Aihe: Anime threadi! | |
---|
xulu 26.01.2004 16:44:19 | |
|
Eli katotteko animee?Mitä sarjoja/leffoja? Omat suosikit: Rahxephon FLCL Serial Experiments Lain Read or Die OVA Akira Ghost in the Shell If a man wishes to rid himself of a feeling of unbearable oppression, he may have to take to Hashish. ~Friedrich Nietzsche |
Vanalkar 26.01.2004 17:21:34 (muokattu 26.01.2004 17:21:44) | |
|
Enpä ole mikään friikki. Valitettavasti. Ghost in the Shellin ja Akiran olen katsonut, tykkäsin kyllä. Tekisi mieli sitä Hopeanuolen DVD-boksia, mutta ei ole rahaa eikä kyllä ole DVD-soitintakaan. Ormurin Langi |
|
Aivan varmasti katson. Niin leffoja kuin sarjojakin (ja tulee anime-poppiakin kuunneltua). Sarjoja, joita voisi katsoa uudelleen ja uudelleen ovat mm.: -Chobits -Cowboy Bebop -Trigun -Martial Successor Nadesico ...ja niin monet muutkin. Kanalintu feat. Turkiseläin |
Woc 26.01.2004 19:52:01 | |
|
Anime tippuu kyllä. Suosikki sarjoja/leffoja: Great Teacher Onizuka - Yksi parhaista komediasarjoista koskaan! Ranma 1/2 - OVA + 2 leffaa ja 4 kautta tv-sarjaa takana ja ei voi muuta sanoa, kuin että kipeintä ihmissuhdekomediaa mitä olen nähnyt. Neon Genesis Evangelion - Tämä sarja oli todellinen tipauttaja. Ensimmäinen, jota rupesin itse keräämään dvd:llä. Mielestäni paljon parempi, kuin Rah Xephon, joka tehtiin Evangelionin "tappajaksi". Cowboy Bebop - Hieno on tämäkin. Akira - Klassikko! Ghost in the Shell - Loistava scifi-leffa. Sarjakin tuntuu olevan samaa tasoa. Kesken. Noir - Kesken, mutta mukavan synkeältä menolta tuntuu. Hellsing - Vamppyyrit rules, ainakin tässä tapauksessa. Excell Sagaan liittyvä Puni Puni Poemi on jotain todella kipeetä. Jos tuo emosarja on tuttu, niin kannattaa hommata jostain nuo Puni Punin kaksi jaksoa. Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
|
suosikki sarjat on varmaan Cowboy Bebop ja Scrapped Princess? en tiiä, mutta ei tiiä äitikään. |
noir 26.01.2004 22:31:41 (muokattu 26.01.2004 22:33:44) | |
|
Tulee katseltua, mielellään paljonkin. Ja kun ei nyt juuri mitään sen suurempaa, niin listataan tähän jotain. Noir, joka on lempisarjani (yllätyskö?); mahtava soundtrack ja muhevaa menoa. Muita mainitsemisen arvoisia mielestäni ovat Cowboy Bebop (elokuvan olen nähnyt muutamaan kertaan, hyvä sekin kovasti), Outlaw Star, Initial D (myös lempisarjojani), Trigun, Oruchuban Ebichu (tuhmia vitsejä naivin hamsterin kustannuksella, suosittelen), X (mahtava sarja, mutta sarjan viimeiset jaksot vielä näkemättä), sekä Kaikan Phrase. Elokuvapuolella mieleen ovat jääneet Akira (myös albumit luettu), Ghost In The Shell (kakkososa ilmestyy ensi kesänä, tietääkseni), Wicked City, sekä Ninja Scroll. Eipä tässä kai muuta tällä erää. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
|
Onko kukaan katsonut sitä hopeanuli DVD:tä, oliko paljon uutta (leikkaamatonta) materiaalia, mille puheet kuulosti japaniksi ja millanen tekstitys. Ei huvittais ostaa jos se on huono siihen "alkuperäiseen" verrattuna kun hintaa on 80e |
Woc 27.01.2004 08:34:46 | |
|
mille puheet kuulosti japaniksi ja millanen tekstitys. Siis eihän animea todellakaan katsota millään muulla kuin alkuperäisellä kielellä! Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
|
En ole hirveesti kattellut mutta tuli tuossa kaverin luona katsottua pari jaksoa ninja scrolli ja ihan hienolta vaikuttia ainakin tuo. "...käytsä mulle. mä pogoon sut ojaan vitu hippi." [Lennu] |
|
Siis eihän animea todellakaan katsota millään muulla kuin alkuperäisellä kielellä! Mä en ookkaan mikään anime harrastaja, hopeanuolet vaan on helvetin hyviä ja niissä suomeksi dubatuissa on kyllä yhdet piirrettyjen parhaista dubbauksista |
xulu 27.01.2004 14:05:11 | |
|
Oonkohan jotenkin vammanen kun en jaksanut kattoo Evangelionii ja Beboppii ku johonki puoleenväliin ja niitä jaksetaa kuitenkin hehkuttaa about kaikkialla?Hellsing oli ihan ok, mutta osa jaksoista oli melko nihkeitä.Rupesin äsken kattomaan Wolf's Rainia, roks!! If a man wishes to rid himself of a feeling of unbearable oppression, he may have to take to Hashish. ~Friedrich Nietzsche |
|
Oli jo aikakakin :) Omia suosikkeja on monen lähtöön, mm: Hellsing Mononoke Hime Fushigi Yuugi Trigun Ayashi No Ceres ...ja tietenkin ensimmäinen kosketukseni animeen, Galaxy Express :) Mistähän sitä saisi alkuperaiskielellä? -...there are brighter sides to life
And I should know, because I've seen them
But not very often...- |
|
Immoral Sisters on kiva. Nyt tulee. |
LaXu 27.01.2004 20:59:16 | |
|
Meikäläisen suosikkeja ovat olleet jo edellä mainittujen Cowboy Bebopin (tosin leffalle en lämminnyt), Trigunin ym. lisäksi mm. -Excel Saga..kiero kuin itse perkele. Katsoin tuossa jokin aika sitten jaksot uusiksi ja taas niistä löysi jotain mitä ei ollut ekalla kerralla huomannut..kuten esimerkiksi lentävän kroissantin. :D -Ghost In The Shell Stand Alone Complex, eli tämä Ghost In The Shell sarja. Sarjahan on 52 jaksoa, onko toinen puolikas vielä edes ilmestynyt/tullut Japanin töllöstä? Leffastakin pidin, mutta se oli vähän turhan lyhyt. Kakkosleffa näyttää hienolta. -Full Metal Panic ja FMP: Fumoffu. Äksöniä ja huumoria. Hellsing oli myöskin turhan lyhyt ja parit viimoset jaksot olivat aika laimeita. FLCL:ssa on muuten hyvä soundtrack. Sen voin kyllä sanoa, että animea ei kestä katsoa englanninkielisillä dubbauksilla. |
|
-Full Metal Panic ja FMP: Fumoffu. Äksöniä ja huumoria. Pääsi tämä omalta listalta unohtumaan. Yksi ehdottomista suosikeista. Kanalintu feat. Turkiseläin |
|
No joo. Hellsing oli kova vampyyrirymistely outoa loppua lukuunottamatta, ja musiikeiltaan loistava! Ranma 1/2 on klassikko, sitä ei voita mikään. Laputaa the Flying Fortress oli huippu leffa, kuten myös Nausicaa: Valley of the Wind, Princess Mononoke ja Grave of the Fireflies. Lupin III-leffat on myös aika hauskoja. There lives a small cave(wo)man in each one of us. |
noir 27.01.2004 21:22:23 | |
|
- - Ghost In The Shell Stand Alone Complex, eli tämä Ghost In The Shell sarja. Sarjahan on 52 jaksoa, onko toinen puolikas vielä edes ilmestynyt/tullut Japanin töllöstä? Leffastakin pidin, mutta se oli vähän turhan lyhyt. Kakkosleffa näyttää hienolta. - - Tuo Stand Alone Complex kyllä olisi mukava nähdä, ja ehkä vielä jonakin päivänä... Tuosta GITS-leffan jatko-osasta olen trailerin nähnyt, ja kyllähän se nätiltä vaikutti. Tietokoneella tehtyjä pätkiä oli ainakin trailerissa mielestäni turhan paljon, mutta tuskinpa vain häiritsee. Mikäli juonesta sain oikean kuvan, niin surullinen tarina kyseisessä leffassa on. Mikäs se yksi animeleffa olikaan nimeltään? Metropolis? Olikos nyt Akiran tekijätiimiltä, mutta itse en oikein tykännyt. Jälki ei ollut lainkaan sitä perinteistä animea, vaan lähempänä jenkkipiirrettyjä. Juoni oli kyllä ihan mukavaa seurattavaa. Sitten pitää vielä mainita edellisestä listasta näemmä unehtuneet Totoro, sekä Porco Rosso, jotka taisivat olla ensimmäinen kosketukseni animeen. Mahtavia ovat molemmat kovin kovasti nekin. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Woc 27.01.2004 21:45:54 | |
|
Mikäs se yksi animeleffa olikaan nimeltään? Metropolis? Olikos nyt Akiran tekijätiimiltä, mutta itse en oikein tykännyt. Jälki ei ollut lainkaan sitä perinteistä animea, vaan lähempänä jenkkipiirrettyjä. Juoni oli kyllä ihan mukavaa seurattavaa. Joo, Metropolis on ainkin pyörinyt ihan leffateattereissa täällä Suomessa. Mulle tuli noiden hahmojen pallopää tyylistä mieleen sellainen 50-luvun animaatio/sarjakuva. Vähän Fallouttien(siis se peli jos joku ei tiedä) animaatioiden 50-luvun scifi-henkeä noissa oli. Kuten myös lopun tuhon taustalla soiva musiikki toi heti Falloutit mieleen. Pirun komean näköinen tämä muuten oli mielestäni. Juoni taitaa lainailla hieman siitä vanhasta ja "oikeasta" Metropoliksesta. Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
|
Azumanga Daioh!!! On varmaan kipein sarja maan päällä. Sekavaa animea on ennekin nähty, mutta tämä vie voiton kaikista. "Snoochie boochies, or whatever the fuck we use to say" - Jay |
|
Azumanga Daioh!!! Mielestäni Alien9 on paljon sekavampi kuin tuo. Azumanga Daioh on perus tykitystä. |
« edellinen sivu | seuraava sivu » | |
---|