Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ei vanhene koskaan
1 2 3
padaa@dadaa!
06.07.2010 16:57:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pluto: Näin aihetta liipaten...
 
Mitä mieltä olette, onko Gustafsson syyllinen vaiko eikäkö?

 
Niin kauan kun pitävää näyttöä ei ole, Nils Holgersson on syytön.
 
ballfish
06.07.2010 21:22:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

padaa@dadaa!: Niin kauan kun pitävää näyttöä ei ole, Nils Holgersson on syytön.
 
No niin varmasti..? =D
 
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Juugeli
07.07.2010 00:00:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MaD PiAnIsT: Eiköhän se tämä naziteloittaja Hans Assmann ole Bodomin + Kyllikki Saaren + Tulilahden kaksoismurhan takana. Sekä muiden Suomessa 50-60 luvulla tapahtuneiden murhien takana. Näin ainakin itse uskon hieman asiaa tutkineena.
 
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hans_Assmann

 
Hyisss, karmivalta tyypiltä vaikuttaa. Jos noin monesta henkirikoksesta on ollut epäiltynä, niin noistahan on jo pakostakin osa totta. Tai sitten tyypillä on ihan helvetin huono säkä :D
 
A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello
Tande
07.07.2010 00:43:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juugeli: Hyisss, karmivalta tyypiltä vaikuttaa. Jos noin monesta henkirikoksesta on ollut epäiltynä, niin noistahan on jo pakostakin osa totta. Tai sitten tyypillä on ihan helvetin huono säkä :D
 
Kyllä. Melko hankala uskoa, ettei esim Bodomin murhiin hänellä olisi mitään osuutta:
 
Wikipedia:Assmann saapui Bodominjärven murhien jälkeisenä päivänä, helluntaina 1960, kenenkään huomaamatta Kirurgiseen sairaalaan, jossa hän paikalla olleen hoitohenkilökunnan mukaan käyttäytyi hyvin omituisesti. Yksi Assmannia hoitaneista henkilöistä oli silloinen lääketieteen kandidaatti ja myöhemmin lääketieteen ja kirurgian tohtorina tunnettu Jorma Palo. Assmann makasi sairaalan vuoteella ja teeskenteli tajutonta. Kun lääkäri ryhtyi normaaliin tapaan pistelemään tajuttomaksi luultua potilasta neulalla tutkiakseen tämän tuntoa, Assmann avasikin silmänsä ja sanoi: "Älkää viitsikö, tohtori". Assmann pyysi eräältä hoitajalta tinneriä pestäkseen likaisia käsiään, mutta koska sairaaloissa ei käytetty tinneriä, annettiin hänelle haavojen puhdistukseen tarkoitettua bensiiniä. Hans Assmann pesikin käsiään bensiinillä läpi yön. Ihmetystä herätti myös potilaan epäsiisti olemus, muun muassa mustat kynnenaluset ja täynnä punaisia tahroja olleet vaatteet. Assmann vaati sairaalavuoteensa siirtämistä sairaalan parvekkeelle, mutta syytä tähän ei tiedetty. Hän puhui myös hyvin epäilyttävästi ja vertasi itseään kirurgeihin sanoen: "Olen minäkin kova puukkomies, mutta ne joita minä olen leikannut, ovat kaikki kuolleet". Assmannin vaatteissa oli punaisia tahroja jotka saattoivat olla verijälkiä, mutta poliisi kieltäytyi koskaan tutkimasta niitä. Lisäksi Assmannin kynsissä oli jälkiä, jotka saattoivat viitata siihen, että Assmann oli kaivanut käsillään jotain. Kaiken lisäksi Assmann sopi täydellisesti silminnäkijä Olavi Kivilahden havaitseman murhapaikalta paenneen miehen tuntomerkkeihin jopa vaatetusta myöten. Assmann asui Espoon Bodomissa, josta oli vain lyhyt matka Bodominjärven rantaan
 
Huh huh.
 
Anteeksi.
Keppis
07.07.2010 13:03:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tande: Kyllä. Melko hankala uskoa, ettei esim Bodomin murhiin hänellä olisi mitään osuutta:
 

 
Huh huh.

 
Tossa on tosi hyvä Jorma Palon haastattelu aiheesta:
 
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=1&ag=2&t=15&a=98
 
Mitä nuorempana kuolet, sitä hienompi ihminen olit.
Oksakohta
07.07.2010 13:43:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huuuh. En ole ikinä kovin suuresti perehtynyt Bodomin tapahtumiin, mutta aina olen luullut, että se on täysi mysteeri, eikä muita varteenotettavia epäilyjä edes ole kuin Gustafsson. Miksi helvetissä tätä Assmannia ei tutkittu kunnolla? Sai Jorma Palo (höhö) ainakin minut melko vakuuttuneeksi hänen syyllisyydestään.
 
Poliisin mukaan Assmannilla oli kuitenkin täydellinen alibi, jota arkaluontoisuudensa vuoksi ei ollut annettu julkisuuteen. 2000-luvulla Keskusrikospoliisi lopulta julkaisi Assmannin alibin Helsingin Sanomien yleisönosastolla hillitäkseen huhumyllyä. Poliisin mukaan Assmann oli ollut surmayön naisystävänsä alivuokralaisasunnossa ja tämän vuokraisäntä ja -emäntä näkivät hänet aamiaispöydässä. @Wikipedia
 
Tande
07.07.2010 15:28:59 (muokattu 07.07.2010 15:34:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oksakohta: Huuuh. En ole ikinä kovin suuresti perehtynyt Bodomin tapahtumiin, mutta aina olen luullut, että se on täysi mysteeri, eikä muita varteenotettavia epäilyjä edes ole kuin Gustafsson. Miksi helvetissä tätä Assmannia ei tutkittu kunnolla? Sai Jorma Palo (höhö) ainakin minut melko vakuuttuneeksi hänen syyllisyydestään.
 
@Wikipedia

 
Eipä tuo alibi ainakaan minua vakuuta. Melkoinen Alibi-baari-alibi. Mikäli hän olisi viettänyt yönsä rauhassa naisystävänsä kanssa, miksi hän olisi tarvinnut sairaalahoitoa, miksi hän olisi pessyt käsiään bensiinillä, mistä verijäljet olisivat muuten tulleet. Lista jatkuu...
 
Wikipedia: Assmann sopi mainiosti Nils Gustafssonin ja Olavi Kivilahden hypnoosissa antamiin murhaajan tuntomerkkeihin. Assmann asui Espoon Bodomissa, josta oli vain lyhyt matka Bodominjärven rantaan.
 
Epäilen vahvasti, että taustalla olivat ulkopoliittiset syyt, miksi Assmannia ei koskaan edes kuulusteltu.
 
Anteeksi.
DJKaaos
07.07.2010 16:30:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä Bodom-juttu kiinnosti mua aikanaan enemmänkin, jo ennen kuin juttu nousi uudestaan esille vuonna 2004 Gustafssonin pidätyksen myötä. Itse uskon "ulkopuoliseen" tekijään, lähinnä siihen henkilöön, jonka lintubongaripojat näkivät hääräämässä surmaniemessä ja jonka ongella ollut Olavi Kivilahti näki poistuvan surmaniemestä.
 
Minä olen minä.
DJKaaos
18.07.2010 18:55:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään näyttäs jatkuvan sarja. Tulilahden surmat aiheena.
 
Minä olen minä.
Tande
25.07.2010 21:15:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kohta mennään Bodomin merkeissä!
 
Anteeksi.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «