Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Queen
1 2 3 4 580 81 82 83 84
Exhausted
23.01.2022 08:49:00 (muokattu 23.01.2022 08:49:34)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Exhausted: Steve Howe on ainoa joka on Brian Mayn lisäksi soittanut kitaraa Queenin biisissä (ja tietty Freddien rämpytys Crazy Little Thing Called Lovessa)
 
Ei saakeli mä unohdin että Deacon soitti itse kitaraa toisinaan, ainakin Another One Bites the Dustin funkkijutun
 
Hot Space kallistui mun korvissa enemmän 70-luvun diskoon kuin 80-luvun synapoppiin mutta en oo sitä kyllä kauheesti kuunnellu
Flash
24.01.2022 08:25:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Exhausted: Ei saakeli mä unohdin että Deacon soitti itse kitaraa toisinaan, ainakin Another One Bites the Dustin funkkijutun
 
Deacon taisi soittaa kaikilla tekemillään kappaleilla basson lisäksi kitaraa ja / tai kiippareita.
 
Live Music Is Better!
kk80
24.01.2022 22:19:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flash: Deacon taisi soittaa kaikilla tekemillään kappaleilla basson lisäksi kitaraa ja / tai kiippareita.
 
Ei soittanut. Muutamassa kappaleessaan soitti jotain kitaraosuuksia, mutta ei kaikissa. Olen ymmärtänyt että kitaristina on ihan taitava mutta en löisi vetoa että on mikään velho kiippereiden kanssa.
 
Roger soittaa myös muutamalla kappaleella kitaraa etenkin tuossa 70 -luvun tuotannossa.
 
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
msalama
25.01.2022 06:38:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

soittaa myös muutamalla kappaleella kitaraa
 
Taylor soittaa Teleä ainakin siinä kieliposkisessa Sheer Heart Attack-kvasipunkryynäyksessä. Meinasin jo sanoa, että ko. "biisi" on helvetin huono; mutta sehän on itse asiassa pikemminkin helvetin hyvä, koska se on silkkaa vittuilua alusta loppuun.
 
Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/
Regalis Apertura
25.01.2022 09:29:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuota en tiennytkään että Taylor olisi soittanut kitaraakin;)... Aina näin vain rumpusetin ääressä. Taitavat olla kaikki Queenin herrat multi-instrumentalisteja (jos kerran Deaconkin olisi soittanut muutakin kuin bassoa)?
 
Exhausted
25.01.2022 11:11:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taylor duunasi myös synajuttuja kasarilla, esim Radio Ga Ga
abassimo
25.01.2022 16:02:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiiä Queenin biiseistä, mutta omalla soolourallaan Taylor ainakin soittaa kitaraa, bassoa, koskettimia, rumpuja ja laulaa. Queenissa vissiin kaikki bändin jäsenet oli multi-instrumentalisteja.
 
Suddenly diu diu
HaloOfFlies
06.04.2022 13:09:29 (muokattu 06.04.2022 13:13:05)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomen keikat siirtyvät Tampereen Nokia Areenalle. Päivämäärä pysyy samana. Hartwallin keikalle ostetut liput eivät käy sellaisenaan uuteen paikkaan. Lippupiste toimittaa korvaavat liput sähköpostilla kevään aikana.
 
https://www.soundi.fi/uutiset/queen … in-konsertit-siirtyvat-tampereelle/
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Regalis Apertura
11.04.2022 21:01:15 (muokattu 11.04.2022 21:01:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Freddie Mercury:loppunäytös (dokkari Freddien 5 viimeisestä vuodesta)
 
https://areena.yle.fi/1-61276170
 
Milkop
07.06.2022 14:55:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008869186.html
 
BRITTILÄINEN rock-yhtye Queen julkaisee syyskuussa arkistoistaan kappaleen, jolla kuullaan edesmennyt laulaja Freddie Mercury. Yhtyeen kitaristi Brian May ja rumpali Roger Taylor kertoivat asiasta Britannian yleisradioyhtiölle BBC:lle viime lauantaina. Face It Alone -niminen kappale syntyi osana vuoden 1989 The Miracle -albumin äänityssessioita.
 
Vähän aina epäilyttää tämä "jämien" kaivelu, mutta toisaalta Freddien ääntä on aina mukava kuulla. Katsotaan ja kuunnellaan syyskuussa mitä tulee.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Tympee Huttunen
08.06.2022 07:22:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Suomen keikat siirtyvät Tampereen Nokia Areenalle. Päivämäärä pysyy samana. Hartwallin keikalle ostetut liput eivät käy sellaisenaan uuteen paikkaan. Lippupiste toimittaa korvaavat liput sähköpostilla kevään aikana.
 
https://www.soundi.fi/uutiset/queen … in-konsertit-siirtyvat-tampereelle/

 
Mitenköhän tämän kanssa käy? Kevät on taputeltu, eikä lippuja näy. Hämmentää, että samalla lippu.fi on myyvinään lippuja, joita ei voi kuitenkaan ostaa.
 
HaloOfFlies
08.06.2022 11:09:52 (muokattu 08.06.2022 11:17:49)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tympee Huttunen: Mitenköhän tämän kanssa käy? Kevät on taputeltu, eikä lippuja näy. Hämmentää, että samalla lippu.fi on myyvinään lippuja, joita ei voi kuitenkaan ostaa.
 
Taisi olla niin että jos kesäkuun loppuun mennessä ei ole korvaavat liput tulleet, niin on kehotettu olemaan Lippupisteeseen yhteydessä. Siirtoprosessi on vissiinkin vielä kesken ja lippuja vapautuu myyntiin sitten kun se on suoritettu loppuun. Itsekin odottelen korvaavaa lippua 25.7. keikalle.
 
Tosin itselläni piti esim. korvaava Kiss-keikan lippu tulla jo toukokuun aikana eikä vieläkään näy.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Zed
19.06.2022 13:54:31 (muokattu 19.06.2022 21:21:17)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Vähän aina epäilyttää tämä "jämien" kaivelu, mutta toisaalta Freddien ääntä on aina mukava kuulla. Katsotaan ja kuunnellaan syyskuussa mitä tulee.
 
Tämä kappalehan on pyörinyt julkisuuteen levinneiden demojen joukossa ainakin parin vuosikymmenen ajan, ja viime päivinä sitä on näemmä popahdellut Youtubeen useammankin lataajan toimesta: https://www.youtube.com/watch?v=LtU99BggysU . Miehen ääni oli kieltämättä erittäin hyvässä kunnossa Fat Freddie -aikakaudella 88-89.
 
33 miestä o istu sonnalla mutta! ,+ -haitaripartio
HaloOfFlies
20.07.2022 18:37:47 (muokattu 20.07.2022 18:41:54)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maanantaina sitten pääsee näkemään Mayn ja Taylorin livenä Adam Lambertin kera. Pari viikkoa sitten sain korvaavan lipun ja permantopaikka säilyi. Kyllähän tätä jo vähän odottaa.
 
Ja eilenhän Brian May täytti 75 vuotta.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
HaloOfFlies
27.07.2022 11:06:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipahan elämys. Visuaalisesti upein keikka millä olen ikinä ollut. Klassikkoa toisensa perään. Ja kylmät väreet meni kun Freddie tuli ruudulle vetämään Love Of My Lifen lopussa duettoa Brianin kanssa. Ne läpyt biisin lopussa ja silminnähden liikuttunut Brian. huh. Siinä oli jotain tosi maagista. Jos tämä oli Queenin viimeinen keikka niin olen todella iloinen, että sain olla paikalla sitä todistamassa.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Eki C
27.07.2022 15:46:53 (muokattu 27.07.2022 23:14:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Olipahan elämys. Visuaalisesti upein keikka millä olen ikinä ollut. Klassikkoa toisensa perään. Ja kylmät väreet meni kun Freddie tuli ruudulle vetämään Love Of My Lifen lopussa duettoa Brianin kanssa. Ne läpyt biisin lopussa ja silminnähden liikuttunut Brian. huh. Siinä oli jotain tosi maagista. Jos tämä oli Queenin viimeinen keikka niin olen todella iloinen, että sain olla paikalla sitä todistamassa.
 
Samaa mieltä. Tällaista elämystä on tarpeetonta tulkita keikkakriitikon näkökulmasta, kuten monilla saiteilla näköjään tehdään. Ainakaan itse en viitsi lukea esim. iänikuisia Freddie Adam vertailuja.
 
I woke up this morning
Tympee Huttunen
27.07.2022 19:33:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Upea keikka oli. Innuendo harmittavasti "haaskattiin" pelkkänä instrumentaalisena intronauhana ja tuntui hullulta ettei Show Must Go On tullut ollenkaan. Olikohan se enteellistä? Brian Mayn Love of My Life oli selkeä huippukohta ja Taylorin vetämä These Are the Days or Our Lives liikutti myös. Freddie oli tuoti tyylikkäästi esille. Adam Lambert ns. ownasi huikeasti Who Wants to Live Foreverin. Yllättävän intiimi keikka välillä ollakseen hallikeikka. Brian Mayn soolot komeetan päällä ja muuallakin olivat hienoja.
 
AP
05.08.2022 13:35:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Olipahan elämys. Visuaalisesti upein keikka millä olen ikinä ollut. Klassikkoa toisensa perään. Ja kylmät väreet meni kun Freddie tuli ruudulle vetämään Love Of My Lifen lopussa duettoa Brianin kanssa. Ne läpyt biisin lopussa ja silminnähden liikuttunut Brian. huh. Siinä oli jotain tosi maagista. Jos tämä oli Queenin viimeinen keikka niin olen todella iloinen, että sain olla paikalla sitä todistamassa.
 
Samat sanat, olimme silloijn maanantaina siis. Teknisesti upea ilta ja juuri nuo kaksi kappaletta olivat minustakin huippukohdat. Olenko julma, jos sanon että Taylorin soitossa alkoivat jo vuodet näkyä ja kuulua - sitä vastoin Mayhan vingutti kuin ennenkin. Deacon näkyi kovin vähän edes arkistopätkissä, mikä ehkä yllätti. Yhtä kaikki maailmanluokan esitys, kuinkas muuten.
 
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Zed
14.10.2022 11:25:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.youtube.com/watch?v=ijj_hheGEi0
 
Siinä se näköjään nyt olisi. Marraskuussa ilmestyy kuulemma The Miraclesta massiivinen boksi, jossa on mukana enemmänkin sessioiden hedelmistä työstettyä julkaisematonta materiaalia.
 
33 miestä o istu sonnalla mutta! ,+ -haitaripartio
HaloOfFlies
18.11.2022 21:50:40 (muokattu 18.11.2022 21:53:28)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Queen + Adam Lambert aikoo tehdä vielä yhden kiertueen, uutta musiikkia ei ainakaan näillä näkymin tule vaikka siitä onkin bändin kesken ollut puhetta.
 
https://variety.com/2022/music/news … set-taylor-hawkins-tour-1235434889/
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 580 81 82 83 84

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «