Muusikoiden.net
24.10.2018

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: peli ei toimi tietokoneessa
1 2 3
Angra Mainyu
23.08.2018 21:17:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

käynnistin pelin, resoluutio perseestä, reunoilla mustat palkit, ei voi säätää mistään.
windows 10 64 bit. etsin päivityksen näytönohjaimen ajureihin, on uusimmat.
pitääkö asentaa windows xp siinä toimi tuo peli?

kyseesssä heroes of might & magic 4 ja dragon age 1.

eikö nuo vaan toimi windows kympissä? tulee ihan vanhat hyvät ajat mieleen kun mikään ei toimi ja lopulta menee hermot ja pitää ostaa konsoli :)

Raabjørn Speiler Draugheimens Skodde
ballfish
23.08.2018 21:32:15

Vanhat pelit kannattaa ostaa vaikka täältä: https://www.gog.com/

Toimivat nykykoneilla.

"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Angra Mainyu
23.08.2018 21:33:34

ballfish: Vanhat pelit kannattaa ostaa vaikka täältä: https://www.gog.com/

Toimivat nykykoneilla.

toimiiko uudelleen ostettu vanha peli paremmin kun 10v sitten ostettu sama peli?

ballfish
23.08.2018 21:35:29

Angra Mainyu: toimiiko uudelleen ostettu vanha peli paremmin kun 10v sitten ostettu sama peli?

Ei ole sama peli, noi on optimoitu nykykoneille.

"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
LordWinter
23.08.2018 21:37:14

alkajaisiksi kannattaa vaihtaa heroes of might & magic 4 heroes of might and magic 3:een

I can't believe that Sack Birch no come to olympia games. It's like if Marsalck Continentheim went to vecks and say that he has ribul or knee hurt and can't go war.
Angra Mainyu
23.08.2018 21:38:14

peleissäkö ei oo mitään standanria ja universaalia. pitääkö tässä siis asentaa windows xp vai ostaa playstation 3 jotta voi pelata "vanhoja" pelejä kun pc:ssä ei toimi enää muutaman vuoden vanhat pelit?

ballfish
23.08.2018 21:39:21

Angra Mainyu: peleissäkö ei oo mitään standanria ja universaalia.

Ei ole.

pitääkö tässä siis asentaa windows xp vai ostaa playstation 3 jotta voi pelata "vanhoja" pelejä kun pc:ssä ei toimi enää muutaman vuoden vanhat pelit?

Ei.

Angra Mainyu
23.08.2018 21:39:36

LordWinter: alkajaisiksi kannattaa vaihtaa heroes of might & magic 4 heroes of might and magic 3:een

oon pelannu homm3:stä joku 90000 tuntia. ajattelin nyt kokeille "pienen" tauon jälkeen heroes 4 kun en muista miksi en sitä heti ilmestyttyä pelannut paljoa

ballfish
23.08.2018 21:40:54

Angra Mainyu: oon pelannu homm3:stä joku 90000 tuntia. ajattelin nyt kokeille "pienen" tauon jälkeen heroes 4 kun en muista miksi en sitä heti ilmestyttyä pelannut paljoa

Koska se ei ollut kolmonen.

Angra Mainyu
23.08.2018 21:50:21

ballfish: Koska se ei ollut kolmonen.

entäs vitonen

Angra Mainyu
23.08.2018 21:51:24 (muokattu 23.08.2018 21:51:43)

pitää asentaa windows xp kun ette osaa tai viitsi ohjeistusta antaa. turhaan en apua pyydä

JC
23.08.2018 22:01:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihda asetuksista yhteensopivuustila WinXP:ksi. Saattaa auttaa.

https://support.microsoft.com/fi-fi … dows-make-older-programs-compatible

ballfish
23.08.2018 22:07:42

JC: Vaihda asetuksista yhteensopivuustila WinXP:ksi. Saattaa auttaa.

Eipä tuo lisää resoluutiovaihtoehtoja tuo.

Joko etsii googlesta pätsätyn version tai ostaa gog:sta toimivan pelin joka näyttää hyvältä ja on kiva pelata. Oon havainnut että ihan turha itse räpeltää noiden kanssa, lopputulos on parhaimmillaankin epävakaa ja puoliksi hyvä. Gog on säästänyt tuntikausia vitutusta.

Lautuma
23.08.2018 22:08:47

Ittellä on edelleen XP päivittäisessä käytössä. En ole parempaa käyttistä käyttänyt tähänkään päivään asti.

I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
Angra Mainyu
23.08.2018 22:21:11

Lautuma: Ittellä on edelleen XP päivittäisessä käytössä. En ole parempaa käyttistä käyttänyt tähänkään päivään asti.

mulla oli vielä kuukausi sitten xp käytössä mut kaadoin kaljat koneen päälle niin hajos koko kioski, niin piti ostaa uusi tietokone missä oli valmiina win 10

Lautuma
23.08.2018 22:37:11

Angra Mainyu: mulla oli vielä kuukausi sitten xp käytössä mut kaadoin kaljat koneen päälle niin hajos koko kioski, niin piti ostaa uusi tietokone missä oli valmiina win 10

Osanottoni. Voisin lohduttaa sanomalla, että aina tulee uusia ja parempia mutta se olisi valhe. Toki uuden käyttöjärjestelmän tehtävä ei ole korvata edellistä, vaan olla kokonaan oma itsensä ilman historian tuomaa painoa. Siltikin niitä tulee väkisinkin vertailtua. Itse vertailin mielessäni XP:tä vähän aikaa sitten Windows 3.1.:een ja itkuhan siinä tuli.

I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
Angra Mainyu
23.08.2018 22:51:24 (muokattu 23.08.2018 22:58:15)

ballfish: Eipä tuo lisää resoluutiovaihtoehtoja tuo.

Joko etsii googlesta pätsätyn version tai ostaa gog:sta toimivan pelin joka näyttää hyvältä ja on kiva pelata. Oon havainnut että ihan turha itse räpeltää noiden kanssa, lopputulos on parhaimmillaankin epävakaa ja puoliksi hyvä. Gog on säästänyt tuntikausia vitutusta.

Latasin piratebayst:tä gog version kokeeksi ja samanlaiset mustat palkit on pelin reunoilla kuin minun alkuperäisessäkin pelissä. en jaksa enää räpeltää. rupean konsoli pojuksi.

edit. Googlasin mut ei oikein taivu englanti "How to remove Black Bars from Games in Windows 10" tuli satoja viestejä googlesta.

https://www.google.com/search?sourc … ..64.psy-ab..0.0.0....0.8_CS8O4rtkM

"Remove Black Bars from Games on Windows 10"

mitään järkevää tekstiä ei löydy ja englanti on huono minulla

Angra Mainyu
23.08.2018 23:00:05

JC: Vaihda asetuksista yhteensopivuustila WinXP:ksi. Saattaa auttaa.

suomeksi kiitos

ballfish
23.08.2018 23:21:33

Angra Mainyu: Latasin piratebayst:tä gog version kokeeksi ja samanlaiset mustat palkit on pelin reunoilla kuin minun alkuperäisessäkin pelissä. en jaksa enää räpeltää. rupean konsoli pojuksi.

Peli on tehty 4:3 kuvasuhteella, eikä tuota voi korjata mitenkään. Pelin voi ainoastaan pakottaa lisäämällä resoluutiotiedot exe:n perään, mutta se vain venyttää alkuperäistä 1280-resoa.

Täällä jopa suomeksi kuva. https://www.celestialheavens.com/forum/14/14462

kazaa
23.08.2018 23:21:44 (muokattu 23.08.2018 23:23:06)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Angra Mainyu: suomeksi kiitos

Oikealla hiirinapilla klikkaat pelin käynnistyskuvaketta, sit valikkopalkista ominaisuudet, aukee ikkuna. Ikkunan Yhteensopivuus-välilehti auki ja sieltä sit nappaat ruksilla yhteensopivuusasetukset päälle ja valitset listasta esimerkiksi Windows XP.

Ehkä auttaa ongelmaan, ehkä ei.

e. Ei auta resoluutioon joo.

I came here to drink milk and kick ass - and I just finished my milk.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti