Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rock-henkiset sinkkumiehet huomio!
1 2 3 4
järjestyssäännöt
22.08.2016 16:36:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

:D:D:D:D:D:D itkunsekaista huutonaurua:D
 
järjestyssäännöt
22.08.2016 16:41:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolta kannattaa käydä kans kyselemässä: http://www.punkinfinland.net/forum/viewforum.php?f=10
 
LordWinter
22.08.2016 16:48:32 (muokattu 22.08.2016 16:48:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KissBangLove: Ohjelman juontaa Sara Sieppi.
 
Miten. En ole koskaan kuullut tuon puhuvan mitään.
 
"kamala kampela" -haitaripartio
Vaihtovirta
22.08.2016 18:52:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Silloin ja silloin ei käynyt flaksi edes tv-ohjelmassa vol IV. -ketjua odotellessa..:)
 
Kovimmat rölöttäjät antavat varoituksia itselleen!
Funkånaut
22.08.2016 19:06:17 (muokattu 22.08.2016 19:06:40)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KissBangLove: Kaikki jaksojemme pääosasinkut on etsitty ja valittu ohjelmaan ilman julkista hakua ja ovat kaikki erittäin hyviä tyyppejä. Keskenään he ovat pitkälti erilaisia, on miehiä ja naisia ja eri ikäisiä. Tämä ilmoitus koski nyt rock-henkistä upeaa mimmiä, sillä hän pitää rock-henkisistä miehistä. Ne ketkä teistä uskaltavat muutakin kuin huudella hävyttömyyksiä, hakekaa toki mukaan. ;)
 
"Upea rock-henkinen mimmi" = joko joku "Suomen seksikkäin" -alkukarsintojen sadasviidestoista neljästätoista tai Laine "Alaston säätyttö" Bruce. Todellinen "uhka tai mahdollisuus".
 
"Rock-henkinen mies" = persaukinen ikiteini, jolle vaikein lause on "ei, en ota lisää viinaa koska olen jo liian humalassa."
 
Odotan sarjaa innolla, pakko olla kova.
 
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
Lautuma
22.08.2016 19:40:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KissBangLove: Heittäytyvät rock-henkiset sinkkumiehet, teitä kaivataan! Nelosen syksyssä alkavassa uudessa treffiohjelmassa Kiss Bang Love Suomi on mukana erittäin miellyttävä ja upea nainen, joka etsii rock-henkistä kumppania. Kuvaukset ovat heti syyskuussa, joten mukaan kannattaa hakea jo tänään! Etsimämme mies on iältään noin 20-32 -vuotias ja 165-195cm pitkä. Lähetä kuvallinen hakemuksesi meille mahdollisimman pian, niin olemme sinuun yhteydessä! Viestissä kannattaa kertoa asuinpaikkakunta, ikä, pituus, yhteystiedot ja jotain perustietoja itsestä, sekä käytettävyys kuvauksiin syyskuussa. Lähetä hakemuksesi osoitteeseen casting(at)banijay.fi. Tässä vielä tietoja ohjelmasta:
 
Nelosella syyskuussa alkava tyylikäs ja romanttinen Kiss Bang Love Suomi -uutuussarja on Ensitreffit alttarilla -ohjelman tekijöiden uusin menestysformaatti! Sarjassa etsitään kumppania täysin aistien varassa! Tanskalaiseen alkuperäisformaattiin perustuva ohjelma kerää maailmalla valtavia katsojalukuja. Ohjelman juontaa Sara Sieppi.
 
Kumppania etsitään aistien varassa suudellen silmät sidottuina. Yhdessä jaksossa yksi pääosasinkkumme suutelee 12:ta kumppaniehdokasta silmät sidottuina ja valitsee heistä jatkoon viisi ehdokasta, joiden kanssa tapaa kasvotusten ja suutelee vielä uudelleen, tällä kertaa ilman silmien peittämistä. Heistä hän valitsee edelleen kaksi ehdokasta, joiden kanssa viettää yön yli kestävät treffit. Treffien jälkeen hän valitsee toisen ehdokkaista, kenen kanssa lähtee vielä muutaman päivän kaupunkilomalle. Kuvaamme yhden päivän studiolla, jossa suutelukuvaukset tapahtuvat, sekä treffeillä iltapäivä-ilta -aikaan, mutta emme jää kuvaamaan yöksi. Kuvaukset ovat Helsingissä.

 
Terve, olen rock-henkinen noin 32-vuotias mies. Pidän jytästä, etenkin nuoruuteni 70-luvun Hurriganes iskee. Pekka "Alppu" Järvinen on suuri esikuvani, kannattaa kuunnella Royalsia ja Ganesia niin kuulee Pekan jutut; ei mitään tavallista bluussia vaan kunnon diu diu. Cisse kanssa.
 
Harrastuksiini kuuluu jytän lisäksi okkultismi ja saatananpalvonta. En nyt halua kehuskella, mutta onnistuin manaamaan Belphegor-demonin roskakoriini, josta se meinasi syöstä koko maailman pimeyteen. Onneksi sain tukahdutettua sen mänkkipapereilla, jotka olin unohtanut pöydän reunalle. Toisinaan levitoin nukkuessani, mutta nykyään saan siitä ilmavaivoja, jolloin törmäilen pierujen voimasta seiniin. Haittaako tämä sarjassanne? Jos saan nukkua lepositeissä niin ei ole ongelmaa.
 
Minulla on nahkaliivit, olen ehkä hieman ylipainoinen, mutta sydän on kultainen kuin Kulta-Jaskan kultakimpaleet, joita ei koskaan tule neljää enempää. Harrastan peliautomaatteja, joten jos kuvausmatkoilla pysähdyttäisiin huoltoasemilla? Abc-liikennemyymälätkin käyvät.
 
Nimim. Ganes-62
 
I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
Sergei Fallinen
22.08.2016 19:44:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut:
 
"Rock-henkinen mies" = persaukinen ikiteini, jolle vaikein lause on "ei, en ota lisää viinaa koska olen jo liian humalassa."

 
Eli ketjun aloittaja on tullut tismalleen oikeaan paikkaan.
 
Plussaa lautumalle, toivottavasti tärppää.
 
Vessajono
22.08.2016 19:49:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lautuma: Nimim. Ganes-62
 
Öheivvvv total karjj
 
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
Dr. Funkenstein
22.08.2016 19:53:33 (muokattu 22.08.2016 19:56:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuoden ketju ja vuoden jäsen: Lautuma. Ei saatana! En kestä.
 
järjestyssäännöt
22.08.2016 20:32:11 (muokattu 22.08.2016 20:57:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rääh minnoo tykkään rokista mut rupesin just panemaan (heh) olutta niin josko akka pitäsit turpas kiinni. HUOM! MINULLA ON REVITTY T-PAITA HUOM! Ja tatuointi jonka merkitystä en tiedä koska otin sen humalassa thaimaan-reissullani. Mennääkö naimisiin?
 
Esittelyvideoni: https://www.youtube.com/watch?v=DmT-ZNPOTXA
 
Funkånaut
22.08.2016 21:58:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dr. Funkenstein: Vuoden ketju ja vuoden jäsen: Lautuma. Ei saatana! En kestä.
 
Lautumalle taas miljoona plussaam. +++
 
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
Tuomoo
22.08.2016 22:52:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lautuma: Nimim. Ganes-62
 
Voi jumankauta mä karjuin tälle. Ota plussaa, ota vitusti plussaa.
 
Itse aiheeseen, mä olen ikisinkku, täytän ikä- ja pituuskriteerit, olen tyhmä, huono ja lihava sekä pienimunainenkin vielä, mutta mulle ei kyllä kelpaa mikään kahden markan telkkarissa huomiohuoraava lortto. Taitaapa jäädä hakematta siis.
 
Krice
22.08.2016 23:24:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Krice, nyt on tuhannen taalan paikka!
 
En ole sopivan ikäinen.
 
Funkånaut
22.08.2016 23:50:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: En ole sopivan ikäinen.
 
Eihän tuotantoryhmä sitä tiedä.
 
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
LordWinter
23.08.2016 00:02:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Krice käy mielestäni hyvin noin 32-vuotiaasta.
 
Taidan ilmoittaa Kricen sinne itse.
 
"kamala kampela" -haitaripartio
Deg
23.08.2016 00:32:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LordWinter: Kyllä Krice käy mielestäni hyvin noin 32-vuotiaasta.
 
Taidan ilmoittaa Kricen sinne itse.

 
Vähän kuin napakympissä aikoinaan.
 
"Mietin itsekseni ääneen, että soitan Tero Vaaralle. Hän on huumorimies, jolla on hirveästi hienoja lauluja." -Olli Lindholm
sellisti
23.08.2016 01:04:44 (muokattu 23.08.2016 01:06:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KissBangLove: tyylikäs ja romanttinen Kiss Bang Love Suomi -uutuussarja
 
Nuo adjektiivit eivät tulleet ensimmäisenä mieleen ohjelman kuvausta lukiessa, mutta mikäs siinä. Ilmeisesti tällaisia sarjoja ei voi olla liikaa.
 
Tuomoo: mulle ei kyllä kelpaa mikään kahden markan telkkarissa huomiohuoraava lortto
 
Entä jos ostais vähän kalliimman telkkarin?
 
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin / Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen
-Lassi-
23.08.2016 01:26:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parempi ohjelmaidea lauantai-illan primetimeen olisi pierujen voimasta seiniin törmäilevää levitoivaa lautumaa 45 minuuttia putkeen.
 
muka Muusikoiden palsta ja pyh. Näyttää ennemminkin joidenkin pilaa tekevien pilaulu palsta.
Kummiseta
23.08.2016 02:45:55 (muokattu 23.08.2016 02:47:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos toi naytetaan jollain valtakunnallisella kanavalla niin tuotantoyhtio on todennakoisesti joku ihan suht kookas ja hyvamaineinen, ja MNET edustaa talla tavalla? Mita vittua jatkat?
 
Vois piruuttaan laittaa hakemuksen, joskopa vaikka maksaisi lennotkin sinne niin siinahan saisi loman suomessa samalla.
 
Ohjelman nimi on myos hauska, suomeksi pussaa, pane, rakasta
 
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
Epämuusikko
23.08.2016 08:54:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heti kun tulee jazz- tai humppahenkisten henkilöiden haku niin hihkaiskaa.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «