Muusikoiden.net
17.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Blackmore's Night Turun keikan bussiyhteydet?
1
pwallin
29.05.2003 19:47:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaako joku Turkulainen neuvoa bussivuoron joka varmasti menee kyseiselle keikalle ja sieltä pois keskustorin kautta? Itse päädyin vuoroon 30..
 
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
Bonham
29.05.2003 19:53:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä sä ton 30 keksit? Se on joku palvelulinja, joka kiertää keskustassa ympyrää.
 
Caribia on keskellä ylioppilaskylää, jonne ajaa bussit 50, 51, 53 ja 54. Bussit lähtee Kauppatorin kulmalta, Aurakadun ja Eerikinkadun kulmasta. Niitä menee about 10 minsan välein.
 
Konserttiin on myyty vissiin n. 1500 lippua, joten bussipysäkillä varmasti näkee tunnistettavaa konserttiyleisöä.
 
Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan)
pwallin
29.05.2003 20:25:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä sä ton 30 keksit? Se on joku palvelulinja, joka kiertää keskustassa ympyrää.
 
Jotenkin tuosta aikataulutiedoista unettoman junareissun aivokapasiteetilla söhelsin...kiitos paljon avusta.
 
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
Bonham
29.05.2003 20:35:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkistin vielä asian ja kyllähän se 30 käy myös ylioppilaskylässä, olit oikeassa, mutta tekee melkoisen lenkin, eli ajoaika on ihan toista kuin noilla 5-alkuisilla
 
Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan)
FatSam
01.06.2003 14:14:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä sä ton 30 keksit? Se on joku palvelulinja, joka kiertää keskustassa ympyrää.
 
Caribia on keskellä ylioppilaskylää, jonne ajaa bussit 50, 51, 53 ja 54. Bussit lähtee Kauppatorin kulmalta, Aurakadun ja Eerikinkadun kulmasta. Niitä menee about 10 minsan välein.
 
Konserttiin on myyty vissiin n. 1500 lippua, joten bussipysäkillä varmasti näkee tunnistettavaa konserttiyleisöä.

 
Jaahas, Bonzo taitaa olla kans Turuust?
 
It started as a whisper, now try to dodge this roar...
Bonham
01.06.2003 14:25:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totta, ja mä viihdyn täällä oikein hyvin. Hieno kaupunki!
 
Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «