Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: evil dead subilta
1 2 3 4 5
Henko
14.01.2005 15:39:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, kyllä Iivl Ded on edelleen kaikista pahin leffa.
 
Tilutan hitaammin kuin varjoni.
M1kk0
14.01.2005 15:50:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tämä oli toiseksi paskin leffa mitä olen nähnyt. ainoastaan Braindead on tätä huonompi.
 
'o' Googleta ennen kuin kysyt typeriä.
Herra Rapu
14.01.2005 15:51:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tämä oli toiseksi paskin leffa mitä olen nähnyt. ainoastaan Braindead on tätä huonompi.
 
Tosi huono mielipide.
 
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
sivupersoona
14.01.2005 16:08:25 (muokattu 14.01.2005 16:10:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eipä kauhuleffat katsomishetkellä peloita mutta keskellä yötä yksin pimeässä ei ole kiva muistella zombeja ja muita veijareita. Vaikka evil dead on ties mikä kulttikuningas niin juonen epäloogisuus häiritsi, siis kuka nyt ottaa asiakseen ruveta hautaamaan örkkejä kun niiden toverit hengittää niskaan ja pitäisi vain puolustautua?1? No, ei kai juoni noissa olekaan kovin tärkeä.
 
KylSeRakkausOLuultEnempiHypeäKuOksetusta. -kaima
Leper
14.01.2005 16:51:30 (muokattu 14.01.2005 16:52:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä minä tykkäsin,mutta ei tuolle olisi K-18 tarvinut antaa.
Se muovailuvahasulamisanimaatio oli todellakin sekä naurettava,että pelottava,ja se zombin palottelu yökötti hieman.
 
naitti
14.01.2005 17:00:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho, olipas hauska leffa.
 
Ni!
Eddie
14.01.2005 17:17:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tämä oli toiseksi paskin leffa mitä olen nähnyt. ainoastaan Braindead on tätä huonompi.
 
Onko sitten pakko katsoa tän tyylisiä leffoja?
 
Ja mitä Braindeadiin tuleen, se mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaita elokuvia.
 
OSTETAAN ENGL SCREAMER NUPPIVAHVISTIN.
M1kk0
14.01.2005 18:47:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko sitten pakko katsoa tän tyylisiä leffoja?
 
En ollut ikinä nähnyt ainuttakaan Evil Dead-elokuvaa, joten en tiennyt minkä tyylinen se on. Kun kovasti kehuttiin niin päätin katsoa. En varmaan aio katsoa enempää evil deadeja.
 
Ja mitä Braindeadiin tuleen, se mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaita elokuvia.
 
Onhan siinä ihan kiva juoni: sumatralainen rotta-apina puree mummoa joka puree muita josta tulee vitun iso monsteri jonka poika joutuu sen mahaan ja hajottaa sen sisältä päin. Ja sitten siellä on näitä liikkuvia suolistoja ja se kohtaus on ainakin erittäin kiva, kun se mies yrittää juosta eteenpäin, mutta lattialla on verta joka on kovin liukasta, joten se sutii paikallaan piirrettyjen tapaan, kunnes sitten hyppii päitä pitkin huoneen toiselle puolelle. No, jotkut tykkää tällaisista ja toiset ei.
 
Commando on kova elokuva.
 
'o' Googleta ennen kuin kysyt typeriä.
bedlam
14.01.2005 18:51:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tämä oli toiseksi paskin leffa mitä olen nähnyt. ainoastaan Braindead on tätä huonompi.
 
Tämä oli toiseksi paskin mielipide mitä olen nähnyt. huonoin on varmasti vielä tulossa.
 
http://www.mikseri.net/kiasma
Ola_90
15.01.2005 17:03:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämähän oli ihana leffa. Se oli ihan hassua kun lopussa niitten zombien sisältä tuli PUUROO!
 
Ja matoja!
 
"If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson
eljohnny
15.01.2005 18:38:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo katoin tänää nauhalta ton Evil Deadin.
Kyllä kieltämättä nauru pääsi kun niistä tuli maitoo ja sitte kun ne hajos nii varmaa jotaa keitettyi kuskussei.
 
Oikeasti säpsähdin siinä kun se muija nappaa jalasta sitä Ash:iä kiinni juuri kun se on haudannut sen.
 
Paras kohta leffassa oli kyllä loppu. ei sillä että kun se elokuva loppui vaan kun se yksi demoni tuli ottamaan sen henkiinjääneen.
 
Venyttely on kaiken A ja O.
bedlam
16.01.2005 12:35:53 (muokattu 16.01.2005 12:36:23)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras kohta leffassa oli kyllä loppu. ei sillä että kun se elokuva loppui vaan kun se yksi demoni tuli ottamaan sen henkiinjääneen.
 
Kakkonen jatkuukin pienen kertauksen jälkeen suoraan tuosta kohdasta. Olisi muuten ollutkin melkoisen repäisevä alku leffalle, jos ei alkuun olisi heitetty sinänsä kyllä erittäin hauskaa, uudelleen kuvattua kertausta edellisyön tapahtumista.
 
http://www.mikseri.net/kiasma
Zed
16.01.2005 14:10:11 (muokattu 16.01.2005 14:14:42)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan siinä ihan kiva juoni: sumatralainen rotta-apina puree mummoa joka puree muita josta tulee vitun iso monsteri jonka poika joutuu sen mahaan ja hajottaa sen sisältä päin. Ja sitten siellä on näitä liikkuvia suolistoja ja se kohtaus on ainakin erittäin kiva, kun se mies yrittää juosta eteenpäin, mutta lattialla on verta joka on kovin liukasta, joten se sutii paikallaan piirrettyjen tapaan, kunnes sitten hyppii päitä pitkin huoneen toiselle puolelle. No, jotkut tykkää tällaisista ja toiset ei.
 
Kiinnität huomiosi suhteellisen epäolennaisiin seikkoihin, joilla ei ole elokuvailmaisun kannalta suurtakaan merkitystä.
 
"Ketä -sanaa käyttää väärin pelkästään pennut ja idiootit." -TXT
Kimmo72
16.01.2005 14:26:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näyttäisvät vielä Driller Killerin. Parhautta :)
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Eddie
16.01.2005 17:08:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Commando on kova elokuva.
 
No tästä ollaan sentään samaa mieltä.
 
aku.miettinen
16.01.2005 21:08:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös Commando ole tulossa tv:stä tässä lähiaikoina.
 
ozz3
16.01.2005 21:10:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös Commando ole tulossa tv:stä tässä lähiaikoina.
 
Milloin?Milloin?Milloin?Milloin?Milloin?Milloin?Milloin?Milloin?
 
Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa!
Arkka
17.01.2005 18:31:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kakkonen jatkuukin pienen kertauksen jälkeen suoraan tuosta kohdasta. Olisi muuten ollutkin melkoisen repäisevä alku leffalle, jos ei alkuun olisi heitetty sinänsä kyllä erittäin hauskaa, uudelleen kuvattua kertausta edellisyön tapahtumista.
 
Joo tää on karu. Olin ihan pihalla ku aloin kattoon kakkosta. Vähän aikaa kesti tajuta, että se on "kertausta". Sama hommahan tapahtuu kolmosen alussa kun tulee kakkosen loppu mutta erilaisena uudestaan.
 
Nii, ja braindead on loistava! Repesin ihan täysin siinä kohtauksessa, jossa mm. lyödään vauvaa paistinpannulla lärviin.
 
Ne vain yrittävät saada minut näyttämään vainoharhaiselta.
Angra Mainyu
05.02.2016 08:28:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun evil dead topik on näköjään poistettu niin jatkan sitten tähän.
 
Joo katoin eilen 2 viimeisintä jaksoo ash vs. evil dead sarjasta.
 
pettymys, 2.0/5.0 pistettä koko sarjalle.
 
ilman bruce camppelia 1.0/5.0
 
Deg
07.02.2016 14:52:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Deg: Katoin Evil Deadin, paitti että nukahin vähän ennen loppua. Sitte havahduin ja ihmettelin vähän paljo että mitä vittua Macgyver tekee Evil Deadissa. Sitte kässäsin että sielähän on stargoatse menossa. Hävetti vaikka olin yksin.
 
Näin on näköjään käynyt minulle 11 vuotta sitten. Olenkin miettinyt ajoittain, että mikä leffa se oli mitä katsoessa noin kävi. En nyt tiedä mikä siinä hävetti, jälkeenpäin hävettää lähinnä tuon viestin karkea kieli.
 
"Mietin itsekseni ääneen, että soitan Tero Vaaralle. Hän on huumorimies, jolla on hirveästi hienoja lauluja." -Olli Lindholm
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «