orkesterin nimi on saanut minut olemaan tutustumatta tähän orkesteriin. Tulee mieleen se DänSydän tms. muinainen Poko-artisti(?). Kirjoituksistanne päätellen voisi toimiakin. Minäkö avarakatseinen muka? Ja pyh, näemmä.
 
Itse olen itseni juonut.
Sanonut kyllä,
haluan vielä.
sientenystävä.
13.04.2006 14:32:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä olen tuota jo kuullut vähäsen niin eniten on vakuuttanut Hai, joka on muotoutunut mulle jo klassikoksi. 3 kysymystä, 2 vastausta on myös kova, samoin esim. Talo, Apina, Jänis (En tiedä ovatko kappaleiden nimet vaihtuneet studio-vaiheen jälkeen).
 
Tårtan tyylistähän tuo uusi on, kovaa taiderockia.
 
Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan!
patonki
13.04.2006 14:34:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aah, ihanaa!
Onko se samanlaista kuin Tårta på tårta? Onko siellä Kukko-biisin tyylistä meininkiä yhtään?

 
Yhtä yllätyksellistä musaahan tää on kuin ennenkin. Soundillisesti tää on sitä bändille ominaisempaa, eli keikoilta ja Tårta på tårtalta tuttua mäiskettä. Ja onhan täällä Kukko-biisin tyylistä meininkiä ainakin yhden Kukko-biisin verran.
 
patonki
13.04.2006 14:37:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä olen tuota jo kuullut vähäsen niin eniten on vakuuttanut Hai, joka on muotoutunut mulle jo klassikoksi. 3 kysymystä, 2 vastausta on myös kova, samoin esim. Talo, Apina, Jänis (En tiedä ovatko kappaleiden nimet vaihtuneet studio-vaiheen jälkeen).
 
Tårtan tyylistähän tuo uusi on, kovaa taiderockia.

 
Hai on kyllä mahtava. Joko biisiennimet ovat muuttuneet, tai sitten Talo, Apina ja Jänis ovat jääneet pois levyltä. Vaan onhan tuossa 9 eläinmaailmasta nimensä saanutta kappaletta kuitenkin...
 
punk s blood
13.04.2006 15:55:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään tipahti postiluukusta arvostelukappale tulevasta albumista. Kuulostaa ihan perkeleen hyvältä.
 
Sydän, Sydän: Au (julkaisu 10.5.2006)

 
Eli muutama viikko enää viralliseen julkaisuun! Toivottavasti materiaali on parempaa kuin Tårta på Tårtalla, uskoisin niin...
 
Pablo Kigero
14.04.2006 08:59:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis ihan saatanan hullu livebändi!!
 
Now it's right, time to roll!
sientenystävä.
14.04.2006 23:56:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hai on kyllä mahtava. Joko biisiennimet ovat muuttuneet, tai sitten Talo, Apina ja Jänis ovat jääneet pois levyltä. Vaan onhan tuossa 9 eläinmaailmasta nimensä saanutta kappaletta kuitenkin...
 
Joo, näin arvelinkin, kun kuomilla ideat syntyy ja muuttuu kuin ankeriaat humppamyllyssä. Toivottavasti nyt nousisi bändin arvostus underground-poppoissa sille sijalle minkä se ansaitsee (tuntui aika isolta osalta menneen ohi tuo Auto)!!
 
Nimimerkki Epätoivoinen UG-urpo, (pliis)
 
Kannattaa tchsekkailla myös Pää-niminen orkesteri, jossa operoi S,s-rumpali Rekonen kitarassa ja laulussa. Mikseristä voi kuunnella (!), ja www.paanet.tk on osoiteellinen osviitta.
 
Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan!
gösplstorm
15.04.2006 12:11:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, näin arvelinkin, kun kuomilla ideat syntyy ja muuttuu kuin ankeriaat humppamyllyssä. Toivottavasti nyt nousisi bändin arvostus underground-poppoissa sille sijalle minkä se ansaitsee (tuntui aika isolta osalta menneen ohi tuo Auto)!!
 
Nimimerkki Epätoivoinen UG-urpo, (pliis)
 
Kannattaa tchsekkailla myös Pää-niminen orkesteri, jossa operoi S,s-rumpali Rekonen kitarassa ja laulussa. Mikseristä voi kuunnella (!), ja www.paanet.tk on osoiteellinen osviitta.

 
joo noi on kovii noi kaikki sen levyjen nimet, eiks eka oo kai puu, ja kuulin jotai et seuraavat levyt ois sit ainaki pyy ja pii :D
 
"-Well Frank, you have a long hair, does that make you a woman? -Well, you have a wooden leg, does that make you a table?!"www.TheZippyWackos.com
sientenystävä.
15.04.2006 12:34:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensimmäinen lätty on se Pii, ja jatkossa noita muita.
 
Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan!
sientenystävä.
09.05.2006 19:58:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomenna levy saapuu vihdoin kauppoihin lässähtäen suoraan alennuslaareihin à 5€/kpl. Au - tuo nörttien ja taideväsmäilijöiden kultalevy. Kovaa kamaa tulossa, kuullut kun lätyn joitakin kertoja olen, toki.
 
http://www.johannakustannus.fi/press/30
http://www.johannakustannus.fi/katalogi/847
 
Tuossa kantta, biisilistaa ja pressikuvat.
 
Omasta mielestäni mukaan on tarttunut muutama kehnompikin raita, vaikka tämä tosin saattaa johtua siitä, etten ole täysin vielä sisäistänyt levyä. On siellä kuitenkin ensi kertaa juttuja, joista itse en tykkää yhtään. Mutta parhaita biisejä lähes ikinä on myös sankoin joukoin: Kissa ja hiiri, Hai, Viha ei kuihdu koskaan, Koira, Rakkaus ei kuihdu koskaan, Tiikeri.. Nerokkuuksia!
 
Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan!
konehes
09.05.2006 21:08:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko tunnustaa, että pelkästään orkesterin nimi on saanut minut olemaan tutustumatta tähän orkesteriin. Tulee mieleen se DänSydän tms. muinainen Poko-artisti(?). Kirjoituksistanne päätellen voisi toimiakin. Minäkö avarakatseinen muka? Ja pyh, näemmä.
 
Sama juttu, mutta mulla tulee nimestä mieleen Duran Duran. Pitää kai tarkastaa bändi jossain vaiheessa.
 
cherub with heavy metal machine
Mechanizm
09.05.2006 21:10:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama juttu, mutta mulla tulee nimestä mieleen Duran Duran. Pitää kai tarkastaa bändi jossain vaiheessa.
 
Ihan sama juttu. Karmee nimi mutta mielenkiinto heräsi.
Harmi kun keikka ehti näköjään viime viikolla meneen sivu suun.
 
Arbeit macht frei
jigsore
09.05.2006 21:14:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muurahainen oli kovin mielenkiintoinen biisi, pitää kuulla lisää.
 
jo nyt on saatana
konehes
09.05.2006 21:49:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan sama juttu. Karmee nimi mutta mielenkiinto heräsi.
Harmi kun keikka ehti näköjään viime viikolla meneen sivu suun.

 
Itsellä oli pieni aikomus käydä Torvessa katsomassa bändiä, mutta sitten se vain jäi.
 
cherub with heavy metal machine
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «