Muusikoiden.net
08.12.2016

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Linkin Park Kaisaniemen puistossa 16.6.11
1
WIIlto
17.06.2011 14:53:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ketkä oli näkemässä? Millaiset fiilikset jäi?

Omasta mielestäni oli aivan tajuttoman loistava keikka! Linkin Park osasi esiintyä todella hyvin ja otti yleisön kokoajan huomoioon. Itse olin aivan keskellä eturivissä, joten olin käytännössä Chesterin alla, kun hän pomppasi kättelemään yleisöä kaiteesta roikkuen. Meininki oli uskomaton!

Lämppäreistä Middle Class Rutin levyn olin saman tien kuultuani ostanut, mutta petyin heidän live-esiintymiseensä. He eivät ottaneet riittävästi yleisökontaktia ja mikrofoni oli ihan liian hiljaisella. Hyvin huono päätös heiltä oli jättää New Low pois, vaikka se on bändin suosituin ja paras kappale :(

Dredg oli aika keskinkertainen lämppäri, mutta Die Antwoord ylitti ainakin minun ja kaikkien kavereideni odotukset. Se oli kunnon show, josta olisi joidenkin muusikoiden hyvä ottaa mallia. Tuo Pohjois-Amerikkalainen räppibändi varmasti tietää jakavansa musiikillaan mielipiteitä, mutta he tyylikkäästi haistattivat paskat epäilijöille. Näki hyvin, että he uskovat siihen, mitä tekevät. Siinä oli asennetta!!

Näin keikka pitää kyllä vetää! Nostan hattua Linkin Parkille (ja mieleenpainuvalle Die Antwoordille)!!

dixi19
17.06.2011 15:30:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WIIlto: Die Antwoord ylitti ainakin minun ja kaikkien kavereideni odotukset. Se oli kunnon show, josta olisi joidenkin muusikoiden hyvä ottaa mallia. Tuo Pohjois-Amerikkalainen räppibändi varmasti tietää jakavansa musiikillaan mielipiteitä, mutta he tyylikkäästi haistattivat paskat epäilijöille. Näki hyvin, että he uskovat siihen, mitä tekevät. Siinä oli asennetta!!

Muuta en tiedä, mutta nuo ovat kyllä eteläafrikkalaisia.

Linkin Park oli "ihan kiva" Provinssissa pari vuotta sitten, mutta jotenkin ainakin silloin tuntui vähän liian laskelmoidulta keikalta ilman oikeaa soittamisen iloa. Ehkä se oli silloin, nyt on nyt :)

anomus.com
WIIlto
30.06.2011 11:01:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho, joo niin ovatkin. Kirjoitin epähuomiossa väärin. Ja ainakaan minulle ei tullut sellaista fiilistä, että olisi liian laskelmoitua tai ainakaan se ei häirinnyt.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti