Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Office (konttori)
1 2 3 4 5 6 7
öl m
26.04.2009 13:42:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hyllevi: Onkos tämä tänään tuleva jakso nyt toisen kauden ensimmäinen?
 
Telkku.comin jaksokuvauksesta päätellen näin on.
 
http://www.mikseri.net/users/?id=85003
jarkkkk
26.04.2009 21:08:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon vähän ummikkona alkanut nyt vasta katsomaan tätä. Hehkutuksia oon kuullu joka suunnalta, mutta en oo ikinä jaksanu seurata. Ihme sarja. Välillä tekee tuskaa katsoa kun myötähäpeä on niin suurta =D Uskomattoman kiusaantuneita tilanteita ovat onnistuneet luomaan. Taidokasta.
 
miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "Haistakaa kaikki paska" -Bream
masterhat
26.04.2009 21:55:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tää on kyl parasta tv-viihdettä south parkin jälkeen. myös jenkkiversio tästä toimii erittäin hyvin!
 
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
kk80
18.05.2009 11:52:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

masterhat: tää on kyl parasta tv-viihdettä south parkin jälkeen. myös jenkkiversio tästä toimii erittäin hyvin!
 
Jenkkiversio on hyvä mutta brittiversioon verrattuna aika perus sitcomia. Eilen nähtiin brittiversiosta viimeinen varsinainen jakso. Loistavaa settiä. Varsinkin toi kolmiodraaman ei hollywoodmainen loppu oli hienosti toteutettu. Olisihan tätä enemmänkin katsellut mutta tähän se sitten loppui, tietty vielä pari extra jaksoa päälle.
 
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
blastoff
18.05.2009 13:11:13 (muokattu 18.05.2009 13:12:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi jenkkiversio oli kyllä ihan perseestä.
 
Olin parin ensimmäisen jakson katsottuani samaa mieltä, mutta kakkoskaudesta lähtien toi jenkkien versio alkoikin toimia. Kantsii antaa sillekin mahdollisuus, eikä liikaa vertailla alkuperäiseen.
 
Bee-äf
19.05.2009 09:10:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blastoff: Olin parin ensimmäisen jakson katsottuani samaa mieltä, mutta kakkoskaudesta lähtien toi jenkkien versio alkoikin toimia. Kantsii antaa sillekin mahdollisuus, eikä liikaa vertailla alkuperäiseen.
 
US-version Rainn Wilson Dwightina (Gareth) on aivan järettömän hyvä.
 
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
elbowski
19.05.2009 17:53:11 (muokattu 19.05.2009 17:53:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blastoff: Olin parin ensimmäisen jakson katsottuani samaa mieltä, mutta kakkoskaudesta lähtien toi jenkkien versio alkoikin toimia. Kantsii antaa sillekin mahdollisuus, eikä liikaa vertailla alkuperäiseen.
 
Ykkönen oli vielä aika vaisu, kakkonen hyvä, ja kolmoskausi onkin sitten parasta amerikkalaista televisiota Dexterin ohella mitä olen nähnyt.
 
I am Jack's smirking revenge.
author
31.05.2009 22:58:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoh. Helmi jakso. Varsinkin tuo deittiosio.
masterhat
01.06.2009 00:50:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

varmaan eka sarja jonka dvd-boksin hommaamista kelaan vakavissani
 
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
doppelgänger
01.06.2009 10:36:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

masterhat: varmaan eka sarja jonka dvd-boksin hommaamista kelaan vakavissani
 
Muuten itse ostin kaikki jaksot sisältävän ( myös ne ekstrajaksot) boksin cdonista pari viikkoa sitten tarjouksesta alle kympillä. En tiedä onko tarjous enää voimassa mutta kannattaa käydä kattomassa!
 
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien
author
03.06.2009 19:33:04 (muokattu 03.06.2009 19:33:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on ainakin Amazonilla Complete series hintaan 15_. Jokainen määritelkööt itse dealin huokeuden.
 
Edit. Linkkendale unohtui http://www.amazon.co.uk/Office-Comp … =UTF8&s=dvd&qid=1244046530&sr=1-194
doppelgänger
03.06.2009 21:57:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

author: Nyt on ainakin Amazonilla Complete series hintaan 15_. Jokainen määritelkööt itse dealin huokeuden.
 
Niin, no onhan se periaattessa vähän sama kuin ostaisi minkä tahansa muun ohjelman yhden tuotantokauden.
 
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien
Veepee
30.10.2009 13:12:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko joku muuten saanut käsiinsä/löytänyt ameriikan Officen viidennen kauden dvd-boksia?
 
MYYDÄÄN: Carvin Nomad 30w putkicombo ja Gretsch electromatic double jet (silver).
Suisiideri
07.11.2010 03:28:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 372 päivää vanhaan ketjuun!
 
Otetaas pieni nosto tähän paikkaan.
Kaveri kertoili tuossa aikoja sitten kyseisestä sarjasta (USA-versio) ja mun mielestä kuulosti aika persoonattomalta, mutta päätin sitten kuitenkin tutustua tossa maanantaina... Jumalauta mitä tykitystä. Visuaalisesti äärimmäisen karu, mutta ei oo kyllä tainnu haitata hetkeäkään. Tietty tyyliin kuuluva seikka, mutta yleensä oon hyvin visuaalinen ihminen, mitä tämmösiin juttuihin tulee.
 
Näyttelijät pelaa kyllä niin täysiä tässä ja niillä on niin persoonalliset hahmot esitettävinään, että se poikkeaa melko hyvin kaikesta muusta mitä seuraan. Fischerin jotenki kovin persoonallinen olemus + hyvä silmäkarkkikin antaa aihetta katsoa.
 
Mistähän noi sais ostettua ihan dvd-versioina?
 
foetor ex ore: billum maailmaam pyörittääm
carnation
07.11.2010 13:02:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suisiideri: Mistähän noi sais ostettua ihan dvd-versioina?
 
Kaupasta!
 
http://www.discshop.fi/shop/ds_prod … g=&id=55040=fi&subsite=movies&&ref=
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
kk80
07.11.2010 14:39:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suisiideri: Huom! Olet kirjoittamassa yli 372 päivää vanhaan ketjuun!
 
Otetaas pieni nosto tähän paikkaan.
Kaveri kertoili tuossa aikoja sitten kyseisestä sarjasta (USA-versio) ja mun mielestä kuulosti aika persoonattomalta, mutta päätin sitten kuitenkin tutustua tossa maanantaina... Jumalauta mitä tykitystä. Visuaalisesti äärimmäisen karu, mutta ei oo kyllä tainnu haitata hetkeäkään. Tietty tyyliin kuuluva seikka, mutta yleensä oon hyvin

 
Toimii. UK versio on loistava ja aluksi tuota jenkkiversiota tulikin verrattua siihen. Britti konttorin mustaan huumoriin verrattuna kohkaava jenkkiversio tuntui valjulta mutta hiljalleen jenkkiversio pääsi omilleen ja parhaimmillaan todella hauskaa ja hyvinkirjoitettua läppää.
 
Itselläni 6 kausi puolivälissä. Onko kukaan ehtinyt katsomaan noita seiskakauden jaksoja? Jatko 7. kauden jälkeen onkin hyvin mielenkiintoinen, Steve Carrellhan ei enää aio jatkaa M.Scottina...
 
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Absoluto
07.11.2010 16:38:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kk80:
Itselläni 6 kausi puolivälissä. Onko kukaan ehtinyt katsomaan noita seiskakauden jaksoja? Jatko 7. kauden jälkeen onkin hyvin mielenkiintoinen, Steve Carrellhan ei enää aio jatkaa M.Scottina...

 
Olen katsonut tähän astisen 7 kauden kokonaan, mielestäni taso on parempi kuin 6 kaudella. Mutta taso on silti valovuosia matalampi kuin 1-4 kausilla, jotka ovat parasta jenkkikomediaa ikinä.
 
Himon ajamana!
Narcosynthesis
16.11.2010 15:31:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Absoluto: Olen katsonut tähän astisen 7 kauden kokonaan, mielestäni taso on parempi kuin 6 kaudella. Mutta taso on silti valovuosia matalampi kuin 1-4 kausilla, jotka ovat parasta jenkkikomediaa ikinä.
 
Joo, kaudet 1-4 on helmee, vitosesta alkaa vähän hiipumaan, vaikka hetkensä silläkin on. Nard-Dog ja Dwight on siinä kyllä edelleen loistavia:D
 
Vaikea on vauvankakkaa mieltää kermatoffeeksi, vaikka pehmeää, kellertävää ja lämmintä sekin on.
Chunga
17.11.2010 07:28:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Komppia täältäkin!
 
(Toisiksi uusin?) Halloween-jakso oli hauska, ja tällä 7-kaudella on muutenkin ollut muutamia 5-6 kauteen nähden hauskoja jaksoja, mutta alkupään touhu on edelleen yksi jenkkikomedian parhaista hetkistä.
 
Onkos jengi kattonut saman tekijätiimin "Parks and Recreation"-sarjaa? siinä on myös ihan kelpomeininki. Samaan dokumentaariseen tyyliin...
 
batteries included - no strings attached
wil-le
17.11.2010 12:58:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chunga: Onkos jengi kattonut saman tekijätiimin "Parks and Recreation"-sarjaa? siinä on myös ihan kelpomeininki. Samaan dokumentaariseen tyyliin...
 
Ekan kauden katsoin ja pidin kyllä. Amy Poehler on ihana.
 
"What I tell you? Hot girl. Volkswagen Jetta. It's a law! Like water. Or dinosaurs."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «