Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Frank Marino..Siinä vasta kitaristi !
1 2 3 4 5 6 7 8
Silvio Dante
24.12.2005 12:06:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkupään tuotantoa ei taida tosin olla tarjolla sieläkään.
 
Mulle kolisee eniten What's Next, Power Of Rock'n'Roll, Juggernaut ja Live (1978)
 
Aijai!
Capman
24.12.2005 12:15:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

What's Nextillä on kyllä aivan mielettömiä ralleja. Kuten esim Something's Comin' Our Way ja Finish Line.
 
Seuraavaksi Fränkiltä on vissiin tulossa dvd. Ainakin sellaista se on uuden levy-yhtiönsä kanssa kovasti suunnitellut. Levy-yhtiö haluisi sen myös tekevän blues-levyn.
 
Tässä Fränk vetelee U2:sta Montreal Jubilation Choirin kanssa:
http://www.postedecoute.ca/branchez … te/player/player?id=58900&mode=song
 
Capman
24.12.2005 12:22:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistetään nyt vielä lisää herkku-linkkejä jakoon joulun kunniaksi...
 
Tässä Fränkin luvalla uploadattuja video klippejä viime lokakuiselta Jaxxin keikalta:
http://www.putfile.com/fmmr
 
Silvio Dante
24.12.2005 14:14:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

What's Nextillä on kyllä aivan mielettömiä ralleja. Kuten esim Something's Comin' Our Way ja Finish Line.
 
Ja You Got Livin' joka oli muuten eka biisi kultsan keikalla 1984.
 
Aijai!
Capman
24.12.2005 14:26:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja You Got Livin' joka oli muuten eka biisi kultsan keikalla 1984.
 
Hieman harmittaa, että löysin Marinon musan vasta sen jälkeen kun se on vetänyt täällä keikan edellisen kerran. Se pitäis saada houkuteltua tänne uudestaan. Sen Euroopan keikkamyyjä sanoi kyselleensä viime keväänäkin Skandinaviasta ja Suomesta keikkoja, mutta ei kuulemma isompaa kiinnostusta ollut täällä päin :(
 
Millähän sen sais raahattua tänne...
 
pitk
26.12.2005 11:57:15 (muokattu 26.12.2005 11:58:41)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millähän sen sais raahattua tänne...
 
Kiihdytysautolla?
 
Olis kiva päästä näkemään jossain Tavastia / Nosturi -kaliiberin mestassa.
 
Edit: Ja joulun kunniaksi elvistelen lisää: Mulla on Child of the Novelty ja Strange Universe originaalipainoksina. Maxoom on valitettavasti "vain" CD:nä.
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
Capman
26.12.2005 13:14:47 (muokattu 26.12.2005 13:16:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiihdytysautolla?
 
Olis kiva päästä näkemään jossain Tavastia / Nosturi -kaliiberin mestassa.

 
Heh, kiihdytysautollapa hyvinkin ! :-D
 
Veikkaisin, että se vois hyvinkin vetää Suomessa useammankin keikan, jos vaan homma saataisiin kunnolla organisoitua. Helsingissä tosiaan Nosturi/Tavastia/Rock N Roll Station, Jyväskylässä tai Turussa toinen ja Oulussa kolmas.
 
Ei se viime kesänä Englannissakaan soittanut joka päivä kovin isolle yleisölle. Southamptonin Brookissakin taisi olla vaan parisataa tyyppiä. Sillä oli UK-rundi buukattu kuitenkin siten, että joka päivälle oli joku keikka. Pari festivaalia ja sitten noita pienempiä klubeja.
 
Suomessa tuntuu Marino-faneja olevan kuitenkin Eurooppalaisen skaalan mukaan aika merkittävän paljon. Johtunee varmaan paljon sen hyvistä live-vedoista täällä?
 
J.T.
27.12.2005 13:33:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No Joulun kunniaxi mä lähen tohon elvistelyyn messiin.
 
Sittemmin herra on esiintynyt suomes ainakin Provinssirockissa, vuotta en muista.

 
Provinssikeikka oli vuonna 1993. Päälavana oli tuolloin Saarilava. Ja kun nyt täällä kerran elvistellään niin meikäläinen miksasi kyseisen performanssin. Eipä tarvinnu paljon kitaraa PA:sta tarjoilla. Nimittäin lavalla ollut Marshall-seinä möyrysi ihan kiitettävästi. Hyvä meininki oli, ei siinä mitään...
 
Runar
27.12.2005 14:40:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos Frank Marino heittänyt muita keikkoja suomessa?
Oulun jäähallissa 1983; kova keikka, kärsi tosin hieman äänentoisto ongelmista
 
pitk
27.12.2005 17:00:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kun nyt täällä kerran elvistellään niin meikäläinen miksasi kyseisen performanssin.
 
- - - A A L T O J A - - -
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
Capman
27.12.2005 19:48:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kun nyt täällä kerran elvistellään niin meikäläinen miksasi kyseisen performanssin. Eipä tarvinnu paljon kitaraa PA:sta tarjoilla. Nimittäin lavalla ollut Marshall-seinä möyrysi ihan kiitettävästi.
 
Waude! Jätkähän siis melkeen tuntee Fränkin :O)
 
Täältä löytyy muuten aika pitkä Fränkin haastattelu mistä selviää sekin, että miksi se vetää niin helvetin kovaa livenä:
 
http://www.dinosaurrockguitar.com/interviews/Marino.shtml
 
Silvio Dante
27.12.2005 23:58:47 (muokattu 28.12.2005 00:00:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kun nyt täällä kerran elvistellään niin meikäläinen miksasi kyseisen performanssin. Eipä tarvinnu paljon kitaraa PA:sta tarjoilla. Nimittäin lavalla ollut Marshall-seinä möyrysi ihan kiitettävästi. Hyvä meininki oli, ei siinä mitään...
 
Onks tää nyt sit Stories Of A Hero vai Strange Dreams? Herää vaan kysymys et What's Next?
 
Aijai!
sirdickyj
28.12.2005 09:45:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks tää nyt sit Stories Of A Hero vai Strange Dreams? Herää vaan kysymys et What's Next?
 
Jos J.T. on kokenut nyt kirjaimellisesti, mitä on Power of rock`n roll?
 
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen!
pitk
31.12.2005 17:55:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos J.T. on kokenut nyt kirjaimellisesti, mitä on Power of rock`n roll?
 
Eikös se ole J.T. jonka bootsit vilahtaa levykannessa alhaalla? Kolapullo kädessä.
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
sirdickyj
01.01.2006 00:30:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös se ole J.T. jonka bootsit vilahtaa levykannessa alhaalla? Kolapullo kädessä.
 
No onkos se?
 
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen!
PsychedelicWarlord
24.02.2006 07:33:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulipa sitten hankittua Marinon viimeisin studiolevy Eye of the storm.Toimii ainakin mulle.Pitkiä biisejä ja paljon,paljon kitarasooloa - mutta mukavan kuuloista sellaista.Mukana myös psykedeelisvaikutteista häröilyä ja yksi hienoimpia Marino -biisejä Since you came into my life.
 
Toisaalta levy ei takuulla "kolise" ihan joka jampalle ja veikkaan ,että muutamakin kuuntelija voi kokea levyn tylsänä.
 
Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi..
Capman
24.02.2006 09:30:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut hieman vaikeuksia tuon Eye Of The Stormin kanssa. Ne tosiaan kuullostaa vähän tylsiltä verrattuna sen aikaisempaan tuotantoon. Esim. He's Calling on rytmiltään aika junnaava veto, mutta toisaalta kitararaitojen puolesta ihan priimakamaa. Ite diggaan kuitenkin tolta levyltä eniten Avalonista. Tuo mieleen hieman Allman Brothersien In Memory of Elizabeth Reedin.
 
(Mont)real Livellä toi sama tyyli puree jotenkin mun mielestä paremmin. Tosin sekin vaatii sellaisen oikean mielentilan, että pääsee mukaan siihen hypnoottiseen tunnelmaan. Toisaalta sitten kun siihen pääsee messiin, niin fiilis on sama kuin olis itse siellä keikalla.
 
Ei päästä helpolla enää Fränk fanejaan :O)
 
Viimeisimpien tietojen mukaan Fränk työstää tällä hetkellä useita projekteja, joten materiaalia luulisi pukkaavan ulos jossain vaiheessa.
 
PsychedelicWarlord
24.02.2006 12:04:09 (muokattu 24.02.2006 12:06:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut hieman vaikeuksia tuon Eye Of The Stormin kanssa. Ne tosiaan kuullostaa vähän tylsiltä verrattuna sen aikaisempaan tuotantoon. Esim. He's Calling on rytmiltään aika junnaava veto, mutta toisaalta kitararaitojen puolesta ihan priimakamaa.
 
Tätä juuri tarkoitin.Eritoten ne pidemmät biisit voi tuntua turhalta venyttelyltä.Marino itse sanoo levyn kansivihkosessa ,että tarkotus oli nimenomaan pitkät biisit ja soolot.Meitsi taas diggaa ukon soundia ja soolosoittoa joten jaksan tuota vinguttelua kuunnella pitkästikin.Vaatii tosin keskittymistä.
 
Ja sitten tuo itse visio on niin epämuodikas ,että nostan hattua sen toteuttamiselle.
 
Ite diggaan kuitenkin tolta levyltä eniten Avalonista. Tuo mieleen hieman Allman Brothersien In Memory of Elizabeth Reedin.
 
Kappas ajattelin itse juuri samaa.
 
Ei päästä helpolla enää Fränk fanejaan :O)
 
Ei.Siinä kansilehden haastattelussa kertoo ,että oli From the Hip levyn jälkeen niin kypsynyt musiikkibisnekseen ,että meinasi lopettaa koko touhun..
 
Niinpä tämä levy on tehty käsittääkseni just sellaiseksi kuin Marino on itse halunnut.
 
Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi..
aikavaikea
27.07.2006 11:24:16 (muokattu 27.07.2006 12:14:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostanpa tämän kun (nyt vasta) löysin tämän mainion Marino-soittimen http://mahoganyrush.net/mp3/pop_me_up.html josta voi kuunnella lähes koko herran tuotannon. Nyt on soimassa Full Circle, enkä vuosien jälkeen muistanutkaan kuinka hyvä levy tämäkin on.
 
E: Ei kai Frank itse laula tuossa Eye of The Stormin "Heat Of The Moment" -biisissä? Ihan kamalan kuuloista.
 
I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man.
PsychedelicWarlord
28.07.2006 08:55:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostanpa tämän kun (nyt vasta) löysin tämän mainion Marino-soittimen http://mahoganyrush.net/mp3/pop_me_up.html josta voi kuunnella lähes koko herran tuotannon. Nyt on soimassa Full Circle, enkä vuosien jälkeen muistanutkaan kuinka hyvä levy tämäkin on.
 
E: Ei kai Frank itse laula tuossa Eye of The Stormin "Heat Of The Moment" -biisissä? Ihan kamalan kuuloista.

 
Muistikuvan mukaan vetää ko.levyllä kaikki laulut.
 
Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi..
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «