Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pokémon GO
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Bluesmies
20.07.2016 20:57:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo aikuisten hommaa. Mun puolesta pokemonin pelaajat voisivat kävellä järveen.
 
Ei vaan, mikäs siinä, hyvä jos saa ihmiset liikkeelle. Tämä pelihän tulee tappamaan todennäköisesti enemmän kuin rutto. Kymmeniä on jo ekan viikon aikana kuollut ympäri maailman.
 
Mainitaan nyt vielä, että itse en ikimaailmassa pelaisi tätä peliä.
Vaihtovirta
20.07.2016 21:06:26 (muokattu 20.07.2016 21:06:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä nyt yrittänyt jotain striimejä kattella ku porukka kävelee pitkin kyliä ja tuijottaa kännykkää, niin ehkä vähän liian vanha ymmärtämään pointtia..mut mikäs siinä jos tuo saa lapset liikkumaan enemmän kuin kirkkis tai muut pihapelit omassa nuoruudessa..
 
Itse asiassa ihan keijon loistava keksintö, jos tarkemmin ajattelee. Kuhan vain muistatte Tiki Tikkasen mietelauseen: Pirä pää ylhäällä!
 
Kovimmat rölöttäjät antavat varoituksia itselleen!
LamaAjanElvis
20.07.2016 21:29:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun pikkuveli oli kans viimein suostunut kämpästään ulos "lenkille". Äiti kertoi että oli kyllä sanonut että katso välillä minne kävelet. Itse olen muutaman bongaajan bongannut ja onneksi ei ole kukaan heistä vielä kolistellut autoni pyöräntuentaa, koska ajattelin kesän aikana käyttää katsastuksessa. Tiedän jo että kuskin puolen alatukivarsi on löysä.
 
Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin
evo
20.07.2016 21:41:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sain Ghastlyn. Krabby puuttuu. Muuta et tarvi.
 
... ja vasta lvl 3, ei oo jaksanut. Kunhan salille pääsisi.
 
I drink and I know things.
Sergei Fallinen
20.07.2016 23:24:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysin salin tosta ihan meidän läheltä ja kävin siellä. Sit vedin kotimatkalla paria pokemoninpelaajaa turpaan.
 
Dr. Funkenstein
20.07.2016 23:31:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sergei Fallinen: Löysin salin tosta ihan meidän läheltä ja kävin siellä. Sit vedin kotimatkalla paria pokemoninpelaajaa turpaan.
 
Ai siinä sun ja mutsisi kämpän lähellä on sali?
 
Sergei Fallinen
20.07.2016 23:34:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dr. Funkenstein: Ai siinä sun ja mutsisi kämpän lähellä on sali?
 
Joo, siinä ihan niiden välissä
 
Sergei Fallinen
20.07.2016 23:38:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja siis oikeastihan tämä on hiton hyvä juttu. Okei, mun nuoruudessa oli vielä siistimpiäkin juttuja, mutta olisi tämäkin ollut varmaan siistiä kokea sellaisessa jonneiässä.
 
Plussana paljon Darwin awardseja tiedossa monille sellaisille, jotka eivät ehkä muuten ikinä sellaista voittaisi vaikka ansaitsisivat.
 
taikakameli
21.07.2016 00:21:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukavaa puuhaa, nyt kun servutkin toimii vähän paremmin. Kauppareissuille lisää jännitystä ja kannustaa kävelemään paikasta toiseen. Suitsukkeita sais pudota lisää, vaan tarkoitus lienee että jengi ostais niitä rahalla.
 
varpio
21.07.2016 01:11:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Angry Grandpa Plays Pokémon GO: https://www.youtube.com/watch?v=XFKnC5MqjO0
 
No juu. Itsekin jaksaisin varmaan yhtä pitkään. Voihan sitä nyt saatana älyllisemmistäkin syistä kävellä pitkin katuja. Esim. kapakasta seuraavaan.
 
Ali
21.07.2016 12:39:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

taikakameli: Mukavaa puuhaa, nyt kun servutkin toimii vähän paremmin.
 
Juu, ainakin alkuillasta. Mutta myöhäisillalla ja yöllä - eli parhaaseen grindausaikaan - oli kyllä taas aivan jumissa prkl.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs
M4ss3 m/
21.07.2016 17:43:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin Tikkurilassa ja siellä oli Pokestoppeja vaikka muille jakaa. Oli aika helmee, kun 30 metrin säteellä oli kolme ja kaikissa lure. Silti tuli pelkkää paskaa yhtä Ghastlya ja Shelderiä lukuunottamatta. :D
 
hullu_ukko
21.07.2016 19:52:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pokevision.com on muuten ihan kätevä, vaikka onkin vähän huijausta. Ei tää ainakaan mulla kaikkia Pokémoneja piirrä kartalle vaikka niin väittääkin, mutta harvinaisempien metsästämisessä tuntu auttavan vähän. Näyttää myös aika hyvin, kuinka käppänen tarjonta Helsingissäkin lopulta on kun vain muutama paikka näyttää tuolla keskustan alueella spawnaavan säännöllisesti jotain muutakin kuin Rattataa, Drowzeeta ja Pidgeytä.
 
Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia
evo
21.07.2016 19:53:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sergei Fallinen: Löysin salin tosta ihan meidän läheltä ja kävin siellä. Sit vedin kotimatkalla paria pokemoninpelaajaa turpaan.
 
Kyynisyytesi on surullinen ilmiö.
 
Kingler!
 
I drink and I know things.
M4ss3 m/
22.07.2016 19:40:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukaan muu täällä Kaisaniemen tapahtumassa? Hyvin on jo porukkaa. Ite en vaan saanut ketään kaveria lähtemään ja vähän tylsä yksinkin täällä istua.
 
evo
22.07.2016 19:59:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nerokkain freemium ikinä.
 
Nintendo bullish.
 
I drink and I know things.
Funkånaut
22.07.2016 20:11:57 (muokattu 22.07.2016 20:12:57)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Itte en kuulu kumpaankaan, kuulostaa ihan hauskalta ilmiöltä mut oon ainaki tähän asti ollu lataamatta koska oon muutenki ihan vitun addiktoitunu tohon laitteeseen. Akkuakin kuulemma kuluttaa eikä toimi jne.
 
Meikällä jonki verran samaa. Tuskin toimis mun 520:lla, niin eipä ole tullut latailtuakaan. Enkä usko että meikän juttu olisi kuitenkaan, enemmän Duolingo on makuuni.
 
Mutta, jos siitä pitää niin miksei. Pelaajat saavat ainakin ulkoilua ja tuskin jokusen sanan vaihtaminen saman lajin harrastajan kanssa vaarallista on.
 
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
ps3t
22.07.2016 22:21:16 (muokattu 22.07.2016 22:25:06)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on pari päivää kokeilunhalusta tullut hakattua tätä suht antaumuksella ja tänään tuli fillaroitua 13 kilsaa moneja etsiskellessä. Onhan tää varmasti uraa uurtava keksintö mobiilipelien saralla mutta en näe itseäni 80-luvun tekeleenä tästä kovin vakavasti kiinnostumaan. Mut plussat silti.
 
"the only winning move is not to play"
Milkop
23.07.2016 21:20:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku lyllerö meinasi kävellä tänään ajatuksissaan pyöräni alle. Haters hatin'
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Pop Corn
26.07.2016 13:26:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokohan tämä hype meni ohi?
 
.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «