Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Whitesnake with Powell or Paice?
1 2 3 4 5 6
sirdickyj
16.09.2005 10:57:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta tossa I Surrender:issä on sentään nautittavaa (I Will Survivesta pöllittyä) kitararevitystä!
 
Tämä pöllitty kohta ei ole sattunut minun korviini, valaisetko?
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Mika Antero
16.09.2005 10:58:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä pöllitty kohta ei ole sattunut minun korviini, valaisetko?
 
Tarkoittaisikohan hän kitarasooloa?
 
aikavaikea
16.09.2005 11:30:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan ne Ballardin biisit aika iskelmiä, mutta eipä tuo minua haittaa.
 
Onhan tämä mennyt jo aikoja off-topikkiin, niin jatkukoon :). Eli ei Ballardin poppis mua muutoin häiritse. Pari levyä mulla on hältä ollut ja yksi (The fire still burns) löytyy hyllystä vieläkin ja hyvin kelpaa, mutta mielestäni ne nyt vaan ei passaa tonne "hevin" maailmaan. JuupasEipäs...
 
"I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on to suck other things..." -Rosanna Arquette
rheinone
16.09.2005 16:11:58 (muokattu 16.09.2005 16:21:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Off-topicci (I Surrender) jatkuu:
 
Tämä pöllitty kohta ei ole sattunut minun korviini, valaisetko?
 
Tarkoittaisikohan hän kitarasooloa?

 
Joo, taitaa olla viimenen kitarasoolo tai loppukertsi ennen feidausta. Helvetin maukasta kitarointia. Aina kun tulee radiosta tuo kohta, nään sieluni silmillä kun hymy karehtii Ritchien suupielissä kun se on keksinyt pölliä ton jutun juuri tähän. Sopii meinaan kuin nenä päähän.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
rheinone
27.09.2005 15:58:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parasta Whitesnake minulle "Snakebite" ja "Trouble", bonuksena Coverdalen kaksi ekaa sooloa.
 
Satutteko tietämään onko tuota Trouble-cd:tä jossain saatavilla kotimaassa tai edes Euroopan rajojen sisällä, vai pitääkö tosiaan tilata Amazonista?
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
rheinone
13.05.2006 19:51:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jibiiii! Troublesta ja kahdesta seuraavasta albumista on julkaistu remasteroidut CD-painokset. Mukana on vielä boonus-raitojakin. Tätä on odotettu - Eiku kauppaan!
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Mika Antero
13.05.2006 19:56:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jibiiii! Troublesta ja kahdesta seuraavasta albumista on julkaistu remasteroidut CD-painokset. Mukana on vielä boonus-raitojakin. Tätä on odotettu - Eiku kauppaan!
 
Ilimankos ainakin Love hunteria ja Live in the heart of the cityä -eli niitä vanhoja painoksia- myydään marketeissa kuudella rahalla.
 
Velli
13.05.2006 20:03:32 (muokattu 13.05.2006 22:40:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta tietysti jo pelkästään Crying in the rainin ja Here I go againin uusintaversiot ovat sen verran kamalaa kuultavaa, että Sykes ansaitsee vähintään tappotuomion.
 
Älähän nyt, Here I Go Againin uusintaversio on loistava. En osaa sanoa kumpi on parempi, Dan Huffin soittama amerikanversio vai tuo Sykesin versio. Kummatkin ovat joka tapauksessa huomattavasti parempia kuin se alkuperäinen, joka on todella pliisu mun makuun.
 
PsychedelicWarlord
13.05.2006 20:32:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älähän nyt, Here I Go Againin uusintaversio on loistava. En osaa sanoa kumpi on parempi su Dan Huffin soittama amerikanversio vai tuo Sykesin versio. Kummatkin ovat joka tapauksessa huomattavasti parempia kuin se alkuperäinen, joka on todella pliisu mun makuun.
 
Samaa mieltä olen.Coverdale on Mr.Whitesnake.Mutta itsen kyllä pidän eniten siitä Morsden/Marsten -menosta.
 
Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi..
Loijaa
13.05.2006 23:21:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Long Live Rock'n'Roll Mun mielestä se taas on tasaisen vahva levy. Jopa parempi ku Rising.
 
Ei helvetissä! Vaikka hyvä levy onkin, nii Rising on kaikin puolin huipputekele..Stargazerin soolo vaa venähtää ehkä vähä liian pitkäksi, mutta muuten täyden kympin levy ja Rainbown paras. Oma suosikki albumilta on Light In The Black
 
Ja mitä Down To Earthiin tulee, niin ite pidän sitä parempana albumina kuin viimeistä Dio-ajan levyä..ehkä jopa 2. paras Rainbow- levy. Bonnetilla on hyvä ääni, mutta äijän lavaesiintyminen ja ulkoasu oli kyllä jostai tosi syvältä..kattokaa vaikka Doningtonin Monsters Of Rock- pätkä, jos käsiinne saatte.. samassa pätkässä Herra Blackmore oli taasen sen ajan lempipuuhassaan..stratocasteri lentää kaaressa ihan näyttävän oloisesti.
 
That´s The Way That It Is
rheinone
14.05.2006 00:04:59 (muokattu 14.05.2006 00:06:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älähän nyt, Here I Go Againin uusintaversio on loistava. En osaa sanoa kumpi on parempi, Dan Huffin soittama amerikanversio vai tuo Sykesin versio. Kummatkin ovat joka tapauksessa huomattavasti parempia kuin se alkuperäinen, joka on todella pliisu mun makuun.
 
Tästähän on nyt ihan turhaa vääntää kättä, mutta "orkkis on se bestis" totes jo joku* jossain ketjussa ajat sitte, ja osuvasti.
 
E: *) vanha pieru
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
rheinone
18.05.2006 18:23:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilimankos ainakin Love hunteria ja Live in the heart of the cityä -eli niitä vanhoja painoksia- myydään marketeissa kuudella rahalla.
 
No nii, nyt on Troublen remasteri levylautasella. Uskomatonta mutta totta: En ole kuullut aikaisemmin lättyä kokonaisuutena, ainoastaan yksittäisiä piisejä. Saakohan täällä tollasta tunnustaakaan? Hieno albumi on kyseessä, menee meikäläisen tämänhetken 'Snake-suosikiksi.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Mika Antero
18.05.2006 18:31:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saakohan täällä tollasta tunnustaakaan?
 
Siulla on mennyt aika sen Saxonin parissa puuhastellessa, on jäänyt hyvät jytälevyt kuulematta...
 
Trouble on hyvä. En erityisemmin pitänyt siitä silloin 80-luvulla kun diggailin Ready&willingiä ja Come an' get itiä, mutta tänään kuunneltuna se on oiva levy.
 
rheinone
18.05.2006 18:37:11 (muokattu 18.05.2006 18:37:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siulla on mennyt aika sen Saxonin parissa puuhastellessa, on jäänyt hyvät jytälevyt kuulematta...
 
Ai siulla jäi jotain hampaankoloon siitä miun saxon-ketjun käpyli-kuitista ;+)
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Mika Antero
18.05.2006 18:46:40 (muokattu 18.05.2006 18:49:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai siulla jäi jotain hampaankoloon siitä miun saxon-ketjun käpyli-kuitista ;+)
 
Joo, kosto kourii...
 
EDIT: Ookkonää kuullu ne kaksi ekaa -oliko ne nyt Coverdalen soololevyjä olevinaan- David Coverdale's Whitesnaken ja North windsin? Ihan mallikasta tavaraa nekin.
 
rheinone
18.05.2006 18:49:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, kosto kourii...
 
No mitäs diggaat Coverdalen Into The Light albumista?
 
...siis saa tottakai muutkin ku kenkkunen ruotia tota uudempaa Coverdale-tuotantoa.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Mika Antero
18.05.2006 18:51:19 (muokattu 18.05.2006 18:51:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mitäs diggaat Coverdalen Into The Light albumista?
 
...siis saa tottakai muutkin ku kenkkunen ruotia tota uudempaa Coverdale-tuotantoa.

 
En oo kuullut, onko tuo joku "takasin bluesimpaan ilmaisuun" -levy vai mikä? En ole kuullut mitään äijän tuotantoa sitten 1987:n ja Slip of the tonguen. Sen verran suuria pettymyksiä ne olivat, että mielenkiinto loppui täysin.
 
No Coverdale-Pagea olen sentään kuullut.
 
rheinone
18.05.2006 19:06:06 (muokattu 18.05.2006 19:10:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ookkonää kuullu ne kaksi ekaa -oliko ne nyt Coverdalen soololevyjä olevinaan- David Coverdale's Whitesnaken ja North windsin? Ihan mallikasta tavaraa nekin.
 
Yksittäisiä piisejä ainoastaan, eli ne jotka on Snakebitella. Ovat noi albumit olleet viime vuosina "kiven alla".
 
E:
En oo kuullut, onko tuo joku "takasin bluesimpaan ilmaisuun" -levy vai mikä?
 
Eiku toi on ihan aito soolo-albumi. Vähän eri pohjalta ku noi WS-jutut. Mä diggaan ...paitsi sitä että kundi on vetäny levyn kanteen letin lyhyeks.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Mika Antero
18.05.2006 19:14:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ovat noi albumit olleet viime vuosina "kiven alla".
 
Niin taitaa olla. Itselläni on huonosoundinen cd, jossa on molemmat samalla levyllä.
 
Eiku toi on ihan aito soolo-albumi. Vähän eri pohjalta ku noi WS-jutut. Mä diggaan
 
Aha, tuohan melkein jo kiinnostaa. Onko se rokkia vai iskelmää vai mitä se on?
 
...paitsi sitä että kundi on vetäny levyn kanteen letin lyhyeks.
 
No sittenhän se on ihan huono levy...
 
rheinone
18.05.2006 19:22:27 (muokattu 18.05.2006 19:28:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aha, tuohan melkein jo kiinnostaa. Onko se rokkia vai iskelmää vai mitä se on?
 
Jotain siltä väliltä kai, en osaa lokeroida. Tai ei se ehkä iskelmää ole...
 
E: Kenenkään en oo kuullu kehuvan, ehkä mä oon ainoo joka pitää levyä hyvänä.
 
No sittenhän se on ihan huono levy...
 
Joo näin on, ihan huono. Tosin Coverdale saa paljon anteeksi kun on kasvattanu letin uudelleen asiallisiin mittoihin. Gillanille kannan kaunaa tosta fledahommasta edelleen...
 
EE: Into The Lightilta klippi:
http://www.youtube.com/watch?v=X2uv … vid%20coverdale%20love%20is%20blind
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «