Muusikoiden.net
09.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Alkaline Trio
1
Mechanizm
15.08.2005 22:41:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tämän bändin ystäviä?
Itsellä Crimson ollut tovin kovassa kuuntelussa. Loistava levy, ja muuttuu koko ajan paremmaksi. Onnistunut paketti toimivaa punkkipokkia, hienoja koukkuja ja hyviä lyriikoita.

My Mojo Ain't Workin No More
not_my_day
16.08.2005 15:08:56

Fuck you Aurora.. Kova bändi on kyllä mut ei tää uus paketti oo mulle ainakaan vielä auennut ihan niin kovin kuin pari edellistä..

"Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..."
Mechanizm
16.08.2005 16:32:33

Fuck you Aurora.. Kova bändi on kyllä mut ei tää uus paketti oo mulle ainakaan vielä auennut ihan niin kovin kuin pari edellistä..

Hmmm, mitäs suosittelisit? Mulle ne aikaisemmat on aina kuulostanu hyvälle, mutta aika tasapaksuille kokonaisuutena. En omista yhtään, mut nyt kiinnostasi kyllä perehtyä tarkemmin.

My Mojo Ain't Workin No More
SiwamieS
16.08.2005 17:04:30

Good mourning on kyllä aika kova levy, muutama ei-niin-hyvä biisi, mutta loput ovatkin sitten melko hittiosastoa.. Uusinta en ole kuullut..

www.lieventavaasianhaara.net
rather be dead
16.08.2005 22:42:18 (muokattu 16.08.2005 22:49:08)

Crimson on perhanan kova. Huonoja kappaleita ei juurikaan ole, toisin kuin edellisellä levyllä. Tosin, oli Good Mourningillakin ~5 ihan mieletöntä hittiä, mutta kokonaisuus ei vaan auennut.

Loistava tämä uusi rumpali muuten. Tyylikkään näköistä ja kuuloista soittoa.

Edit: Jumalauta, olin unohtaa Hot Water Music- splitin. Jos bändi ei entuudestaan ole niin tuttu, niin suosittelisin hommaamaan tuon. Parhautta. Jade Treen sivuilta varmaankin löytyy jotain näytekappaleita.

Edit2: Tuolta löytyy:
http://www.jadetree.com/multimedia/artist/alkaline_trio

not_my_day
17.08.2005 12:49:01

Sama se minkä Alkalinen levyn ottaa kuunteluun, kaikki ne on lähellä genrensä kärkeä. :)
Kannattaa tutustua myös Bayside nimiseen jenkkibändiin jos AT:sta tykkää, paikoitellen kuulostaa vähän liiankin paljon samalta..

"Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..."
Kjukka
19.08.2005 13:17:07 (muokattu 19.08.2005 13:18:07)

Loistava rykäsy kyllä tää Crimson! Ässäbiisejä alusta loppuun. Good mourningilla (ja itseasiassa From here to infirmaryllakin) oli tosiaan ne muutama loistobiisiä ja loput enemmän tai vähemmän täytebiisejä.

Alkaline Trion parhaita puolia on mun mielestä sanotukset; sopivan rehellistä synkistelyä (+mustaa huumoria) menemättä kuitenkaan tahattoman koomisuuden puolelle.

Loistava bändi.

jannu
19.08.2005 14:37:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaas mulle, että mitä musaa tää on. Jäänyt luetuista jutuista jotenkin kuva emopunk-tyyppisestä, mutta jokin aika sitten nähty performanssi Conanissa oli vähän semmoinen Filter kohtaa APC:n -veto. Ja mistä kannattaa aloittaa tutustuminen?

"Täydellisessä maailmassa ihmiset eivät tarvitse virastoja kertomaan milloin heitä kusetetaan taloudellisesti."
- jannu 7.5.2005
Kjukka
19.08.2005 16:25:28

Kertokaas mulle, että mitä musaa tää on. Jäänyt luetuista jutuista jotenkin kuva emopunk-tyyppisestä, mutta jokin aika sitten nähty performanssi Conanissa oli vähän semmoinen Filter kohtaa APC:n -veto. Ja mistä kannattaa aloittaa tutustuminen?

Mä sanoisin että "synkkää pop-punkrokkia" :)

Tutustua kannattaa IMHO suoraan tästä uusimmasta, Crimson-nimisestä levystä. Ehjin kokonaisuus.

Mechanizm
12.01.2006 12:34:55

Tästä joku koittikin herätellä keskustelua uudella topikilla.
Itselläni Crimson menee aika kärkeen päättyneen vuoden parhaimpia levyjä listatessa.

You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
jussimus
12.01.2006 12:38:46

Alkaline Trio on tosi kova pumppu. Kyllä.

Robospock
12.01.2006 15:42:48 (muokattu 12.01.2006 17:40:36)

Joo kyllä Crimson on kova levy, mut ei nyt niinkään synkkää mun mielestä. Hyvää punkpoppia anyway. Menee Propagandhin ja Millencolinin uusien kanssa vuoden 2005 parhaiden punk-levyjen joukkoon gyl juu.

carnation
12.01.2006 15:50:05

Rock Against Bush Vol. 1 -kokoelmalta löytyy tältä bändiltä Warbrain-niminen kappale joka on saakelin hyvä. Hienot laulumelodiat. Sitä ei ole vissiin muualla julkaistukaan. Muuten en ole tutustunut bändiin, paitsi jonkun videon näin MTV:llä.

How bizarre.
OSTAKAA LEVYJÄ!
jannu
12.01.2006 16:32:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy sanoa, että Crimson oli viime vuoden ehkä pahin pettymys. "Time To Waste" lupasi hyvää, mutta loppu levy jäi niin biisien kuin tuotannonkin osalta kauaksi taakse. Ankeaa ja tylsää jenkkipoppista. Ensimmäinen kerta koskaan kun hankkiuduin eroon ostetusta levystä.

Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä?
Dumbweed
05.10.2008 18:32:44

Eikö kukaan enää kuuntele alkaline trioa kun tää ketju on näin kuollut. :D
Agony & Irony oli kyllä niin sairaan hyvä levy että täällä se kuluu jo hyvää vauhtia puhki.

Slobsteri
06.08.2010 01:36:25

Tottakai sitä Alk3 kuunnellaan! Miksi tämä ketju on näin kuollut, toimintaa pitäisi saada! Toivottavasti pojat saapuisivat tänne suomeenkin keikkailemaan ja soittamaan vanhoja hyviä kappaleita, sekä myös kultaisia uusia This addictionilta sekä agony & ironylta!

Booombox
15.01.2014 05:55:07

Nyt on noston paikka.

Uusi levy My Shame Is True on ollut tosi kovassa kuuntelussa. Toimivaa kamaa kaikin puolin, näillä jätkillä on kyllä melodiatajua. Ei tosiaankaan mitään uutta ja ihmeellistä mutta todella hyvää aivot narikkaan kamaa.

Bändi on muuten toukokuussa nosturissa, pakko mennä tsekkaamaan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti