Kipponi 21.11.2019 00:00:52 | |
---|
Boyakasha: Joo! Muusikoiden.Netin kevätretki: kaatuilemaan Karkkilan raitille ja etsimään Andy McCoyta Karkkilan loppumattomista anniskeluravintoloista! Miitti tonne ensi vuodeksi... Talousasioiden homekoira. |
TheMurno 21.11.2019 09:17:23 | |
---|
Kipponi: Miitti tonne ensi vuodeksi... Tervetuloa. Kyllä tänne sopii. |
Boyakasha 18.12.2019 13:27:05 (muokattu 18.12.2019 13:27:44) | |
---|
Helvetin hyvä Andy McCoy -aiheinen artikkeli Kimmo Aroluoman tekemänä nyt Custom Boardsin verkkosivuilla, ehkä paras ja yksityiskohtaisin artikkeli, jonka olen lukenut Andy McCoyn muusikkouteen ja kitarointiin liittyen koskaan. Joten mikäli artisti, muusikko, lauluntekijä, taiteilija ja kitaristi Andy McCoy kiinnostaa, kannattaa siirtyä seuraavaan linkin taa välittömästi: https://www.customboards.fi/blogs/articles/andy-mccoy-guitar-legend |
Kipponi 18.12.2019 14:57:36 | |
---|
Boyakasha: Helvetin hyvä Andy McCoy -aiheinen artikkeli Kimmo Aroluoman tekemänä nyt Custom Boardsin verkkosivuilla, ehkä paras ja yksityiskohtaisin artikkeli, jonka olen lukenut Andy McCoyn muusikkouteen ja kitarointiin liittyen koskaan. Joten mikäli artisti, muusikko, lauluntekijä, taiteilija ja kitaristi Andy McCoy kiinnostaa, kannattaa siirtyä seuraavaan linkin taa välittömästi: https://www.customboards.fi/blogs/articles/andy-mccoy-guitar-legendHyvä! Luin tuon yhdeltä istumalta tai olin kyllä sängyssä jossa luen muutenkin. Nyt on pedal board iskussa ja hyvät kitara piuhat. Talousasioiden homekoira. |
shuffle 18.12.2019 15:54:39 (muokattu 19.12.2019 10:41:27) | |
---|
Hyvä artikkeli. Käsittääkseni Andyllä ei ole enää omistuksessaan sitä ensimmäistä Hanoin aikaista kolmemikkistä Gibsonia. |
Guildfinger 18.12.2019 22:42:44 | |
---|
Cool, Hyvä Kimmo! Kiinnostava läpikäynti. Andyllä on ihan terve perusmeininki spedujen ja stygejen kanssa. Ei tarvita ihmeitä, jos käpälistä irtoo. |
Kefiiri 19.12.2019 09:04:56 | |
---|
Joo se oli asiallinen juttu. Myös Andyn soittotyylin analysointi oli ansiokasta. En ole musiikin asiantuntija. |
Rämppy 19.12.2019 10:00:10 | |
---|
Joo ehdottomasti lukemisen arvoinen artikkeli. Avarsi käsitystäni Andystä muusikkona. In Finland we have this thing called "diu diu". |
joku muu sikko 19.12.2019 13:01:00 | |
---|
Pe. 3.1. Tavastialla. Piti ihan lippu ostaa. Kun kerran vielä jossakin oikeaa kitararokkiakin soitetaan. Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni- |
texan 19.12.2019 15:43:03 | |
---|
joku muu sikko: Pe. 3.1. Tavastialla. Piti ihan lippu ostaa. Kun kerran vielä jossakin oikeaa kitararokkiakin soitetaan. Itsellä myös tuonne lippu hankittuna. Toivottavasti on Andy hyvässä kuosissa. |
Guildfinger 19.12.2019 16:24:42 | |
---|
Vastaava juttu olisi mukava lukea myös proviisori Stenforsista. Se hoiteli skebat hienosti yksin aikoinaan esim. tuuratessaan Demolition 23 Suomen keikat. Nassen kitarointi on jäänyt aivan liian vähälle huomiolle kansan keskuudessa. Sillä on aina ollut hyvä P90 meininki Andyn kaahauksen taustalla. Itse ihailen noita kahta nimenomaan värikkään skebamuurin aikaansaavana parivaljakkona, niin kuin monessa muussakin bändissä. |
shuffle 19.12.2019 17:07:35 (muokattu 19.12.2019 17:27:48) | |
---|
Guildfinger: Vastaava juttu olisi mukava lukea myös proviisori Stenforsista. Se hoiteli skebat hienosti yksin aikoinaan esim. tuuratessaan Demolition 23 Suomen keikat. Nassen kitarointi on jäänyt aivan liian vähälle huomiolle kansan keskuudessa. Sillä on aina ollut hyvä P90 meininki Andyn kaahauksen taustalla. Itse ihailen noita kahta nimenomaan värikkään skebamuurin aikaansaavana parivaljakkona, niin kuin monessa muussakin bändissä. Jep. Ma luulen että proviisori Stenforsin skittasetti oli aika hillitty ja simppeli aikanaan, tyyliin Gibson ja stäkki ilman speduja. Istuin 90-luvulla muutaman kerran proviisorin kanssa samassa pöydässä oppitunnilla lukiossa. Itse olin soittanut juuri pari vuotta aiemmin glamrokkibändissä, ja sitten Stenfors istui 50cm päässä oppitunnilla:) Ei paljoo puhuttu, hiljainen mies ja...hieman erottui muista lukiolaisista, joten piti matalaa profiilia. Tää oli siis 90-lukua, jolloin proviisorilla oli vielä rokkilook. Mukavan miehen vaikutelman jätti, todella hiljainen. Demolitionin näin Turussa jossain koulun liikuntasalissa. Oli vähän erikoinen keikkamestaksi. Ei minkäänlaista stagea, siinä vetivät keskellä lattiaa. Parhaimmillaan Jan oli ehdottomasti Andyn kanssa. Niillä oli jossain vaikka Underwater Worldissa mun mielestä samanlainen täydellinen kommunikaatio kuin vaikkapa Keithillä ja Ronniella Somegirls-albumilla. Nasse on ehdottomasti yksi legenda jota ihailen bändisoittajana. Two Steps on Nassen ja Andyn juhlaa. |
Guildfinger 19.12.2019 19:05:48 | |
---|
Tapasin myös lyhyesti Nassen baarissa noiden keikkojen jälkeen ja kysäisin, että mitä sillä oli Marsun lisäksi. Vastaus oli, että keltainen Bossin Overdrive spedu. Kävin sitten Soitin Huttusella tyyppäämässä kaikki keltaiset läpi ja siitä lähtien SD-1 on hoitanut homman...mutta se speduista. |
Kipponi 31.12.2019 14:23:25 | |
---|
Onhan tuo jo ihan suht' hyvää meininkiä: https://youtu.be/FgB8nfKxX6MNyt vaan salilta vähän lihaa kroppaan ja kunnon ruokaa ja äänen vahvistamista laulutunneilla. Biisikin toimii. Käden heiluttaminen vähän ärsytti. Talousasioiden homekoira. |
messalina 02.01.2020 00:03:19 | |
---|
Hyvä keikka tuo oli, olin katsomassa. Ihan kunniakkaasti Andy raakkui biisit läpi, ainoastaan malibu beach oli sellainen johon ääni ei selvästi riitä. Andy oli hyvässä kunnossa. |
Kipponi 02.01.2020 11:26:12 | |
---|
messalina: Hyvä keikka tuo oli, olin katsomassa. Ihan kunniakkaasti Andy raakkui biisit läpi, ainoastaan malibu beach oli sellainen johon ääni ei selvästi riitä. Andy oli hyvässä kunnossa. Hyvä juttu. Karkkila on sitten hyvä paikka Andylle asua. Vähemmän kupin tarjoajia, kuin hesassa. Talousasioiden homekoira. |
Mulgero 04.01.2020 09:35:34 | |
---|
messalina: Hyvä keikka tuo oli, olin katsomassa. Ihan kunniakkaasti Andy raakkui biisit läpi, ainoastaan malibu beach oli sellainen johon ääni ei selvästi riitä. Andy oli hyvässä kunnossa. Näköjään Andy tajunnu sen itekin, kun Tavalla oli Lagerstedt vetämässä Malibun. https://www.youtube.com/watch?v=BZHgbjNzby4 |
kaplan 04.01.2020 10:56:53 | |
---|
Paljonkohan oli yleisöä Tavalla eilen? |
Kipponi 04.01.2020 11:36:11 | |
---|
kaplan: Paljonkohan oli yleisöä Tavalla eilen? Videon, kun kattoo niin aika täynnä? Onhan tossa jo tekemisen meininkiä. Talousasioiden homekoira. |
texan 04.01.2020 13:56:26 | |
---|
Kipponi: Videon, kun kattoo niin aika täynnä? Onhan tossa jo tekemisen meininkiä. Olin paikalla. Hyvä keikka, lähes täynnä oli. Bändi ja Andy soittivat hyvin. Andyn laulu oli kyllä aikamoista raakkumista, no se oli jo tiedossa. Yleisön ikärakenne itseni mukaanlukien oli selvästi varttuneempaa. Nuorisoa ei näkynyt. |