Muusikoiden.net
10.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: EI SIIS / ON SIIS, AC/DC -coverbändi, ketä soitti?
1
Mrezzye
10.09.2005 12:17:35 (muokattu 10.09.2005 12:19:15)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1995 tuli jopa levy "Letut ja Rocka"* , jonka ostin paljon myöhemmin Anttilan alelaarista. Onko jollain tiedossa, keitä taiteilijanimien Bon..Bon, Brother Johnson, Anus Bang, Bacon Bang, Spliff Willims ja Philippo Rudimento taakse kätkeytyy? Siis suomalaisesta poppoostahan on kysymys. Tiukkaa matskua kieltämättä vetävät.

EDIT: *) Live Tavastialta 27.8.1994, tuottaja Semi Bros. ja Timo Tolkki

Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
Salaud
10.09.2005 12:33:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rummuissa vissiin Atte Sarkima.

Houston, We have a Drinking Problem.
sirdickyj
11.09.2005 02:42:26

Atte Sarkima, Tipe Johnson, Esa Palosaari, Roope Latvala, Valtteri (Leitola?) ja Liksa Liikala tais olla se bändi tuolloin. Edellisenä vuonna oli Tommi Läntinen ja Hannu Leidenkin mukana, ja Roopen tilalla Mirka Lindström.

Shades of Donington...hieno tapahtuma, Kyyria soitti Faith no morea ja Mannerheim Whitesnakea sekä sitten tuo Ei siis/ On siis Accadaccaa. Sain pillua k.o. keikalta.

WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Velli
11.09.2005 09:36:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Atte Sarkima, Tipe Johnson, Esa Palosaari, Roope Latvala, Valtteri (Leitola?) ja Liksa Liikala tais olla se bändi tuolloin. Edellisenä vuonna oli Tommi Läntinen ja Hannu Leidenkin mukana, ja Roopen tilalla Mirka Lindström.

Shades of Donington...hieno tapahtuma, Kyyria soitti Faith no morea ja Mannerheim Whitesnakea sekä sitten tuo Ei siis/ On siis Accadaccaa. Sain pillua k.o. keikalta.

Ei ollut Roope Latvala ainakaan tuolla CD:llä soittamassa, eli se oli kait sitten se Mirka Lindström.

sirdickyj
11.09.2005 11:49:12

Ei ollut Roope Latvala ainakaan tuolla CD:llä soittamassa, eli se oli kait sitten se Mirka Lindström.

K.o. keikalla soitti mielestäni Roope, vai olikohan niitä keikkoja sitten kolme, joista yhtä en muista.

rheinone
11.09.2005 14:07:28

Ettet vain nyt muista väärin?

All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Max-X
11.09.2005 15:43:18

Sain pillua k.o. keikalta.

siis ihan joltain naiselta ???

"This is the best party I've ever been to... Don't let me die with that silly look in my eyes"
Masai-mies
11.09.2005 16:41:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siis ihan joltain naiselta ???

Eihän se kai oo oikeesti mahdollista? Korjatkaa jos oon väärässä.

I think I'm having a good time.
sirdickyj
11.09.2005 17:28:25 (muokattu 11.09.2005 17:29:14)

Ettet vain nyt muista väärin?

En, kuten en muista sitäkään kuinka eräs sälli pelas flipperiä ja JOTKUT laittoi genitaalit siihen lasin päälle. Sälliltä meni ns. pallo putkeen.

Lisättäköön että kyseessä olivat miespuolisten henkilöiden genitaalit.

Silvio Dante
11.09.2005 17:37:07 (muokattu 11.09.2005 17:55:20)

En, kuten en muista sitäkään kuinka eräs sälli pelas flipperiä ja JOTKUT laittoi genitaalit siihen lasin päälle. Sälliltä meni ns. pallo putkeen.

Lisättäköön että kyseessä olivat miespuolisten henkilöiden genitaalit.

Mä oon kuullut kans ei tuollaista olisi päässyt tapahtumaan. Kyllähän silloin 90-luvulla kun Tavastia avattiin uudestaan, Tavalla sattui ja tapahtui kaikenlaista kivaa kun siellä tuli "asuttua". Ei tarvinnu miettiä mihin sitä lauantai-iltaisin suunnisti, oli rock-discot, hyvät keikat, vastakkaisen sukupuolen edustajat jota piti aina piirittää loppuun asti niinku: Sain pillua k.o. keikalta. ja kaikki muukin. Those were the days!

Aijai!
Velli
11.09.2005 18:54:55

K.o. keikalla soitti mielestäni Roope, vai olikohan niitä keikkoja sitten kolme, joista yhtä en muista.

Kysyin joskus Roopelta ja se sanoi että ei ole mukana siinä levyllä. Innolla tosin selaili niitä kansilehtiä ja tarinoi jotain bändistä, mutta en muista mitä kun olin päissäni.

Mrezzye
12.09.2005 07:55:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin jo viskaamassa levyä tunkiolle, mutta tulin toisiin aatoksiin. Hyvää matskua kyllä, melkein parempi kuin alkuperäinen. No ei sentään ;)

Vähän tuota Latvalan mukanaoloa muistelinkin jostain kuulleeni, mutta kansilehtisessä kukaan kuvissa oleva ei häneltä näyttänyt, joten aloin itsekin epäillä muistini pettäneen pahanpäiväisesti. En siis ollutkaan ihan hakoteillä.

Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
rheinone
12.09.2005 11:00:24

Vähän harmittaa, kun olin noihin aikoihin täysin ulkona rockenroll-kuvioista, enkä päässyt koskaan näkemään keikkaa. Kyllähän bändin hyvä meininki välittyy tolta Letuilta&Rokalta. Livenä toimisi varmasti tänäpäivänäkin.

All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Jopa s
19.10.2010 08:40:28

Levyllä soitti Atte Sarkima, John Vihervä, Mirka Lindström, Valtteri Leitola, lauloivat Tipe Johnson ja Esa Palosaari ja sen äänitti Timo Tolkki. t.Vihervä

Jokapaikanapina
19.10.2010 08:43:19

Saatiin tähänkin vastaus :D

JussiKoo
19.10.2010 18:21:42

Parempi myöhään kuin ei illoinkaan.

"Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010)
aivokuolio
19.10.2010 18:45:45

Vihdoin nukun yöni.

Bluesmies
19.10.2010 20:56:24

Kiitos Jopa s! Nevö foget!!
rheinone
19.10.2010 21:08:12

aivokuolio: Vihdoin nukun yöni.

Jumaliste mä jo ihmettelinkin mistä se kaikki univelka on kerääntyny.

"Fucking hell, I'm 61. What do I need a sports car for? So I got a Range Rover." - Ozzy
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti