Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5133 134 135 136 137276 277 278 279 280
Burn
24.10.2016 09:28:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ErkkiErakko: https://www.youtube.com/watch?v=p3B4RDII3tQ
 
Näyttökerrat... ne puhuvat ihan omaa kieltänsä.

 
Läheskään jokaista vetoa katsonut, mutta siis onko tuo Saaran ääntäminen joka kerta noin tuskallisen kuulosta? Se yhdistettynä juosten kustuun ja yliampuvaan tulkintaan, niin mietin vain että mikä tuossa on se juttu? Tuo koko show vai?
 
Vessajono: Tämä vetää kyllä ohi jopa siitä kaverista joka aikanaan kun piti kirjoittaa aine jostain tunnetusta romaanista, kirjoitti aineen Mulkosilmä-Asserista.
Dirtyh
24.10.2016 10:00:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burn: Läheskään jokaista vetoa katsonut, mutta siis onko tuo Saaran ääntäminen joka kerta noin tuskallisen kuulosta? Se yhdistettynä juosten kustuun ja yliampuvaan tulkintaan, niin mietin vain että mikä tuossa on se juttu? Tuo koko show vai?
 
Tosi-TV-sukupolven artistit ovat vähän erillaisia kuin ne artistit mitä itse diggaa. Eikä siinä, mä olen jo luopunut toivosta että ymmärtäisin tätä nykymenoa ja todennut että ei se ole multa pois jos joku siitä diggaa. Kyllä mäkin olen ihmetellyt sitä ääntämystä laulaessa mutta kai se voi olla myös koukku. Ja persoonallinenhan Saara on koska herättää niin kovin tunteita. Voimakkaasti joko puolesta ja vastaan.
 
Olishan se silti kiva että muusikot menisivät musiikki edellä mutta lienee turha toivo. Johan on ollut jo pitkään niin että elokuvia mennään katsomaan jonkun tietyn näyttelijän tai ohjaajan takia, ei itse elokuvan takia.
 
Janizio
24.10.2016 10:16:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dirtyh: Tosi-TV-sukupolven artistit ovat vähän erillaisia kuin ne artistit mitä itse diggaa. Eikä siinä, mä olen jo luopunut toivosta että ymmärtäisin tätä nykymenoa ja todennut että ei se ole multa pois jos joku siitä diggaa. Kyllä mäkin olen ihmetellyt sitä ääntämystä laulaessa mutta kai se voi olla myös koukku. Ja persoonallinenhan Saara on koska herättää niin kovin tunteita. Voimakkaasti joko puolesta ja vastaan.
 
Olishan se silti kiva että muusikot menisivät musiikki edellä mutta lienee turha toivo. Johan on ollut jo pitkään niin että elokuvia mennään katsomaan jonkun tietyn näyttelijän tai ohjaajan takia, ei itse elokuvan takia.

 
Ää miksihän se ei saisi mennä noin, että ainakin osittain mennään näyttelijä edellä. Kyllä mäkin joskus kun katson esim. TV:n tarjonnasta leffaa, että mitä katsoisi, niin jos huomaan, että aa tässä on tää näyttelijä ja toi näyttelijä on hyvä, niin kyllä mulla niinku kiinnostus herää, että tuota voisi ehkä katsoa.
 
Toki biisillä ja musalla on merkityksensä ja isokin sellainen, mutta on laulajan äänellä ja tulkinta sekä tunnelman luontittaidoillakin merkitystä melkeinpä yhtä paljon.
 
Munkin täytyy myöntää, että Saaran tää Björkin biisi valintana oli aika erikoinen minunkin korvaani, mutta kun tiedän Saaran ja mitä mahdollisuuksia hän antaa tuotantotiimille versioda biisi niin ei ollut tarvis teilata ajatus ja lauantaina nähtiin miksi ei kannattanut teilata. Biisi ja esitys oli väännetty hienoon muotoon.
 
Tympee Huttunen
24.10.2016 10:27:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa nähdä kunnon show. Täällä härmässä on kuitenkin totuttu, että lahjakkainkin artisti saadaan kuolevaiseksi surkeilla puitteilla ja toteutuksella.
 
https://youtu.be/_HrSOzrgBcU?t=97
 
Dirtyh
24.10.2016 10:41:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janizio: Ää miksihän se ei saisi mennä noin, että ainakin osittain mennään näyttelijä edellä.
 
Mistä sait päähäsi että mun mielestä se ei saisi mennä noin? Menköön mun puolesta. Omat suosikit ovat valikoituneet eri tavoin kuin sulla mutta ei se tarkoita että mä olisin valinnut väärin.
 
Sergei Fallinen
24.10.2016 10:48:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Useimmat eivät ole elokuviin mennessään vielä edes nähneet kyseistä elokuvaa, joten on vähän pakkokin valita jonkin muun kuin itse elokuvan perusteella.
 
Dirtyh
24.10.2016 10:58:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sergei Fallinen: Useimmat eivät ole elokuviin mennessään vielä edes nähneet kyseistä elokuvaa, joten on vähän pakkokin valita jonkin muun kuin itse elokuvan perusteella.
 
Äh, elokuvavertaus oli ihan paska. Oikeasti tarkoitin sitä että joku ihastuisi johonkin näyttelijään vaikkapa jonkun lehden julkkissivujen perusteella ja fanittaisi häntä hullun lailla, oli ne elokuvat sitten mitä tahansa. Mutta joo, ihan paska vertaus, ei tartuta siihen enempää.
 
Janizio
24.10.2016 11:01:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dirtyh: Mistä sait päähäsi että mun mielestä se ei saisi mennä noin? Menköön mun puolesta. Omat suosikit ovat valikoituneet eri tavoin kuin sulla mutta ei se tarkoita että mä olisin valinnut väärin.
 
Kuka tässä nyt on väittänytkään, että olisit valinnut väärin. Kenenkään peruste mennä tai olla menemättä jonkun artistin tai bändin keikalle ei ole väärä
 
Dirtyh
24.10.2016 11:08:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janizio: Kuka tässä nyt on väittänytkään, että olisit valinnut väärin. Kenenkään peruste mennä tai olla menemättä jonkun artistin tai bändin keikalle ei ole väärä
 
Vastauksesi oli sen verran hyökkäävä että tulkitsin asian niin. Kannattaisi varmaan miettiä miten vastaa internet-forumilla, sillä huolimattomuus voi johtaa siihen että toiselle osapuolelle syntyy väärä mielikuva.
 
Janizio
24.10.2016 11:10:44 (muokattu 24.10.2016 11:11:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dirtyh: Äh, elokuvavertaus oli ihan paska. Oikeasti tarkoitin sitä että joku ihastuisi johonkin näyttelijään vaikkapa jonkun lehden julkkissivujen perusteella ja fanittaisi häntä hullun lailla, oli ne elokuvat sitten mitä tahansa. Mutta joo, ihan paska vertaus, ei tartuta siihen enempää.
 
Niin ja vaikka sinä pitäisit sitä elokuvaa ihan ns. sontana tai myöskin kriitikot pitäisivät kyseistä elokuvaa huonona niin entä sitten. Sama juttu esim. mun kohdallani Saaran kanssa. Entä sitten, että vaikka sinä tai jotkut muut sanoo, että hänen omat bisiinsä on täyttä roskaa tai että hänen laulamisensa on täyttä huutamista jne. Mitä sitten minä tykkään suurimmasta osasta Saaran omistakin biiseistä. Niissä on fiilistä ja tunnelma Saaran tyyliin ja ne on tosiaan suurimmaksi osaksi tosi hyviä ja laulaminen ja esiintyminen on kokonaisuudessaan täyttä timanttia.
 
Mielipiteitä ja ajatuksia elokuvista, artisteista, bändeista jne. on jokaisella omanlaisia. Jos fanittaa jotain näytteliää ja menee sen takia katsomaan hänen elokuvansa tai minä kun fanitan Saaraa niin menen sen takia hänen keikalleen tai ostan uuden levyn tai kehun häntä jne. niin mitä sitten.
 
Mitä tuokin nyt tarkoitti, että ihastuisi jonkun julkkissivun kautta. Onko sillä nyt sitten ketunkaan vertaa merkitystä minkä takia on kyseistä näyttelijää tai artistia alkanut fanittaa. Minut Saara vetäs Blessed with Love biisillä mukaansa jne. Mikään syy miksi alkoi jotain artistia tai näytteliää tai ketä tahansa fanittaa ei ole sen oikeampi tai väärempi kuin sinun tai kenen tahansa syy fanituksen alkamiseen
 
juha_p
24.10.2016 12:51:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burn: Läheskään jokaista vetoa katsonut, mutta siis onko tuo Saaran ääntäminen joka kerta noin tuskallisen kuulosta? Se yhdistettynä juosten kustuun ja yliampuvaan tulkintaan, niin mietin vain että mikä tuossa on se juttu? Tuo koko show vai?
 
Demotappa hieman miten kaiken pitäisi mielestäsi tapahtua :)
 
Burn
24.10.2016 13:08:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juha_p: Demotappa hieman miten kaiken pitäisi mielestäsi tapahtua :)
 
En demota, sillä pointti ei ole siinä, laulaisinko itse paremmin. Ja enhän minä laulaisikaan, mutta se ei tee Saarasta tai kenestäkään muusta artistista kaiken kritiikin ulottumattomissa olevaa täydellistä timanttia. Semmoista mielikuvaa tosin tulee tässä ketjussa tiettyjen käyttäjien toimesta luotua. "Vedä ite paremmin" on ehkä paskin argumentti, mitä tämmöisessä keskustelussa voi heittää.
 
Vessajono: Tämä vetää kyllä ohi jopa siitä kaverista joka aikanaan kun piti kirjoittaa aine jostain tunnetusta romaanista, kirjoitti aineen Mulkosilmä-Asserista.
juha_p
24.10.2016 13:53:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burn: En demota, sillä pointti ei ole siinä, laulaisinko itse paremmin. Ja enhän minä laulaisikaan, mutta se ei tee Saarasta tai kenestäkään muusta artistista kaiken kritiikin ulottumattomissa olevaa täydellistä timanttia. Semmoista mielikuvaa tosin tulee tässä ketjussa tiettyjen käyttäjien toimesta luotua. "Vedä ite paremmin" on ehkä paskin argumentti, mitä tämmöisessä keskustelussa voi heittää.
 
Tarkoitin lähinnä ääntämistä mutta, kun nyt kimpaannuit niin olisihan se hyvä saada myös perusteluja maailmanluokan ammattilaisten työn haukkumiselle. Ei myöskään pitäisi olla kovin iso asia jos et tykkää pinkistä väristä tai/ja kimalteesta. Britit kuitenkin pitivät kokonaisuudesta ja se riitti S.A::lle tässä vaiheessa.
 
Natiivista poikkeava ääntäminen ei kyllä pitäisi suomalaisessa koulussa Suomessa kielen oppineelle kovinkaan tuskallista kuunneltavaa olla. En kylläkään tiedä nykytilannetta mutta ainakin 'ennen vanhaa' englanninkielenkin opetus oli kielen puhumisen oppimisen kannalta melko heikolla tolalla.
 
Muistan nuoruudestani pari-kolme tuttuani jotka luulivat olevansa jotain isoja staroja kun osasivat puhua jonkin verran englantia ameriikkalaisittain murtaen ... ottivat jopa taiteilijanimekseen jenkki tyyppiset nimet (paljon muutapa eivät sitten osanneetakaan eikä sitä menestystäkään tullut).
 
Janizio
24.10.2016 14:14:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin mäkin vähän luulen, että Saara puhuu ja laulaa paremmalla englannin kielellä kuin suurin osa suomalaisista.
 
Saaran puhuissa englantia niin sitä on todella helppo ymmärtää. Se on todella selkeää. Ja minun kielitaidollani niin ei ole kyllä paljon sanomista lauletussa englannin kielessäkään. Et minusta aika ihme höpinää noi englannin kielestä Saaralle narisemiset. Menee jo vähän sille osastolle siitä nuriseminen, että pitää jo keksimällä keksiä, että mistä nyt pitäisi vähän naljailla.
 
mpekkanen
24.10.2016 14:19:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan se kumma jos ei omaa arviota voi tai saa antaa, kun vasta sitten jos itse laulaa/soittaa paremmin. Mitä se nyt sitten aina sekin tarkoittaa...
 
Minusta tuo Björkin laulama kappale oli ja on kyllä siis Björkin esittämänä huomattavasti parempi kuin Saaran, vaikka ei siis tämä kappale Björkin alkuperäinen olekkaan.
 
Suomessa on kyllä ikävä kulttuuri, jossa lähes kaikki leimataan aina huonoksi. Sitten jos ulkomailla saa jotain noteerausta, niin sitten taas kotimaassa mielipide kääntyy.
Tosin tässäkin kyllä media on kirjoittanut jo vaikka mistä bändeistä ja artisteista, ennen Saara Aaltoa, kuinka he valloittavat amerikan jne.
Sitten kun se 10-15 keikan turnee on heitetty ja keikkapaikkojen välimatkat ovat parhaimmillaan yli 1000 kilometriä ja sitä supersuosiota tai muutakaan ei ole tullut...Niin sitten alkaa taas median mielenkiinto hiipumaan kyseisen artistin/bändin kohdalla. Monestihan nämä keikat voivat olla lämppäri keikkoja ja kaikki ei muutenkaan mitään miljoonia ihmisiä vetäviä esiintymispaikkoja. Kuitenkin aina annetaan sellainen kuva, että nyt on todella isosta asiasta kyse ja maailman valloituksesta :)
 
Minusta Saara Aalto kyllä antaa aika ristiriitaisen kuvan itsestään. Kotimaassa hän halusi tehdä _tinkimättömästi_ omaa juttuaan ja ei siksi yhteistyöt kelvanneet.
Nyt tämä Björk kappale oli kuitenkin sellainen, ettei Saara itse olisi sitä valinnut, ei myöskään esiintymisasuja, eikä muitakaan show hommia.
Nyt hän kuitenkin näpäyttelee medialle ja kuulemma aiheesta. Hän tekee _nyt_ sitä musiikkia mitä on aina halunnutkin ja ilmeisesti juuri niin kuin on halunnutkin?
Hyvä jos tietysti pärjää. Itse en kuuntele radiota, enkä tämän tyylistä musaa muutenkaan. Siinä mielessä ei minua niin haittaa, kävi miten kävi.
Ei hän kuitenkaan nytkään pääse tekemään yhtään sen enempää oman päänsä mukaisesti noita juttuja kuin ennenkään. Tuossa ohjelmassa nyt vielä vähemmän.
Ehkä tämä on se yhtälö, jota en tajua. Ei se ole onneksi tästä nykyisestä maailman menosta ihan ainoa asia.
 
Ja edelleenkin olen sitä mieltä, että niin elokuvista, näyttelijöistä, musiikista, soittajista voi tykätä. Heitä voi kyllä fanittaa, mutta minusta ihan kaiken laittaminen aina yhtä hyväksi, koska se on jonkun tekemää...ei ole ainakaan minun juttu.
Tykkään monesta bändistä/artistista, elokuvista ja ohjaajista sekä näyttelijöistä. Kaikilta löytyy kuitenkin enemmän tai vähemmän niin huonoa kuin hyvääkin ja se on minusta aivan normaalia. Nuorempana saattoi ehkä olla hieman vähemmän kritiikkiä, koska ei ollut nähnyt niin paljon elokuvia ja kuullut niin paljoa musiikkia kuin mitä nyt olen kuunnellut.
Monesti kun asioihin perehtyy hieman syvemmin & laajemmin ja pidemmällä aikavälillä, niin saattaa huomata ettei sellainen täysin fanaattinen fanitus ole ihan aina se ainut ja oikea juttu. maailmassa on monenlaisia hyviä asioita ja monia todella kovia osaajia, hyvinkin usealla alalla joista ei ole välttämättä itse kuullut ikinä yhtään mitään.
Tällainen fanaattinen fanitus vaan on siltä kaikelta muulta hyvältä pois, mutta toki jokainen voi itse tehdä ne omat ratkaisunsa.
 
Janizio
24.10.2016 14:21:41 (muokattu 24.10.2016 14:22:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.menaiset.fi/blogit/lihav … lyo-suomalaisia-molemmille-poskille
 
Voitte sanoa, että yhden ihmisen mielipide ja ajatuksia, mutta niinkuin jutussa sanotaan, että tämä ei kohdistu vain Saaraan vaan myös kehen tahansa muuhinkin julkikseemme niin urheilijoihin ja muihinkin artisteihin jne.
 
Et mä oon tän kirjoittajan kanssa aikalailla joka sanasta samaa mieltä ja puhunutkin täälläkin tästä asiasta jo.
 
Se asia mitä minä ottaisin esille on tämä, että kun ensin media heittää tässä tapauskessa Saaran päälle lokaa, että ootpas outolintu ja miksi et menesty ja kaikkee pientä piikkiä. Niin oh hupsista kuin taika iskusta nyt kun Saara menestyy tuolla X-Factorissa ja on älytty, että tuo Suomelle hyvää PR: jne. niin nyt se on samojan loan heittäjä tahojen kirjoitukissä, että siellä se meidän tyttön nyt menestyy juhuu ja ollaan ensimmäisinä tapauttelemassa selkään, että kyllä me suhun uskottu aina. Niinpä niin ootte tosissaan uskoneet. Etenkin kun olet vähän kuljet omia polkujasi niin Suomessa ei huomioda ennen ku se menestys lyö oikeasti silmille. Enemmin melkein mediassa odotetaan sitä epäonnistumista josta vedetään juttua kuin sitä, että tyyppi menestyy. Oli sitten kyse Saarasta tai urheilijastamme jne.
 
Toinen juttu on toki toi, että kaikista ei tarvi itse tykätä, mutta ei tarvitse silti alkaa dissaamaan ja haukkumaan. Antaa jokaisen kukan kukkia tavallaan jne
 
Menestyminen ei ole Suomessa iso uutinen, mutta epäonnistuminen on
 
mpekkanen
24.10.2016 14:32:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janizio:
Menestyminen ei ole Suomessa iso uutinen, mutta epäonnistuminen on

 
Juuri näin. Jos ajatelleen uutisia muutenkin hieman laajemmin kuin musiikin kannalta, niin eipä siellä juuri kauhean positiivisia asioita ole. Jonkun kanavan uutissa on siellä lopussa sitten joku "hauska" loppukevennys...
 
Janizio
24.10.2016 14:33:18 (muokattu 24.10.2016 14:35:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: Onhan se kumma jos ei omaa arviota voi tai saa antaa, kun vasta sitten jos itse laulaa/soittaa paremmin. Mitä se nyt sitten aina sekin tarkoittaa...
 
Minusta tuo Björkin laulama kappale oli ja on kyllä siis Björkin esittämänä huomattavasti parempi kuin Saaran, vaikka ei siis tämä kappale Björkin alkuperäinen olekkaan.
 
Suomessa on kyllä ikävä kulttuuri, jossa lähes kaikki leimataan aina huonoksi. Sitten jos ulkomailla saa jotain noteerausta, niin sitten taas kotimaassa mielipide kääntyy.
Tosin tässäkin kyllä media on kirjoittanut jo vaikka mistä bändeistä ja artisteista, ennen Saara Aaltoa, kuinka he valloittavat amerikan jne.
Sitten kun se 10-15 keikan turnee on heitetty ja keikkapaikkojen välimatkat ovat parhaimmillaan yli 1000 kilometriä ja sitä supersuosiota tai muutakaan ei ole tullut...Niin sitten alkaa taas median mielenkiinto hiipumaan kyseisen artistin/bändin kohdalla. Monestihan nämä keikat voivat olla lämppäri keikkoja ja kaikki ei muutenkaan mitään miljoonia ihmisiä vetäviä esiintymispaikkoja. Kuitenkin aina annetaan sellainen kuva, että nyt on todella isosta asiasta kyse ja maailman valloituksesta :)
 
Minusta Saara Aalto kyllä antaa aika ristiriitaisen kuvan itsestään. Kotimaassa hän halusi tehdä _tinkimättömästi_ omaa juttuaan ja ei siksi yhteistyöt kelvanneet.
Nyt tämä Björk kappale oli kuitenkin sellainen, ettei Saara itse olisi sitä valinnut, ei myöskään esiintymisasuja, eikä muitakaan show hommia.
Nyt hän kuitenkin näpäyttelee medialle ja kuulemma aiheesta. Hän tekee _nyt_ sitä musiikkia mitä on aina halunnutkin ja ilmeisesti juuri niin kuin on halunnutkin?
Hyvä jos tietysti pärjää. Itse en kuuntele radiota, enkä tämän tyylistä musaa muutenkaan. Siinä mielessä ei minua niin haittaa, kävi miten kävi.
Ei hän kuitenkaan nytkään pääse tekemään yhtään sen enempää oman päänsä mukaisesti noita juttuja kuin ennenkään. Tuossa ohjelmassa nyt vielä vähemmän.
Ehkä tämä on se yhtälö, jota en tajua. Ei se ole onneksi tästä nykyisestä maailman menosta ihan ainoa asia.
 
Ja edelleenkin olen sitä mieltä, että niin elokuvista, näyttelijöistä, musiikista, soittajista voi tykätä. Heitä voi kyllä fanittaa, mutta minusta ihan kaiken laittaminen aina yhtä hyväksi, koska se on jonkun tekemää...ei ole ainakaan minun juttu.
Tykkään monesta bändistä/artistista, elokuvista ja ohjaajista sekä näyttelijöistä. Kaikilta löytyy kuitenkin enemmän tai vähemmän niin huonoa kuin hyvääkin ja se on minusta aivan normaalia. Nuorempana saattoi ehkä olla hieman vähemmän kritiikkiä, koska ei ollut nähnyt niin paljon elokuvia ja kuullut niin paljoa musiikkia kuin mitä nyt olen kuunnellut.
Monesti kun asioihin perehtyy hieman syvemmin & laajemmin ja pidemmällä aikavälillä, niin saattaa huomata ettei sellainen täysin fanaattinen fanitus ole ihan aina se ainut ja oikea juttu. maailmassa on monenlaisia hyviä asioita ja monia todella kovia osaajia, hyvinkin usealla alalla joista ei ole välttämättä itse kuullut ikinä yhtään mitään.
Tällainen fanaattinen fanitus vaan on siltä kaikelta muulta hyvältä pois, mutta toki jokainen voi itse tehdä ne omat ratkaisunsa.

 
Mistähän mä aloittaisin. Fanaattinen fanitus muulta pois noh sitten minä en ilmeisesti ole fanaatinen fani, koska Saara fanitukseni ei ole keltään muulta pois.
 
Mitähän sinä selität? Missä on se ristiriita sen kanssa, että Saara halua tehdä omanpäänsä mukaan ja nyt tuolla kisassa ei saa tehdä. Kuuluu pelin henkeen, että siellä vähintäänkin pohditaan asioita tuotanto yhtiön kanssa. Toisekseen mitä tulee näihin esityksiin mitä Saara on vetänyt niin missä niissä on ristiriita siihen mitä Saaran puhunut millaista haluaa vetää ja mitä haluaa tehdä ja miten. Jokainen kolmesta live-vedosta ovat olleet minusta täysin Saaran näköisiä. Etenkin Let It Go ja tämä Björkin biisi. Täydellisen Saaran näköiset showta ja esitykset. Ja ainakin Osbourne vyörytti Björkin biisin ideaonnista Saarallekin propeseja. Oliko se sitten oman menttorin ylistystä ken tietää.
 
Mutta olis siinä vedossa piirteitä ja ajatuksia, joita olisi ihan hyvin voinut tulla Saara päästä. Koko kokonaisuuden pää ajatusmaailma lauantaisessa esityksessä oli jotenkin niin oiva sattuma, että se oli vähän niinku Liisa Ihmemaassa henkinen ja minusta se on aika ihmeelinen sattuma, jos Saaralla ei ole millään tavalla tässä näppinsä pelissä.
 
mpekkanen
24.10.2016 14:44:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä linkissä(joka on kyllä jo tännekkin laitettu) Saara kertoo ettei mikään ollut hänen, vaan tuotantotiiminsä idea:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016102322505467_vi.shtml
 
Janizio
24.10.2016 15:31:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: Tässä linkissä(joka on kyllä jo tännekkin laitettu) Saara kertoo ettei mikään ollut hänen, vaan tuotantotiiminsä idea:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016102322505467_vi.shtml

 
Niin ja missä se ristiriitasi on?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5133 134 135 136 137276 277 278 279 280

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «