Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Singer/songwriterit
1 2 3 4 5 6 7
Jag
23.09.2009 16:27:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin minäkin luulin, kunnes kuuntelin uudestaan Figure 8:n ;)
 
Liian pikä levy. 4 biisiä voisi huoletta karsia pois.
 
carnation: Siinä mielessä klassinen singer/songwriter, että kaikki kehuu sitä vaan siksi koska mies kuoli ennen aikojaan :) No joo. Mulle ei ole koskaan Elliott kummemmin uponnut, eikä miehen äänikään jostain syystä nappaa yhtään. Sanokaas joitain tiettyjä avainbiisejä, joilla pitäisi saada tällainen "vääräuskoinen" käännytettyä. Voisi nyt parin vuoden tauon jälkeen yrittää uudestaan.

 
No en kyllä rupea väittämään ettei artisin ennenaikainen poismeno vaikuttaisi lainkaan. Ainahan se musapiireissä nostaa jollain tapaa suosiota ja arvostusta. Ainakin näin mutu tuntumalta.
 
Hirveän vaikea nostaa mitään muutamaa. Spotify käyttäjille yritin tehdä jonkinlaisen soittolistan, jossa olisi vähän joka levyltä jotain. Sisältää myös pari Heatmiser biisiä, mutta ne on niin lähellä tuota soolotuotantoa, että eiväköhän mahdu.
 
http://open.spotify.com/user/jagi/playlist/1Xqdml4xrInTXnV7zX1TgY
 
"Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja". -MOT
wil-le
23.09.2009 19:43:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyseinen: A Perfect Kissin mies, joo. Talenttia on kuin pienessä ladossa.
 
Jep. Voisin mennä naimisiin Justin Lloydin kanssa.
 
it's nothing personal, you're an embarassment
kyseinen
23.09.2009 20:05:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wil-le: Jep. Voisin mennä naimisiin Justin Lloydin kanssa.
 
No se ei valitettavasti käy, koska Justin jo pyysi mua kertaalleen. Ettet olisi varastanut vitsin nimenomaan häneltä?
 
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
kyseinen
23.09.2009 20:07:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeilkaas pojat ja tytöt tätä levyä. Yks hienoimmista kuulemistani tämän genren levyistä.
 
Neil Finn Try Whistling This: http://open.spotify.com/album/5rZvHfEQBVPwIGgja8NnPd
 
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
wil-le
23.09.2009 20:14:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyseinen: No se ei valitettavasti käy, koska Justin jo pyysi mua kertaalleen. Ettet olisi varastanut vitsin nimenomaan häneltä?
 
Ei kyl mä ton ihan itse keksin :D
 
it's nothing personal, you're an embarassment
kyseinen
23.09.2009 20:35:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wil-le: Ei kyl mä ton ihan itse keksin :D
 
:P Kehuskelin vaan jotain miehen YouTube-pätkää, niin vastakommentti oli "Marry me".
 
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «