Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: mistä liput
1
reetta11
03.03.2018 20:53:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olen ajatellut että olisi kiva käydä ulkomailla katsomassa konsertti, rolling stonesin puolan keikka olisi mielessä. osaisiko täällä joku maailman matkaaja auttaa ja neuvoa että mistä helpoimmalla ostaa liput? ym. matkaan liittyvä asia. kiitos.
 
Marlowe
08.03.2018 17:41:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reetta11: olen ajatellut että olisi kiva käydä ulkomailla katsomassa konsertti, rolling stonesin puolan keikka olisi mielessä. osaisiko täällä joku maailman matkaaja auttaa ja neuvoa että mistä helpoimmalla ostaa liput? ym. matkaan liittyvä asia. kiitos.
 
Rolling Stones ja Varsova, asia selvä. Liput voit hankkia esimerkiksi tämän linkin takaa. Luottokortinhan tuo tietenkin vaatii:
 
http://www.rollingstones.com/tickets/
 
Google-haku tuottaa helposti hakutulosten kärkeen Viagogon kaltaisia yrityksiä, mutta niihin ei kannata haksahtaa, ellei halua maksaa törkeää riistohintaa lipustaan.
 
"Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «