Muusikoiden.net
06.12.2016

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Placebo Suomeen
1
HaloOfFlies
12.08.2009 12:01:18 (muokattu 12.08.2009 12:03:06)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=17566

On taas syksylle rahanmenoa vähän.

"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
teg
12.08.2009 17:38:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep. Pari edellistä keikkaa Suomessa on olleet sen verran hienoja, että ei tätäkään voi oikeen välistä jättää. On sentään työpaikan lomautuksista, jotka ajoittuvat juuri tuohon ajankohtaan, jotain hyötyä. Ei tartte alkaa järjestelemään vapaata tai vuoroja.

HaloOfFlies
17.08.2009 12:37:30

Liput oli menneet 20 minuutissa.

"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
teg
17.08.2009 17:28:12

danny: Liput oli menneet 20 minuutissa.
Lippupisteen luukulla olin ensimmäisenä, 5 vaille 9 kun myyjätäti avasi koneen, niin jäljellä oli 18 kpl kenttälippuja! (Mihin lie olivat menneet ja kuka ne sai, sitä tarina ei kerro. Jonkunmoinen pre sale oli, mutta itse ainakaan en moisesta hyötynyt lukuisista yrityksistä huolimatta.) No seuraavana tilttas koko kompuutteri (melko normaalia Lippupisteen tapauksessa) ja kun kone parin minuutin yskimisen jälkeen suostui yhteistyöhön, niin valtaosa lipuista oli mennyt ja yläkatsomo kutsui.

Ikävä homma, että lippujen osto on mennyt tälläiseksi pelleilyksi. Vanhaan hyvään aikaan ritti kun oli jonossa myyntiintulo päivänä tai ahkerasti viitsi soittaa puhelimella. Nyt on kaikkea (maksullista tietenkin) ennakkomyyntiä, vippilippujen sikahintaisia ostomahdollisuuksia ym.mukavaa. Vaikeeksi on keikoille meno tehty.

HaloOfFlies
17.08.2009 17:37:05

Tämä on kyllä totaalisen naurettavaa että pitää olla jotain ennakkomyyntejä. Muille keikalle haluaville jää vaan pelkkä luu käteen.

kanisteri
17.08.2009 18:01:32

teg: Lippupisteen luukulla olin ensimmäisenä, 5 vaille 9 kun myyjätäti avasi koneen, niin jäljellä oli 18 kpl kenttälippuja! (Mihin lie olivat menneet ja kuka ne sai, sitä tarina ei kerro. Jonkunmoinen pre sale oli, mutta itse ainakaan en moisesta hyötynyt lukuisista yrityksistä huolimatta.)

Tuskin noin laajoja presaleja on missään ollut, että kaikki kenttäliput ois mennyt. Mä veikkaan että landepaukkujen lippupisteet printtailee oman kylän pojille lippuja pinoon etukäteen.

tunag
17.08.2009 19:35:24

Itsellä oli sekä Lippupisteen että Tiketin sivut auki hyvissä ajoin ennen yhdeksää, mutta tasalta meni molemmat hetkeksi jumiin ja kun lopulta pääsin 9:05 tilaamaan, niin kenttä oli loppuunvarattu. Koko työpäivän yritin vielä päivystää mahdollisia kenttäpaikkoja, mutta turhaan. Pari lippua sain alakatsomosta hyviltä paikoilta vielä kymmeneltäkin, mutta ei paljon kiinnosta. Vaihdan erittäin mielelläni kenttälippuihin, jos jotakuta kiinnostaa.

teg
17.08.2009 20:27:00

kanisteri: Tuskin noin laajoja presaleja on missään ollut, että kaikki kenttäliput ois mennyt. Mä veikkaan että landepaukkujen lippupisteet printtailee oman kylän pojille lippuja pinoon etukäteen.

Yhtyeen omilla sivuita oli linkki pre-sale hommaan. Itse en moista koskaan saanut toimimaan.
Lippupisteen tätin kanssa juurikin tästä etukäteen printtailu mahdollisuudesta jutustelin sen verran, että ainakaan hänen mukaan niitä ei kyseisenä lipunmyyntipäivänä pysty etukäteen printtaileen. Joskus olen kuullut, että jäähallikeikoilla myytäisin 2000 lippua seisoma/kenttä katsomoon. Se, että olisiko ne melkeen kaikki myyty ennakkoon tuntuu kyllä aika oudolta. Joku veti taas kerran vissiin välistä, mutta kuka???

Tuonne huuto.nettiin en edes ole viittiny kattoa. Kai ne kaikki on jo sielä myynnissä.

riikz
17.08.2009 22:19:59

Se presale tais loppua joskus perjantai iltapäivästä, ainakin perjantaina päivällä toimi se linkki. Eihän presalet yleensäkkään siihen normimyynti päivään asti kestä. Sieltä sai ihan valita kartasta mille paikalle haluaa jos katsomolipun halus, ja ihan hyvin niitä katsomolippuja olikin. Mutta eipä ollu pankkitunnuksia mukana kun olin reissussa viime viikon niin en saanu sieltä ostettua. Postin kautta ne liput olis tullu ja yhteensä hinta olis ollu jotain 59 postimaksujen yms. maksujen kans. Saipahan ainakin halvemmalla kun osti normimyynnistä:D ja toisaalta katsomoon olisin kuitenki menny niin ihan sama.

Jännää tämä elämä.
MV
18.08.2009 02:43:11

Offtopikkia; onko Lippupalvelu nykyään täysin syrjäytetty Lippupisteen ja Tiketin toimesta? Tuntuu kaikki liput menevän näiden kahden muun lafkan kautta tällä hetkellä. Jotenkin vierastan tuota kyllä, Lippupalvelu on ollut kauan se "tuttu ja turvallinen", mutta tämä Lippupiste vaikuttaa ainakin ihan paskalta. Otetaan esimerkiksi vaikka tuo Madonnan keikka.

Are you madferit?
HaloOfFlies
18.08.2009 10:53:23

MV: Offtopikkia; onko Lippupalvelu nykyään täysin syrjäytetty Lippupisteen ja Tiketin toimesta? Tuntuu kaikki liput menevän näiden kahden muun lafkan kautta tällä hetkellä. Jotenkin vierastan tuota kyllä, Lippupalvelu on ollut kauan se "tuttu ja turvallinen", mutta tämä Lippupiste vaikuttaa ainakin ihan paskalta. Otetaan esimerkiksi vaikka tuo Madonnan keikka.

Ei se ihan kokonaan taida olla. Ostin Suomi-ilmiöön lipun Lippupalvelusta-

maxx-
09.11.2009 17:15:51

Tikettiin on vapautunut lisää kenttälippuja myyntiin, ja lisäksi lippupisteessä on vielä lippuja saatavilla.
Lämppäreinä keikalla ovat Expatriate ja United.

teg
16.11.2009 20:37:37

Olipas hyvä keikka. Ihan selvästi eniten rok näkemistäni Placebo-keikoista. Oli pitkästä aikaa keikka, missä oli panostettu valoihin ym. tilpehööriin oikeen kunnolla. Mutta missäs oli yleisö? Olisko ollut halli puolillaan. Nasunuhako veroitti? Onneksi puolityhjä halli ei tuntunut haittaavan bändiä, joka veti ihan kunnon shown.

Toisen kysymyksen tekisin, jos voisin, tämän kertaisen shown "suunnittelijalle". Mitä oikeen ajattelit??? Omalle paikalle E5-katsomoon ei näkynyt pa-laitteiston takaa rumpuja ollenkaan, eikä muutenkaan puoltakaan lavasta, kiitos niiden järjettömän suurten katosta roikkuneiden videotykkien, mitkä peittivät näkyvyyden todella tehokkaasti.
Nyt onneksi paikkaa pystyi vaihtamaan parempaan (kiitos väen vähyydelle) jotta näki mitä lavalla tapahtui.

kanisteri
17.11.2009 01:17:36

teg: Olipas hyvä keikka. Ihan selvästi eniten rok näkemistäni Placebo-keikoista. Oli pitkästä aikaa keikka, missä oli panostettu valoihin ym. tilpehööriin oikeen kunnolla. Mutta missäs oli yleisö? Olisko ollut halli puolillaan. Nasunuhako veroitti? Onneksi puolityhjä halli ei tuntunut haittaavan bändiä, joka veti ihan kunnon shown.

Toisen kysymyksen tekisin, jos voisin, tämän kertaisen shown "suunnittelijalle". Mitä oikeen ajattelit??? Omalle paikalle E5-katsomoon ei näkynyt pa-laitteiston takaa rumpuja ollenkaan, eikä muutenkaan puoltakaan lavasta, kiitos niiden järjettömän suurten katosta roikkuneiden videotykkien, mitkä peittivät näkyvyyden todella tehokkaasti.
Nyt onneksi paikkaa pystyi vaihtamaan parempaan (kiitos väen vähyydelle) jotta näki mitä lavalla tapahtui.

Ei kyllä mulle kolahtanut millään tasolla tälläkään kertaa. Jäi vipaksi Placeboksi kohdallani. Outo juttu, sillä diggaan bändin fiiliksestä toisinaan paljonkin. Ihmeen ulkokohtaiselta suorittamiselta nää mulle tuntuu livenä. Vaikka kaikkea hyvää pojille suon, henkilökohtaisesti saattaisin ostaa seuraavan keikkalipun vasta, jos bändi taantuu klubiasteelle.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti