Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Red Hot Chili Peppers
1
Mia
09.03.2003 01:40:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko ketään tulossa kattomaan Pippureita Helsinkiin? Ite olin viimeks kummassakin konsertissa (joo, kuulostaa varmaan aika fanaattiselta..). Ei enää kauaa:) Viimeks pääsin juttusille Chad Smithin kanssa, jee:)
 
In the world where you can be anything-be yourself.
bluesman86
11.03.2003 12:32:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko ketään tulossa kattomaan Pippureita Helsinkiin? Ite olin viimeks kummassakin konsertissa (joo, kuulostaa varmaan aika fanaattiselta..). Ei enää kauaa:) Viimeks pääsin juttusille Chad Smithin kanssa, jee:)
 
no perkele se on kova rumpali.
 
Rock Rock
Trembleuse
11.03.2003 14:03:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä lippu löytyy. Viime kertanen keikka oli kylläkin hieman vaisu, mutta jospa tällä kertaa rokkais paremmin. Telkkarista tullut keikka, jossa rhcp rundas Foo Fightersin kanssa, oli erittäin yees.
 
Marko
-Mickill-
12.03.2003 13:02:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo ollaan menossa kattomaan pippureita.
 
Why Don't You Just... Fuck Off!
Nigo
14.03.2003 09:02:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo...
 
Frusciante
14.03.2003 21:22:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko ketään tulossa kattomaan Pippureita Helsinkiin? Ite olin viimeks kummassakin konsertissa (joo, kuulostaa varmaan aika fanaattiselta..). Ei enää kauaa:) Viimeks pääsin juttusille Chad Smithin kanssa, jee:)
 
Tapasitko sä oikeesti Chadin??? Millanen tyyppi se oli?? Mä aion tavata nyt gurun itse
 
hallelujah' rock' n rollah!
Mia
15.03.2003 01:19:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Tapasitko sä oikeesti Chadin??? Millanen tyyppi se oli?? Mä aion tavata nyt gurun itse

 
Mä sattumalta sain tosi hyvän paikan ihan backstage-verhon vierestä. Väliajalla Chad tuli siihen käveleskelemään ja kun mä olin tarpeeks "matalalla" siinä katsomossa niin se tuli kyselemään kuulumisia. Mä siinä sitten höpötin mitä ällistykseltäni kykenin ja äkisin jotain small talkia. Se oli tosi mukava setä ja hymyili koko ajan. Sillä oli hyvä meininki. En vaan tietenkään tajunnu pyytää nimmaria... No, ehkä joku toinen kerta..
 
In the world where you can be anything-be yourself.
Rikke
16.03.2003 01:35:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, tulossa ollaan.
 
Jos kerran pitää lähteä, niin lähdetään sentään kunnon ryskeellä!
mikko1
16.03.2003 20:48:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...tana ku en lippuja saanu...=(
 
you could be mine...
Mia
16.03.2003 23:45:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...tana ku en lippuja saanu...=(
 
Eikös tonne Turkuun mahu vielä? Jos sinne siis jaksaa matkustaa.
 
In the world where you can be anything-be yourself.
Morgan
17.03.2003 14:57:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Eikös tonne Turkuun mahu vielä? Jos sinne siis jaksaa matkustaa.

 
Kyllä Turun keikkakin on tietääkseni loppuunmyyty.
 
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
Masta
18.03.2003 16:56:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helsinkiin meen kattoon, aluks en saanut lippua, kun oli loppuneet mutta onneks sain sellaisen MTV:ltä =)
 
bassotus
18.03.2003 23:45:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..eturiviin :D ..
 
stupidity should hurt.
Lauri Saastamoinen
23.03.2003 18:40:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

totta helvetissä, tosin turkuun.
 
ja sitten jollekkin joka valitteli että ei oo saanut lippua niin vinkki: huuto.net
 
ainakin mitä oon kattonu niin hirmu monet ihmiset myy siellä pippureitten keikalle lippuja, monet vielä halvemmalla kuin alkuperäinen hinta! voi tietty olla että kaikki on hirmu suosittuja ja ostettu heti mutta kannattaa varmaan kokeilla!
 
"dont worry,be happy!"
LTD
23.03.2003 18:55:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäkin oon Turkuun tulossa/menossa.
Onko kellään mitään tietoa lämppäristä?
 
Morgan
23.03.2003 19:05:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäkin oon Turkuun tulossa/menossa.
Onko kellään mitään tietoa lämppäristä?

 
Turkuun minäkin menen ja lämppärinä on muistaakseni The Mars Volta.
Ja kaikille niille tiedoksi, jotka eivät ole lippuja saaneet ja sellaisen haluavat, niin molempiin keikkoihin on lippupalvelussa vielä yksittäisiä paikkoja jäljellä.
 
Forget the future don't live the past. Live for today because life goes too fast.
RikuTheMan
23.03.2003 21:29:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turkuun menossa... Onko mitään käsitystä millon rupeavat vetämään? Ovet aukee 18.30, mut kauan ne lämppää? Aika paska mäihä, mut seuraavana päivänä pitkän matikan kirjoitukset, mut ei auta valittaa...lattialla ollaan..ja pysytään!
 
Basifisti...
qfleax
24.03.2003 10:35:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turkuun menossa... Onko mitään käsitystä millon rupeavat vetämään? Ovet aukee 18.30, mut kauan ne lämppää? Aika paska mäihä, mut seuraavana päivänä pitkän matikan kirjoitukset, mut ei auta valittaa...lattialla ollaan..ja pysytään!
 
Muistaakseni Welldonen nettisivut sano, että lämppäri aloittais 20.00. Mutta tarkista tieto itse sivuilta ettet missaa mitään, sillä on aikaa kun mä tsekkasin.
 
-Mickill-
24.03.2003 14:38:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään RHCP livenä! Tunnin päästä lähtee bussi kohti helsinkiä, vittu että jännittää!!
 
You Broke My Heart (So I Break Your Face)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «