Muusikoiden.net
27.07.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Live Nation events club
1
Karvainen retku
04.09.2018 14:42:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liityin viime marraskuussa hädissäni kyseisen kerhon hopeajäseneksi varmistaakseni Iron Maidenin taannoisille keikoille kenttäliput. Silloin sain sähköpostin, jonka mukaan jäsenyyteni on voimassa silloisen jäsenkauden loppuun joulukuulle.
 
Eilen ajattelin liittyä uudelleen, jotta saisin lipun tulevalle Ozzyn ja Priestin Hartwallin keikalle ennakkoon, mutta tehdessäni uutta tunnusta (samalle sähköpostille jolle olin tehnyt edellisenkin marraskuussa) ilmoitettiin tunnuksen olevan jo käytössä. Kokeilin kirjautua sisään vanhalla tunnuksellani ja se onnistui. Tiedoissani lukee, että olen hopea-asiakas.
 
Kysymys kuuluukin: Uusiutuuko asiakkuus aina automaattisesti uuden jäsenkauden alkaessa ellei sitä lopeta jotenkin kuten esim. suoratoistopalveluissa (Neflix, Viaplay yms.)? Jos näin on, miten jäsenyyden voi lopettaa. En löytänyt Live Nationin, events clubin, enkä miltäkään muulta sivulta tähän vastausta. Auttakaa tyhmää.
 
Can't behave, no respect
mrk
05.09.2018 00:03:50 (muokattu 05.09.2018 00:06:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olin jäsen viime vuonna. Alkuvuona sieltä tuli uusi lasku tätä vuotta varten, mutta "eroaminen" onnistui vielä tuonkin jälkeen. Laitoin sähköpostia. Vastaavat nopeasti.
 
info at eventsclub piste fi
 
Kun tuonne liittyi loppuvuodesta sai sen loppuvuoden ikään kuin kaupan päälle ja jäsenyys jatkui koko seuraavan vuoden.
 
"Short On Long Term Goals"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «