Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ylen radiokanavat
1 2 3
reaper666
02.01.2017 17:22:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Bassoa ja Pookia.
 
Ärsyttääkö sua noi nimet ollenkaan. Pooki on ehkä tyhmin sana mitä olen kuullut ja bassosta tulee mieleen joku harrastelija dj:ttin ylijäämäkaatopaikka.
 
Itse topikkiin aika usein ajaessa tulee puhetta kuunneltua. Välillä sieltä tulee kyllä tylsää ohjelmaa. Mutta olen pienestä pitäen ollut sellainen, että haastattelut kiinnostaa(niin luettuna ja kuunneltuna) vaikka itse henkilö taikka aihe ei kiinnostaisi sinänsä.
 
Bullitt
02.01.2017 17:54:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Ärsyttääkö sua noi nimet ollenkaan. Pooki on ehkä tyhmin sana mitä olen kuullut ja bassosta tulee mieleen joku harrastelija dj:ttin ylijäämäkaatopaikka.
 
No ei oikeastaan, mielestäni Basso kuvaa kanavaa aika hyvin nimenä. Pookihan taas on perinteinen merkimerkki, mikä on sinänsä mielestäni ihan sopivaa Raahesta ponnistavalle kanavalle. Sinänsä hassua kyllä tuon Pookin suhteen, että osa porukasta jotka kanavaa vähemmän tuntee ääntää sen suunnilleen jonain "puugi":na. Kai he luulevat että kanavan nimi on joku suomalaisväännös boogiesta tms. :D
 
Itse topikkiin aika usein ajaessa tulee puhetta kuunneltua. Välillä sieltä tulee kyllä tylsää ohjelmaa. Mutta olen pienestä pitäen ollut sellainen, että haastattelut kiinnostaa(niin luettuna ja kuunneltuna) vaikka itse henkilö taikka aihe ei kiinnostaisi sinänsä.
 
Puhe on periaatteessa hyvin kannatettava kanava, mutta jostain syystä sitä ei tule kovin usein kuunneltua. Joitain ohjelmia kuuntelen podcastinomaisesti areenasta jälkikäteen, mutta etenkin autossa ohjelmavirta tai edes musiikkiohjelma toimii kohdallani paremmin.
 
Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen.
reaper666
02.01.2017 22:29:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ehkä sopisi paremmin yleiselle puolelle mutta tuli merimerkistä mieleen, että veneen ne prömpöttimet mihin kiinnitetään se kiinnitysnaru kun laitetaan laituriin kiinni, ovat nimeltään knaapeja. Eli siis knaapi. Todella tyhmänkuuloinen sana.
 
Nelisormimangusti
02.01.2017 22:35:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: merkimerkki
 
Tuijotin tätä pitkään. Holle Holopaisen kuva välähti alitajunnasta.
 
Outo luku on luonnollinen luku, joka on runsas mutta ei puolitäydellinen.
markus16
02.03.2018 16:07:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä näkiksiä Yle Puheen uudistuksesta?
 
Minulta ei heru supporttia pinnan vertaa. Viime vuosina olen kuunnellut pääosin Puhetta, jos radio on päällä ollut. Nyt nuo tunarit ovat saaneet senkin myrkytettyä.
 
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/ … n-jalkeen-luvassa-uusia-ohjelmia-ja
 
Yritin ottaa uudistuksen vastaan kovin avoimin mielin, mutta ei hyvä helvetti. Ei pysty.
 
Jos jotain ei voi kapitalistilta oppia, niin ei mitään. -Skywriter
Welho-77
02.03.2018 17:46:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markus16: Mitä näkiksiä Yle Puheen uudistuksesta?
 
Minulta ei heru supporttia pinnan vertaa. Viime vuosina olen kuunnellut pääosin Puhetta, jos radio on päällä ollut. Nyt nuo tunarit ovat saaneet senkin myrkytettyä.
 
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/ … n-jalkeen-luvassa-uusia-ohjelmia-ja
 
Yritin ottaa uudistuksen vastaan kovin avoimin mielin, mutta ei hyvä helvetti. Ei pysty.

 
Mikä tossa sitten närästää? Itse olen usein toivonutkin, että pekkasaurimaisesti joku biisi cmx:ää sinne tänne tms.
 
Long live the King of Mercy
Nelisormimangusti
02.03.2018 23:41:04 (muokattu 02.03.2018 23:42:47)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Welho-77: Mikä tossa sitten närästää? Itse olen usein toivonutkin, että pekkasaurimaisesti joku biisi cmx:ää sinne tänne tms.
 
Kanavan nimi on Yle Puhe. Hipsterit kuunnelkoot jytäänsä nettiradioitse.
 
Pilallehan tuo meni jo siinä edellisessä uudistuksessa kun urheilu tuli.
 
Outo luku on luonnollinen luku, joka on runsas mutta ei puolitäydellinen.
antnis
02.03.2018 23:44:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Radio Classic aina ajaessa. Muuta ei tarvita.
 
ukko idänmies
03.03.2018 09:08:22 (muokattu 03.03.2018 09:10:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nelisormimangusti: Kanavan nimi on Yle Puhe. Hipsterit kuunnelkoot jytäänsä nettiradioitse.
 
Pilallehan tuo meni jo siinä edellisessä uudistuksessa kun urheilu tuli.

 
Näin. Valitettavasti Suomessa urheilujuntit ovat niitä kovimpia huutajia ja saavat tahtonsa läpi monessa muussakin asiassa toisten kustannuksella.
 
E: Urheilen itsekin ja seuraankin jonkin verran, mutta ymmärrän, että on paljon, ehkä enemmänkin ihmisiä, joille urheilu on aivan yhdentekevää.
 
Huone 105, saavu sinne siis.
elon arska
03.03.2018 18:27:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper: Mikä tossa sitten närästää? Itse olen usein toivonutkin, että pekkasaurimaisesti joku biisi cmx:ää sinne tänne tms.
 
Mites muuten toi Pooki sanana, vieläkö ärsyttää?
 
no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio
Booombox
03.03.2018 21:50:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perttu Häkkisen ohjelmaa tulee välillä kuunneltua. Hyvää settiä usein.
 
bedlam
04.03.2018 17:15:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yle Puhe oli ainut kuuntelemani radiokanava. Eipä tarvi sitäkään enää kuunnella, kun alkoivat musaa soittamaan. Kaivelen Pedron ja Pirkka-Pekan Yömyöhät taas automatkoille.
 
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
Kefiiri
05.03.2018 08:47:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elon arska: Mites muuten toi Pooki sanana, vieläkö ärsyttää?
 
Mua ainakin ärsyttää, mutta johtuu vaan siitä että en ole tottunut siihen. Ei tunnu auttavan, että täällä selitettiin mitä se tarkoittaa.
 
En ole musiikin asiantuntija.
Welho-77
05.03.2018 22:47:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nelisormimangusti: Kanavan nimi on Yle Puhe. Hipsterit kuunnelkoot jytäänsä nettiradioitse.
 
Pilallehan tuo meni jo siinä edellisessä uudistuksessa kun urheilu tuli.

 
Toi urheilu muakin vituttaa. Mutta ei se nyt haittaa jos kolmessa tunnissa yks kappale tulee. Siis jos joku hyvä biisi, jota ylex ei voisi edes soittaa.
 
elon arska: Mites muuten toi Pooki sanana, vieläkö ärsyttää?
 
En tiiä mikä sun ongelmas on nyt, mutta kyllä. Ja joudun töissä tota vieläpä käyttää. Pooki, ei helvetti.
 
Long live the King of Mercy
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «