Muusikoiden.net
05.12.2016

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Leonard Cohen @ Hartwall Areena, 10.8.2010
1 2
Jokapaikanapina
24.04.2010 15:40:23 (muokattu 25.04.2010 19:41:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://plaza.fi/kaista/musiikki/uut … nard-cohen-saapuu-elokuussa-suomeen

Leonard taas siis tulossa Suomeen. Liput 58-89 e. Itse aion olla paikalla

Sergei Fallinen
25.04.2010 11:31:07

mieletöntä! siellä ollaan, viimeksi en päässyt enkä uskonut että toista tilaisuutta tulisi!

noista lipuista vielä mietin, et ei kai Cohen myy Areenaa täyteen ainakaan ihan heti? mietin vaan kun voi mennä vähän säädöksi itellä noitten hankkiminen

suck, baby, suck, with the CD of Chuck Berry, Chuck
ozz3
25.04.2010 14:00:34

noista lipuista vielä mietin, et ei kai Cohen myy Areenaa täyteen ainakaan ihan heti? mietin vaan kun voi mennä vähän säädöksi itellä noitten hankkiminen

Viimeksi ei ainakaan mennyt ihan heti loppuun, mutta täysi tupahan siellä sitten Leonardia odotteli. Aivan upea keikka oli muuten, yksi tunteikkaimpia iltamia joihin olen ottanut osaa. Sitä karismaa on vaikea ylittää. Ja yleisökin oli suomalaiseksi todella hyvin mukana.

Voisi harkita uudelleen menemistä, koska tämän jälkeen tuskin enää pääsee näkemään. Tai, niinhän minä sanoin jo viime kerralla.

M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
digitaalimies
26.04.2010 09:19:47

Mites lipunosto muilla sujui? Otin kaksi lippua etupermannolta eikä helevetin hitaan (12 min) ostoprosessin aikana missään vaiheessa näkynyt tarkempaa riviä tahi paikkaa. Lienevät kuitenkin vierekkäiset.

Lisäksi oli aivan mahtavaa, että pääsin taas käyttämään myös Menolippua. Aiemmin tänä keväänä olen ostanut lippuja niin Lippupalvelusta, Lipusta, Tiketistä kuin Piletistäkin, ja koko ajan on tuntunut siltä, että jokin vielä puuttuu.

Jokapaikanapina
26.04.2010 09:27:52

digitaalimies: Mites lipunosto muilla sujui? Otin kaksi lippua etupermannolta eikä helevetin hitaan (12 min) ostoprosessin aikana missään vaiheessa näkynyt tarkempaa riviä tahi paikkaa. Lienevät kuitenkin vierekkäiset.

Lisäksi oli aivan mahtavaa, että pääsin taas käyttämään myös Menolippua. Aiemmin tänä keväänä olen ostanut lippuja niin Lippupalvelusta, Lipusta, Tiketistä kuin Piletistäkin, ja koko ajan on tuntunut siltä, että jokin vielä puuttuu.

Mites noi oikein pitäis saada? Pitääks sinne rekisteröityä?

Kävin aamulla Stokkalla ja ei niitä lippuja tietty sieltä saanu

digitaalimies
26.04.2010 09:37:32

Jokapaikanapina: Mites noi oikein pitäis saada? Pitääks sinne rekisteröityä?

Menolipun netistä tai puhelinpalvelusta. Rekisteröityä pitää. Ainoana toimitusvaihtoehtona taisi olla postitus, eli 8 euroa ekstraa menee ottipa miten monta lippua hyvänsä.

Lippupalvelusta löytyisi toki lippuja Cohenin muille Skandinavian-keikoille, mutta tämän hoiti sitten Menolippu.

Jokapaikanapina
26.04.2010 10:30:47 (muokattu 26.04.2010 10:31:25)

Saatanan saatana, parhaat paikat jo menny sieltä permannon edestä ja alempien katsomoiden etuosista

EDIT: Onko ne liput sit oikeesti menny, vai onks ne jotenkin varattu tuolta?

Sergei Fallinen
27.04.2010 16:25:39 (muokattu 27.04.2010 16:31:21)

Jokapaikanapina: Saatanan saatana, parhaat paikat jo menny sieltä permannon edestä ja alempien katsomoiden etuosista

näinpä.

no, ei voi mitään, pakko mennä tonne johonkin perseeseen sit, vaik "varmaan" sais paremman lipun viel tuonnempana kun viittis odottaa

E. tai eipä sittenkään, tol luottolipul tulee ihan törkee hinta eikä oo rahaa nyt maksaa. ostetaanpa sit vaik joltain vikana iltana jos hyvä tuuri käy tai ootetaan seuraavaa keikkaa (no ei, kyl tää taitaa olla ihan oikeesti viimenen). Ärsyttävää kun nää tulee myyntiin aina 2-3 päivän varotusajalla!

Jokapaikanapina
05.05.2010 12:52:43

Mulle saa kaupitella järkevään hintaan lippua hyville paikoille jos ette ite pääse.

Jokapaikanapina
05.05.2010 22:18:00

Sain sittenkin lippu.fi:stä hyvät liput! Tänään tuli kai niitä siellä myyntii

Sergei Fallinen
06.05.2010 12:31:16

mä niin inhoon lippujen ostelua. Miksei niitä vaan voida antaa niille jotka sinne eniten tahtoo?

Jokapaikanapina
16.07.2010 21:22:27

Onkos mitään tietoo siitä, että millanen tää 2010 kiertue tulee oleen? Samalla setillä ja meiningillä vai jotain uutta tulossa? Mun puolesta sais sama settiki olla ku esim. Live At Londonilla, mut nyt ku alkaa oleen kaikki albumit hallussa, niin kelpais vähä eksoottisempiki settilista. Kunhan Who By Fire tulee, niin oon ilone.

Jokapaikanapina
30.07.2010 13:32:13

Jokapaikanapina: Onkos mitään tietoo siitä, että millanen tää 2010 kiertue tulee oleen? Samalla setillä ja meiningillä vai jotain uutta tulossa? Mun puolesta sais sama settiki olla ku esim. Live At Londonilla, mut nyt ku alkaa oleen kaikki albumit hallussa, niin kelpais vähä eksoottisempiki settilista. Kunhan Who By Fire tulee, niin oon ilone.

SPOILEEEEEEEEEEEEEEEEEEER.

..
..
..

Kutakuinkin sama setti ollu Live At Londonin kaa. Chelsea Hotel #2 erityismainintana lisätty. Lisäks uusia kappaleita soitettu, Born In Chains, The Darkness, Feels So Good. Ohessa mun lemppari noista, Born In Chains.

http://www.youtube.com/watch?v=Zv6aZ945StQ

Klapp
31.07.2010 10:13:03

Kutakuinkin sama setti ollu Live At Londonin kaa.

Ei kyllä vituta yhtään. Ei, vaikka välispiikitkin ois identtiset.

"Tahdikkuus ja pidättyväisyys ovat aivan paikallaan ihmisten kanssa rupatellessa, mutta ei pidä kierrellä ja kaarrella, kun on kysymys musiikista." -David Mitchell: Pilvikartasto
Jokapaikanapina
31.07.2010 11:53:06

Klapp: Ei kyllä vituta yhtään. Ei, vaikka välispiikitkin ois identtiset.

Juu, ihan mahtava setti siis kyllä! Ja kuuleman mukaan bändin esittely soolojen ja biisien aikana on lopetettu ja bändi esitellään vaan kahdesti settien lopussa.

balzary
03.08.2010 14:33:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle voi myydä pari lippua, jos on tullut esteitä keikallepääsyn suhteen.
Tellervo
11.08.2010 10:29:38

Oliskos jollain/missään settilistaa?

"Miehet on ihania ja musiikki on ihanaa."
Juugeli
11.08.2010 14:00:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tellu: Oliskos jollain/missään settilistaa?

Tämmösen kirjoitin muistiin keikan jälkeen. Järjestystä en jaksanut muistella, joten ne on levytyskronologisesti tässä. Lopussa kolme uutta ja levyttämätöntä kappaletta.

Suzanne
Sisters of Mercy
So Long, Marianne
Bird on a Wire
The Partisan
Famous Blue Raincoat
Chelsea Hotel #2
I Tried to Leave You
Who by Fire
The Gypsy's Wife

Dance Me to the End of Love
Hallelujah
Heart with No Companion
If it Be Your Will
First We Take Manhattan
Ain't No Cure for Love
Everybody Knows
I'm Your Man
Take this Waltz
Tower of Song

The Future
Waiting for the Miracle
Anthem
Closing time
In My Secret Life
Boogie Street
Feels So Good
Born in Chains
The Darkness

A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello
Jokapaikanapina
11.08.2010 15:48:39

Hitto kun oli hyvä! Ylivoimasesti parhaat saundit mitä oon kuullu ja hitto, ite soitteluaki tuli hyvin yli kolme tuntii.. Älyttömän hyvää yhteissoittoo ja vitsi Sharon Robinson on hyvä laulaan! Äärettömän hyvä ja tasapainonen ääni, ja sen vibrato.. Lisäks, mun mielestä Cohenin ääni oli Live at Londoniiki paremmassa kunnossa.

Juugeli
11.08.2010 16:36:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokapaikanapina: Hitto kun oli hyvä! Ylivoimasesti parhaat saundit mitä oon kuullu ja hitto, ite soitteluaki tuli hyvin yli kolme tuntii.. Älyttömän hyvää yhteissoittoo ja vitsi Sharon Robinson on hyvä laulaan! Äärettömän hyvä ja tasapainonen ääni, ja sen vibrato.. Lisäks, mun mielestä Cohenin ääni oli Live at Londoniiki paremmassa kunnossa.

Komppaan tätä! En osaa sanoa oliko Cohenin ääni varsinaisesti parempana, mutta ainakin muutamat biisit veti mielestäni eloisammin kuin tolla dvd:llä. Ainakin Take this Waltz oli nyt yhtä kaunis kuin levylläkin ja miehen innostus Closing Timea laulaessa ja yleisön koko biisin ajan jatkuvaa käsien taptutusta kuunnellessa oli hymyilyttävää seurattavaa :)

Helvetin hieno keikka kaiken kaikkiaan. Ja tosiaan yli kolme tuntia!! Luulin, että edellisellä kiertueella oli harvinaisen pitkää keikkaa näinkin vanhalta konkarilta, mutta ei: Cohen pistää paremmaksi.

A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti