Muusikoiden.net
07.12.2016

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roskilde 2011
1
zxcasdqwe
22.02.2011 19:19:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt alkaa olemaan sellainen fiilis, että vois taas vuoden 2007 mutavyöryjen jälkeen vierailla kyseisellä festarilla. Ketään lähdössä tässä vaiheessa vuotta?

Tähän mennessä kiinnitettyjä artisteja mm. Kings Of Leon ja Iron Maiden.
Toi Kings Of Leon vois olla ihan jees nähdä. Itse toivoisin Radioheadia ja The Strokesia paikalle.

http://roskilde-festival.dk/uk/

"If you cant reach the stars, try the boobs."
ozz3
22.02.2011 20:50:29

Lähdössä ollaan viime vuotisten erittäin hyvien kokemuksien perusteella. Ja lineuphan näyttää jo nyt aika kivalta on kaikenlaista Maidenia ja Pj Harveytä jne. Ja ELMU:n kyydillä mennään.

M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
krautio
22.02.2011 21:59:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus tulen käymään siellä, en vaan vielä tiedä milloin.

Hey Ho, Let's Go!
rockhead
13.04.2011 17:04:04 (muokattu 13.04.2011 17:05:43)

Elmu ry:n matka (Helsingistä-Turusta) sisältää myös Roskilde festarilipun!
Suomessahan ei ole enää Roskilde festarilippu myyntiä!

Lisätiedot Elmu ry:n Roskilde festarilipun sisältävästä matkasta ja festarista : http://www.elmu.fi/node/51

Esiintymässä 2011 festivaalilla mm: IRON MAIDEN , KINGS OF LEON, M.I.A, ARCTIC MONKEYS, THE STROKES, ROB ZOMBIE, SOILWORK, BAD RELIGION, MASTODON, AFROCUBISM, AUTOPSY, ANNA CALVI, PJ HARVEY, KILLING JOKE, KYLESA, LYKKE LI, JAMES BLAKE, TARRUS RILEY, BIG BOI, OFWGKTA, CURRENCY, BLACK MILK, DÅÅTH, PARKWAY DRIVE, BRIGHT EYES, JUSTIN TOWNES EARL, JUSTIN ADAMS&JULDEH CAMARA, FEMI KUTI & POSITIVE FORCE, SEUN KUTI & EGYPT 80, THE EX, DEADMAU5...
Lisää tulossa pitkin kevättä, yhteensä noin 150 esiintyjää!

zxcasdqwe
13.04.2011 18:34:04

On mun mielestä ehkä paskin lineup vuosiin : D Saattaa olla makuasioita.

dipshit
13.04.2011 22:11:44

zxcasdqwe: On mun mielestä ehkä paskin lineup vuosiin : D Saattaa olla makuasioita.

Ihan samaa mietin..

"näin on , ei Räppi muusikot ei osaa ees laulaa ja lisäks yks räppäri vei mun tyttö kaverin . joten hevi on parasta" -hevi man
elbowski
14.04.2011 01:44:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zxcasdqwe: On mun mielestä ehkä paskin lineup vuosiin : D Saattaa olla makuasioita.

Onneksi! On muutenkin niin tiukka keikka-/reissuvuosi tässä meneillään että ei kyllä riittäisi aika ja resurssit tanskanmaalle lähtemiseen. Olisihan tuolla nuo pari ihan ässää nimeä mutta ei mitään sellaista minkä takia olisi pakkomennähetinyt.

Photography is truth. The cinema is truth twenty-four times per second.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti