Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ilosaarirock 11.-13.7.2014 (Alice in Chains, Portishead..)
1 2
Muovinen
08.07.2014 21:20:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tännehän sitä ollaan ekaa kertaa raahautumassa koska Portishead. Bonuksena sitten Alice In Chains ja Opeth ja miinuksena se, että noi on kaikki peräkkäin plus vielä futiksen MM-finaali yhtä aikaa. Suomen kesä on lyhyt ja silleen.
 
Onko raviradan leirinnässä hyvät meiningit? Oon reissussa yksin pe-su mutta jotenkin luotan, että seuraa tulee löytymään...
obiwan
08.07.2014 21:30:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muovinen: Onko raviradan leirinnässä hyvät meiningit? Oon reissussa yksin pe-su mutta jotenkin luotan, että seuraa tulee löytymään...
 
On parhaat baardit imo ja kyllä sieltä kaveria löytyy. Itse en kyllä enää menisi telttailemaan, mutta olenkin maailman hiljalleen aikuistuva mies.
 
Jääpi nyt nämä kinkerit välistä, koska työt ja plääh. Toivottavasti Ellie Goulding palaa vielä Suomeen.
 
Muovinen
08.07.2014 21:50:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

obiwan: On parhaat baardit imo ja kyllä sieltä kaveria löytyy. Itse en kyllä enää menisi telttailemaan, mutta olenkin maailman hiljalleen aikuistuva mies.
 
Itse en missään nimessä menisi koko festareille ellei siellä olisi Portishead. Telttailusta on yhtä kauan aikaa kuin edellisistä festareista - Provinssirock ja Tool 2001.
t0mmi
08.07.2014 22:06:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervetuloa Rokkiin. Viimeisiä Ilosaarirockin säätöjä tässä puuhaan ja perjantaina pääsen toivottavasti vapaalle + Töminään.
 
Ilmoitusluontoista asiaa: nyt kävi niin, että lauantain ja sunnuntain Reilu rokkibrunssi on Tiketistä loppuunmyyty. Varataan kuitenkin pieni erä brunssilippuja molemmille päiville ovimyyntiin, eli syöpöttelemään haluavien kannattaa tulla heti kymmeneltä Kuntokeitaalle kärkkymään lippua.
 
Brunssi tarjoillaan Ravi- ja Niittyleirinnän vieressä sijaitsevalla Kuntokeitaalla lauantaina ja sunnuntaina klo 10-15.
www.ilosaarirock.fi/2014/info/festivaalialue#brunssi
 
Tällä hetkellä näyttää myös siltä, että perjantain Sulo-klubi saattaa myydä jo ennakosta loppuun.
 
Ennakkolippuja (Sulo, Töminä ja itse festari) voi vaihtaa rannekkeisiin myös Joensuun torilla Rokkikontilla lauantaihin saakka. Rokkikontin aukiolojat ja muuta juttua: www.ilosaarirock.fi/2014/felamaa/?p=184
zeplin song
15.07.2014 16:17:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipahan rokit! :) tosi mukava oli pitkästä aikaa päästä kahtelemaan ilosaaren meininkiä! Kova helle kyllä sopivasti iski ettei ihan kaikkia keikkoja jaksanut kahtoa mutta omasta mielestäni Haim ja alice in chains veti parhaiten.Eturivissä oli mukava tsekata AIC ja Jerryn kitaraplektra lähti kivasti mukaan :)
 
I want every fucking girl in the world to pick up a guitar and start screaming.
Esko Piirimäki
15.07.2014 19:42:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä mahtais löytää bändien settilistoja?
 
CountX
15.07.2014 19:54:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Esko Piirimäki: Mistä mahtais löytää bändien settilistoja?
 
Tuonne on ehditty näköjään jotain laittamaan: http://www.setlist.fm/search?query=ilosaarirock+2014
 
t0mmi
18.07.2014 20:14:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osallistukaa Ilosaarirockin asiakaskyselyyn: https://my.surveypal.com/ilosaarirock2014
 
Haastatteluja, kuvia, juttuja ja videoita viikonlopulta: http://www.ilosaarirock.fi/2014/felamaa
Muovinen
20.07.2014 23:47:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iso kiitos erityisesti Trentemollerista ja Portisheadista! Ensimmäisestä en tiennyt etukäteen mitään mutta huhhuijaa minkä keikan vetivät lauantai-iltana.
Gritsen
21.07.2014 02:08:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muovinen: Iso kiitos erityisesti Trentemollerista ja Portisheadista! Ensimmäisestä en tiennyt etukäteen mitään mutta huhhuijaa minkä keikan vetivät lauantai-iltana.
 
Samat sanat Trentemollerista! Itselle ei kyllä varsinkaan hypetyksen jälkeen Portishead iskenyt sitten yhtään.
 
"Nyt tarjoan sinulle virtuaalioluen kirjoituksesi johdosta, kippis!" - jazzmies
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «