Muusikoiden.net
10.12.2016

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuopio RockCock
1
VolmariKuulapää
12.02.2010 01:05:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuonne ollaan suuntaamassa täältä länsi-rannikoltakin. http://www.kuopiorock.com/ Lipun hinta vs. esiintyjät on kyllä kohdillaan. Baseballs, Anna Abreu ja HipHop-hörhöt eivät ole ne suurimmat hitit wanna-see-listalla, mutta tokkopa niistä nyt haittaakan siellä on. Varsinkin kun ohjelmisto noin muuten on enemmän kuin kohdillaan: Viikate, Turmion Kätilöt, Popeda, PMMP, Klamydia, StaM1na, Mokoma, Metsätöll..

Paska basisti - jyrkkä ei sooloille.
ötzi
28.02.2010 20:11:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en taida tänä vuonna edes vaivautua tuohon ulkopuolelle juomaan. Alkaa tämä popeda-Klamydia festari riittää

http://www.mikseri.net/artists/?id=99773 Älä satuta itseäsi!
hyllevi
28.02.2010 21:23:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo sama, vähän yritystä kehiin.

Sa(n)kari
01.03.2010 21:14:40

No hoho, joka vuosi melkein samat bändit, sitten kun tietää miten järjestelyt "pelaa" taas niin tarvii haaveillakaan tuonne menosta. Huumori.

Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni.
Antti1997
02.03.2010 10:43:27

Sa(n)kari: No hoho, joka vuosi melkein samat bändit, sitten kun tietää miten järjestelyt "pelaa" taas niin tarvii haaveillakaan tuonne menosta. Huumori.

Itse olen ollut paikalla kerran, vuonna 2006, ja järjestelyiden toimimattomuus jäi kyllä itsellekin päällimmäisenä mieleen. Luulisi tosin, että sen jälkeen ovat osanneet parantaa, mutta ei kai sitten.

hyllevi
02.03.2010 11:02:03

Minun kokemuksieni mukaan järjestelyt ovat ihan toimivat. Kaljaa saa nopeasti ja bändit soittavat ajallaan, mitä vikaa?

Stain
02.03.2010 11:59:55

Sa(n)kari: No hoho, joka vuosi melkein samat bändit, sitten kun tietää miten järjestelyt "pelaa" taas niin tarvii haaveillakaan tuonne menosta. Huumori.

joo, itsekään ei ole tullut käytyä sitten vuoden 2004, samat paskat bändit tosiaan joka vuosi. mutta mitäpä se järjestäjää haittaa jos vaan liput käy kaupaksi. henkan rockcock -klubeilla ollut useammin parempi tarjonta kuin itse festarilla.

"no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
VolmariKuulapää
03.03.2010 18:56:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs niissä järjestelyissä mahdollisesti mättää? Ajateltiin tosiaan vaivauta paikalle, nyt kun Puustockia ei enää ole :(, mutta jos homma on jotenkin epämääräistä, niin kannattaa tuskin n. 600 km ajella suuntaansa tuonne. Bändivalintoihin en ota kantaa, mutta yleisesti viihdyn itse enemmän pienemmillä festareilla kuin esim Provinsissa.

Paska basisti - jyrkkä ei sooloille.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti