Muusikoiden.net
31.10.2020

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Abba the Show 29.11, kokemuksia?
1
kaukopoika
01.12.2018 01:26:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko paikalla sellaisia, jotka olivat ko. konsertissa torstaina? Mun teki mieli kovasti mennä, mutta tuli suruviesti, joka pani suunnitelmat uusiksi :( Jos joku oli, niin oliko yhtä hyvä, kuin tuben Zurichin tallenteella, oli jouset puhaltimet ja hieno meininki kaikenkaikkiaan, olisin niin kovasti halunnut mutta.. https://www.youtube.com/watch?v=qzQ3TdZeX0c

Nuootti
04.12.2018 16:40:35

Olin paikalla. Ostin liput viikkoa ennen kun tuli "kaks yhden hinnalla" -tarjous.
Mun mielestä hyvin vetivät. Soundit oli hyvät kun eivät vetäneet "yhdellätoista" vaan sopivasti. Sovitukset isolle soittajaköörille oli hienoja ja toimi. Kaikki solistit lauloi hyvin osuutensa. Settilista oli "pelkkää hittiä" niin kun olettaa sopii.
Hartwalli oli ehkä 20% täynnä (Finladia -talo tai Kulttis olis ollut sopivampi mesta) eli kolisi kolkkouttaan. Jossain vaiheessa piti vaan laittaa silmät kiinni ja kuunnella kun pelehtiminen "ABBA:na" meni överiksi. Onhan ne vähän näköisiäkin mutta tarviiko silti... Tykkäsin. Jatkoon.

kaukopoika
04.12.2018 22:53:51

Joo, kyllä sillä kataloogilla, mitä he loivat, on mahdollista soittaa pelkkiä hittejä. Onpas kumma, ettei ollu mesta täynnä, mä olisin ollut asiasta varma! Olikohan siellä sama jousi ja puhallinosasto, kun siinä Zyrichin keikalla, taisivat olla osa Lontoon Philharmoniaa?

Nuootti
07.12.2018 13:08:08

Kyllä jouset ja puhaltimet oli messissä. Ehkä pari tyyppiä vähemmän mitä tuossa juutuubipätkässä siellä lavalla heiluu (kaikkiaan).

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2020, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti