Muusikoiden.net
11.12.2016

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: E-kirjat
1
Carvel
25.10.2015 17:49:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen jo pitkään harkinnut ostavani itselleni e-kirja lukulaitteen, ja jos vaikka tänä jouluna hankkisin. En ole suurin lukutoukka mutta kirjaan tartun pari-kolme kertaa vuodessa. Ajattelin että tulisiko tällä tavalla luettua myös sitten enemmän. Tv:stä näin uuden Letto Frontlight:n mainoksen, ainakin olisi budjettiin sopiva jos ei muuten(n. 100e). Onko forumilla e-kirjojen lukijoita? Jos, niin minkälaisilla laitteilla luette? Onko suomenkielisiä kirjoja jo ostettavissa paljon?

Nuages
25.10.2015 18:03:53

Carvel: Olen jo pitkään harkinnut ostavani itselleni e-kirja lukulaitteen, ja jos vaikka tänä jouluna hankkisin. En ole suurin lukutoukka mutta kirjaan tartun pari-kolme kertaa vuodessa. Ajattelin että tulisiko tällä tavalla luettua myös sitten enemmän. Tv:stä näin uuden Letto Frontlight:n mainoksen, ainakin olisi budjettiin sopiva jos ei muuten(n. 100e). Onko forumilla e-kirjojen lukijoita? Jos, niin minkälaisilla laitteilla luette? Onko suomenkielisiä kirjoja jo ostettavissa paljon?

Lukulaite? Eikö tuohon hintaan saa jo jonkunlaisen tabletinkin ja vähän isommalla budjetilla ihan kunnollisen.

"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
Carvel
25.10.2015 18:17:44

Nuages: Lukulaite? Eikö tuohon hintaan saa jo jonkunlaisen tabletinkin ja vähän isommalla budjetilla ihan kunnollisen.

Arvelin että joku tänkin heittää. Näin hektisinä aikoina kiusaus roikkua netissä ja tehdä muuta kuin lukea sillä tabletilla olisi suuri. Sekä lukulaitteet on taustavalonsa takia myös parempia silmille luettavaksi pitempiäkin aikoja. Uusinta iPadia en ala ostamaan(en muutenkaan imo ole nähnyt näille käyttöä). Puhtaasti tulin siis lukulaitteista kysymään kokemuksia.

htm
25.10.2015 18:54:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon ladannu ihan kännykkään. Sillee on aina pari kirjaa mukana. Samoin helmetin lehtikioski.

www.signumfreud.com www.facebook.com/maenhaluakuunnellarekords
Decadetroll
26.10.2015 05:44:05

Itsekin olen lukulaitteesta haaveillut, vaan eipä ole tullut laitettua. Sen sijaan kirjahyllyt notkuvat edelleen kirjojen painosta. Tykkään hankkia fyysiset versiot kirjoista hyllyyn, mutta oishan se lukulaite näppärä sängyssä ja reissussa. Jos vaikka oikean kirjan lisäksi laittais e-kirjankin. Hmm.

Harmillisesti ainakin parisen vuotta sitten (sittemmin en ole asiaa tutkinut) e-kirjat olivat suomenmaalla melko sikahinnoissa. Toki jostain amazonista saa halvemmalla.

I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti