Muusikoiden.net
10.12.2016

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Flamencoa Barcelonassa?
1
Kugelmeister
04.08.2010 21:26:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä luulisi kyllä löytyvän! Mistä hyviä, intiimejä keikkoja kannattaa siis etsiä? Olen tosiaan tämän viikon loppuun ja ensi viikon alun täällä niin vinkkejä otetaan vastaan! Kaikki mielenkiintoiset jazzkuppilat ja häröilyehdotuksetkin kelpaavat. Onko siis omia kokemuksia ja minkälaisia? Suuri kiitos niille ketkä vaivautuvat vastaamaan.

JarkkoN
06.08.2010 11:36:02

Barcelonassa flamenco taitaa olla sellaista lähinnä turisteille suunnattua, mutta käsittääkseni kuitenkin ihan pätevää touhua.... Itse kävin Placa Realilla sellaisessa mestassa kuin Tarantos. Siellä on joka ilta kerran tunnissa puolen tunnin veto. Hyvältä näytti ja kuulosti ainakin asiaan perehtymättömälle, vaikka tosiaan lähes koko yleisö koostui turisteista... Maksoi muistaakseni 8 euroa, mestassa istumakatsomo ja baari josta myös näkee hyvin

Ramblalla on muistaakseni yksi toinenkin flamencomesta, mutta se taitaa olla sellainen illallinen + show mesta joka aika paljon hintavampaa.

Sellaisia "aitoja" mestoja sivukaduilla ei minulle tiedossa.

Klapp
06.08.2010 14:02:33

Sitä luulisi kyllä löytyvän! Mistä hyviä, intiimejä keikkoja kannattaa siis etsiä? Olen tosiaan tämän viikon loppuun ja ensi viikon alun täällä niin vinkkejä otetaan vastaan! Kaikki mielenkiintoiset jazzkuppilat ja häröilyehdotuksetkin kelpaavat. Onko siis omia kokemuksia ja minkälaisia? Suuri kiitos niille ketkä vaivautuvat vastaamaan.

Totally-off-top, mut El Bosc de les Fades Ramblan sivukujalla, alapäässä katua, on kovin, kovin pistäytymisen arvoinen paikka. Jos on ohjelmaa, niin se on jotain uber-häröä teatterimeininkiä. Joskus tuolla luetaan satuja ääneen.

En tohdi paljastaa paikan luonteesta enempää, sillä se on siksi ainutlaatuinen miljöö. Tai no: sisällä kasvaa puu. Ja sit siellä on ehta suihkulähde kanssa.

Osoite on jotain Pasaje de la Banca.

"Tahdikkuus ja pidättyväisyys ovat aivan paikallaan ihmisten kanssa rupatellessa, mutta ei pidä kierrellä ja kaarrella, kun on kysymys musiikista." -David Mitchell: Pilvikartasto
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti