Muusikoiden.net
26.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jääkiekkokausi 2016-17 (Liiga, KHL, NHL, CHL)
1 2 3 4 536 37 38 39 4080 81 82 83 84
santakasa
12.02.2017 11:23:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.theplayerstribune.com/mi … o-koivu-minnesota-wild-finland-nhl/
 
Mikko Koivusta juttua.
 
Tänään taas iltamatseja ja kympiltä alkaa Minnesotan kotimatsi Detroitia vastaan.
 
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
santakasa
13.02.2017 12:01:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilinen ottelu oli hiukan levotonta. Ensimmäinen erä meni hyvin Minnesotan hallinassa, mutta toisessa ja kolmannessa erässä pakka levähti puolustusalueella muutamaan otteeseen. Siitä Detroit sitten rankaisi pariin kertaan. Voitto kuitenkin tuli. Olipa muuten törkeä peli Nyquistilta. Ónneksi kuitenkin Spurgeonille ei sitten käynyt tuon pahempaa.
 
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
santakasa
15.02.2017 10:24:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gibson on surkea kitaramerkki noin muuten, hehheh. Laineelle taas hattutemppu.
 
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
Hetfield
17.02.2017 04:55:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johan oli peli toi Pitspurkin ja Winnipegin vääntö. Alussa näytti että pingviinit jyrää helposti voittoon. No tulihan se voitto jatkoajan lopussa mutta väliin mahtui kyllä yhtä ja toista. Toivottavasti Määttä ei pahasti loukkaantunut.
 
Alright, alright, alright!
santakasa
17.02.2017 09:59:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hetfield: Johan oli peli toi Pitspurkin ja Winnipegin vääntö. Alussa näytti että pingviinit jyrää helposti voittoon. No tulihan se voitto jatkoajan lopussa mutta väliin mahtui kyllä yhtä ja toista. Toivottavasti Määttä ei pahasti loukkaantunut.
 
Olli Määttä on Suomen uusi Sami Salo.
 
Hyvän jengin merkki on se ettei se häviä kahta ottelua putkeen. Minnesota ei ole hävinnyt kertaakaan sitten marraskuun lpun kahta ottelua putkeen. Samalla Minnesota taisi sinetöidä Dallasin kauden.
 
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
DM
17.02.2017 18:17:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Boltsin bye-week loppuu lauantaina ja joutunut itsekin jännittämään koko viikon mm. Canesin, Sabresin ja Islesin pelejä. Ensi yönä lisäksi Cats pelaa Duckseja vastaan, tästä on toivottava ankoille suoraa voittoa. Homma ei ole levinnyt mihinkään ja orastava runi voi alkaa kunnolla launtaina kun salamat käy polttamassa niskaa Dallasissa. Kyllä tää onnistuu, pleijarit kutsuu. :)
 
Laine senkun tykittelee. 40 maalin kausi?
 
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
Torniojaws
17.02.2017 21:28:10 (muokattu 17.02.2017 21:28:29)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Filppulaa arvelevat kaupattavan:
http://yle.fi/urheilu/3-9467421
 
Mikähän olisi sopiva diili? Tampalla ei taida pakkikalusto olevan ihan huipputikissä. Tuskin nyt kellään sinänsä. Mutta kukahan kaipaa sentteriä vaihdossa pakkiin? Shattenkirk -- Filppula?
 
Vortech Industrial Death Metal
santakasa
18.02.2017 05:09:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torniojaws: Filppulaa arvelevat kaupattavan:
http://yle.fi/urheilu/3-9467421
 
Mikähän olisi sopiva diili? Tampalla ei taida pakkikalusto olevan ihan huipputikissä. Tuskin nyt kellään sinänsä. Mutta kukahan kaipaa sentteriä vaihdossa pakkiin? Shattenkirk -- Filppula?

 
Shattenkirkiä ollaan viemässä myös Rangereihin. Jos olisin Yzerman, pitäisin Filppulan, koska Stamkos edelleen poissa. Kesällä sitten jättäisin Filppulan suojaamatta, jolloin Vegasin korttiritarit varmaan nappaisivat Filppulan mentoriksi joukkueeseen.
 
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
DM
18.02.2017 08:15:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

santakasa: Shattenkirkiä ollaan viemässä myös Rangereihin. Jos olisin Yzerman, pitäisin Filppulan, koska Stamkos edelleen poissa. Kesällä sitten jättäisin Filppulan suojaamatta, jolloin Vegasin korttiritarit varmaan nappaisivat Filppulan mentoriksi joukkueeseen.
 
Aivan satavarma en ole, mutta muistelen, että Filppulan sopimus estää Vegas-kuvion. Mikäli Bolts ei saa kurssiaan nyt ylöspäin, tulee Yzerman myymään varmaan reilumminkin. Filppulan kausihan on ollut hyvä ja ukolla on arvoa mestaruusjahdissa. Pakisto on erinomainen, mutta pelannut surkeasti, kuten koko joukkue. Hedman sentään on pisteitäkin saanut läjättyä ja on pakkipörssin kolmonen liigassa - tosin plusminus näyttää plus yhtä(Valilla yllättäen +3).
 
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
aivokuolio
18.02.2017 10:42:10 (muokattu 18.02.2017 11:35:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

santakasa: Shattenkirkiä ollaan viemässä myös Rangereihin.
 
Näitä juttuja oli liikenteessä huomattavasti enemmän vielä viime vuoden puolella, nyt ovat onneksi hiljentyneet. Parina viime kautena Rangers on tehnyt näitä harakiri-hankintoja (Staal, Yandle, St Louis) deadlinen aikaan ja antanut aivan perkeleesti liikaa tulevaisuuden palasia pois. Lisäksi puolustuspää kaipaisi vahvistusta nimenomaan sinne oman alueen pelaamiseen ja Shattenkirkin vahvuudet taitavat olla enemmänkin hyökkäyssuuntaan. Loistava äijä mutta en tiedä onko Rangersilla just nyt isommin tarjottavaa tai ylipäätänsä syytä tarjota.
 
Tietenki silti haaveilen että kesällä kävis semmonen skenaario että 5,5 miltsin Dan Girardi ostettais ulos ja Shattenkirk naarattais vapaana agenttina joukkoon. One can dream.
 
HaloOfFlies
18.02.2017 22:18:56 (muokattu 18.02.2017 22:36:40)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-2000005094212.html
 
Nyt on kyllä pakko kysyä, että mitä kyseisen pelin päätuomarin päässä liikkui kun tuon hyväksyi. Eihän tuo ollut maali.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
vantage
18.02.2017 23:17:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-2000005094212.html
 
Nyt on kyllä pakko kysyä, että mitä kyseisen pelin päätuomarin päässä liikkui kun tuon hyväksyi. Eihän tuo ollut maali.

 
Hyvä pointti tuossa että miksei Ilveksen pelaajat pyytäneet videotarkastusta.
Tosi hämmentävä tilanne ja aika paha jos sitten pleijareissa pitää jossitella että kaatuiko se sinne pääsy tuohon sitten. Toiv ei!
Symppaan paljon ilvestä vaikka jyppi onkin se mun juttu ollut aina.
 
Hetfield
18.02.2017 23:32:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliskohan tossa eniten hämännyt se kun maila samaan aikaan heilauttaa maaliverkkoa ulkopuolelta kun kiekko tulee maalille. Aika harvinainen moka kyllä.
 
Alright, alright, alright!
Funkånaut
18.02.2017 23:55:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vantage: Hyvä pointti tuossa että miksei Ilveksen pelaajat pyytäneet videotarkastusta.
 
Tosi on. Jälkikäteen on turha ulista.
 
Tosi hämmentävä tilanne ja aika paha jos sitten pleijareissa pitää jossitella että kaatuiko se sinne pääsy tuohon sitten. Toiv ei!
 
Runkosarjassa on jaossa 180 pistettä joka joukkueen peleissä, pudotuspelipaikka ei todellakaan jää yhdestä väärästä tuomiosta kiinni. Olisi pelanneet paremmin, jos niin hilkulle menee.
 
"Mitä? Lasku minun maksettavaksi, mitä? Kuuluu niin huonosti, en saa oikein selvää. Ai minulle konjakkia tulossa? Noo, nyt alkaa kuulua vähän paremmin." - J. Alfred Tanner
Torniojaws
19.02.2017 06:33:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laineelle 1+1 ja 50 pinnaa täyteen. Ei pahempi.
 
Vortech Industrial Death Metal
santakasa
19.02.2017 07:03:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torniojaws: Laineelle 1+1 ja 50 pinnaa täyteen. Ei pahempi.
 
Ei voi kuin hattua nostaa. Jos joku olisi sanonut mulle Laineen kamppailevan maalipörssin ykkössijasta tässä vaiheessa kautta, en olisi uskonut. Jaetulla kolmannella sijalla.
 
Minnesota pääsee karkuun Chicagosta konferenssin piikkipaikalla. Ensi viikolla piikkipaikan suhteen iso kamppailu, kun Chicago käy uudelleen Minnesotan luona vierasilla. Yhtä lailla ei voi kuin hattua nostaa Zucker-Koivu-Granlund -ketjulle. Kumppaneille +3 tehotilastoon. Ketjun muodostamisesta lähtien ollut Minnesotan kantava voima. Koivulle tuli 600 pistettä täyteen. Kolmannessa erässä Subbanin maila osui Koivua leukaan. Siinä missä joku toinen olisi saattanut kalastella jäähyä, Koivu jatkoi nöyrästi vaihdon loppuun.
 
MINNESOTA, STATE OF HOCKEY!!!
 
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
Angra Mainyu
19.02.2017 10:06:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomen tulos world cupissa oli juuri niin hyvä mitä tuolla rupu sakilla sai tehtyä.
2 rookieta johtaa suomi maalipörssiä nhl:ssä: laine ja aho.
Ja ilman grandlundin komeetta kautta laine johtaisi pistepörssiä, ei se kaukana ole nytkään.
 
tulokkaat näyttää konkareille miten pelataan nhl:ssä
 
Funkånaut
19.02.2017 10:23:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy sanoa, että Mikko Koivulla ja Kulta-Mikellä on melkoset plus-miinustilastot. Molemmilla päältä 30 plussalla.
 
"Mitä? Lasku minun maksettavaksi, mitä? Kuuluu niin huonosti, en saa oikein selvää. Ai minulle konjakkia tulossa? Noo, nyt alkaa kuulua vähän paremmin." - J. Alfred Tanner
Funkånaut
19.02.2017 10:27:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja tarttee muistaa tietty myös Rantasen Mikon ja Sebastian Ahon kaudet. Molemmat päälle 40 pisteen vauhdissa, joka ei ole tulokkaalle(kaan) ollenkaan huono. Etenkin Rantasen joukkueen huomioon ottaen.
 
"Mitä? Lasku minun maksettavaksi, mitä? Kuuluu niin huonosti, en saa oikein selvää. Ai minulle konjakkia tulossa? Noo, nyt alkaa kuulua vähän paremmin." - J. Alfred Tanner
santakasa
19.02.2017 10:33:06 (muokattu 19.02.2017 10:46:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Täytyy sanoa, että Mikko Koivulla ja Kulta-Mikellä on melkoset plus-miinustilastot. Molemmilla päältä 30 plussalla.
 
Melkoinen sakki top-7 tehotilastossa ; )
 
Funkånaut: Ja tarttee muistaa tietty myös Rantasen Mikon ja Sebastian Ahon kaudet. Molemmat päälle 40 pisteen vauhdissa, joka ei ole tulokkaalle(kaan) ollenkaan huono. Etenkin Rantasen joukkueen huomioon ottaen.
 
Aho Carolinan jaetulla toisella sijalla pisteissä ja Rantanen kolmantena Coloradossa. Isossa roolissa jo joukkueissaan, vaikka vasta tulokaskaudet. Hieno homma! Sekin ollut nyt ilahduttavaa, kuinka paljon suomalaisia pelaajia on tärkeissä rooleissa joukkueissaan maalivahtien lisäksi.
 
Koivu ollut jo pitkään Minnesotassa isossa roolissa, mutta nyt parina kautena Granlundista kasvanut tärkeä palanen. Myöskään ei sovi unohtaa Haulaa, joka on hyvä palanen alemmissa ketjuissa. Ristolainen puolustajien pörssissä yhdeksäntenä ja tehotilastokin vain -3 pakkasen puolella Buffalossa pelatessa. Pelaa koko liigassa neljänneksi eniten ja pelannut joissakin otteluissa yli puoli tuntiakin. Laineesta jo puhuttu aikaisemmin, joten ei siitä enempää. Laineen joukkuekaveri Armia tehnyt paljon duunia alivoimalla, josta osoituksena viime yönä tehty alivoimamaali. Muutenkin ymmärtääkseni jätkää arvostetaan joukkueessaan. Floridan kurssi kääntyi välittömästi, kun Huberdeau ja Barkov palasivat kokoonpanoon. Torontossa Babcock arvostaa Komarovin työntekoa ja asennetta, josta luultavasti suuri hyöty ja apu nuoremmille pelaajille.
 
Hieno kausi meneillään suomalaisittain.
 
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 536 37 38 39 4080 81 82 83 84

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «